Apr 19, 2020, 1:51 PM  

 Коронтина To be... 4 

  Prose
581 2 10
Multi-part work « to contents
3 мин reading

        III-ти сезон, ден 1-ви

        Честит понеделник! Нов ден, нов късмет, дето се вика. Какъв ден! - то си е нов сезон от летоброенето коронтинно. Няма да ви го честитя. Гледам календара, записвам си "Април, понеделник, 13 - от мен "III 1". Значи вчера е бил последният ден от II-ри сезон. Честита Цветница на патерици!

        Влизам в нета и почвам да търся астрологична, нумерологична, зодиакална и лична прогноза за днешния ден. Гледай го ти - хем понеделник, не стига, че е 1-ви ден от седмицата, ами и 1-ви от III-сезон на коронтината. Ще си избера тая прогноза, която най ми хареса и ще мисля позитивно. Само да разбера и от къде да си набавя позитивни мисли. Само мрежата ще ми отговори. Там е пълно с Коелювци и сие, те знаят най-добре! Ще си намеря и някоя позитивна сентенция и ще си я напиша с големи букви на стената. Сутрин като отварям очи, първо нея да виждам и да се зареждам положително! ;-)

 

        III-ти сезон, ден 3-ти

        Сряда е, последен  пазарен ден преди Великден. Препрочитам позитивната сентенция от стената, и започвам да се усмихвам. Колко е хубав свеът, как коронтината облекчи живота ни, как след малко ще отида да общувам социално с живи профили... И докато си мисля как и не ми се налага и да се гримирам, така и на мъжете да се бръснат, слагам маската и очилата, "измивам" ръцете с предпазващ гел и щастлива потеглям към поредното приключение от серията "живот под коронтина". 

 

         III-ти сезон, ден 7-ми

         "И били завършени небето и земята, и в седмия ден се прекратила всяка работа".

         От денс вече 7 ми е любимо число. Хем е неделя, хем е ден 7-ми от трети сезон на коронтината. Ще си почина най-после. Толкова съм уморена от тия почивки, точно от това имам нужда. Пускам телевизията. Доктори от "Пирогов" ни призовават да си седим у дома, че видиш ли, честото пребиваване на места със струпвания на хомо корониас създавало възможност да се пренаселим с вирусчета и така да се заразим с по-як вирус! Бързо си правя план за деня:

         1. Влизам в нета и търся група, сдружение или общност, с която да си чукам яйцата. Боядисала съм си достатъчно да си ги чукам в различни общества поне до следобеда. Останалата част от деня ще ги  ям, и така позитивно ще прекарам сред близки съмишленици един весел прекрасен ден!

          2. Няма втора, няма да си развалям празника!

          Честит Великден!

___________________________________________________________________________

коронтина - същ. ж.р. ед.ч. съкращение, значение  - карантина по време на коронавирус

 

пп

2020 - и годината, заради истерия... изв. - историята!

https://otkrovenia.com/bg/proza/pyrvoaprilska-pod-karantina

https://otkrovenia.com/bg/proza/korontina

» next part...

© П Антонова All rights reserved.

Коронна to be...
Ден 8-ми, II-ри сезон
Опитвам се да се приведа в що годе приличен вид, нищо, че навън досега ходех само с шапка и качулка. Tая сутрин едно слънце се e облещило! Косата ми се завира не в очите, ами чак в носа. Подстригвам бретона. Подравнявам, изравнявам, накрая щръкна 2 см над вежди ...
  651  12 
Медитация под коронтина
III-ти сезон, ден 8-ми
Със ставането сутринта първо поглеждам програмата за деня: 1т. - Лидъл. Но няма как да е първа, щото се успах и сега ще чакам по обяд . Няма лошо, хем ще е по-топло времето.
Първо си правя кафе и след това влизам в една група във фейса за пиене на кафе ...
  625 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Gavrail45 (Гавраил Йосифов) - живнахме, казваш!
  • Честито!Тръгваме из паркове и плажове.Плаче коронтината.
  • Mitvans (Иван Митов) - благодаря!
    нямаме голям избор, освен с усмивка да се борим с тая пуста коронтина!
  • Хареса ми! Поздравления, Пепи!
  • Patrizzia (Надежда Ангелова) - 😅 тъкмо се чудех как да си осмисля следобеда!
  • Усмихна ме, Пепи! Помагай, разклопах се от толкова яйца! Никой не щя да вземе и за здраве!
  • 🐦 🍷 🤗 Честит да ти е и на теб, Ангелче! 3 за щастие ми останаха, имало защо!
    генек - утре по програма имам посещение в Лидл. Да видя бг производителите как ги е настанил другият генерал. После ще разкажа!
  • Давай!
    Хубаво - ексцентрично.
  • mislitel (Георги Каменов) - мед да носи! 🍷 😅
    Благодаря, честит
    https://www.facebook.com/www.Lifeblog.bg/videos/1664556893623024/?vh=e&d=n
  • Ден ли е, нощ ли е, на кой му пука? На мен лично отдавна не!
    Карам си карантината в пещерата и съм супер!
    Вчера открих огъня, днес ще откривам копието, а утре... Ммм, може би колелото...
    Я, мечката се прибра и пак не носи маска!... Е, няма да дам да ме целува!
    А това, че не е женска вече все повече ми харесва 😂😷🐻😷😂
    ---------------------------
    Честит празник, Пепи!
    Поздравявам те 😷🤪😷
Random works
: ??:??