III-ти сезон, ден 1-ви
Честит понеделник! Нов ден, нов късмет, дето се вика. Какъв ден! - то си е нов сезон от летоброенето коронтинно. Няма да ви го честитя. Гледам календара, записвам си "Април, понеделник, 13 - от мен "III 1". Значи вчера е бил последният ден от II-ри сезон. Честита Цветница на патерици!
Влизам в нета и почвам да търся астрологична, нумерологична, зодиакална и лична прогноза за днешния ден. Гледай го ти - хем понеделник, не стига, че е 1-ви ден от седмицата, ами и 1-ви от III-сезон на коронтината. Ще си избера тая прогноза, която най ми хареса и ще мисля позитивно. Само да разбера и от къде да си набавя позитивни мисли. Само мрежата ще ми отговори. Там е пълно с Коелювци и сие, те знаят най-добре! Ще си намеря и някоя позитивна сентенция и ще си я напиша с големи букви на стената. Сутрин като отварям очи, първо нея да виждам и да се зареждам положително! ;-)
III-ти сезон, ден 3-ти
Сряда е, последен пазарен ден преди Великден. Препрочитам позитивната сентенция от стената, и започвам да се усмихвам. Колко е хубав свеът, как коронтината облекчи живота ни, как след малко ще отида да общувам социално с живи профили... И докато си мисля как и не ми се налага и да се гримирам, така и на мъжете да се бръснат, слагам маската и очилата, "измивам" ръцете с предпазващ гел и щастлива потеглям към поредното приключение от серията "живот под коронтина".
III-ти сезон, ден 7-ми
"И били завършени небето и земята, и в седмия ден се прекратила всяка работа".
От денс вече 7 ми е любимо число. Хем е неделя, хем е ден 7-ми от трети сезон на коронтината. Ще си почина най-после. Толкова съм уморена от тия почивки, точно от това имам нужда. Пускам телевизията. Доктори от "Пирогов" ни призовават да си седим у дома, че видиш ли, честото пребиваване на места със струпвания на хомо корониас създавало възможност да се пренаселим с вирусчета и така да се заразим с по-як вирус! Бързо си правя план за деня:
1. Влизам в нета и търся група, сдружение или общност, с която да си чукам яйцата. Боядисала съм си достатъчно да си ги чукам в различни общества поне до следобеда. Останалата част от деня ще ги ям, и така позитивно ще прекарам сред близки съмишленици един весел прекрасен ден!
2. Няма втора, няма да си развалям празника!
Честит Великден!
___________________________________________________________________________
коронтина - същ. ж.р. ед.ч. съкращение, значение - карантина по време на коронавирус
пп
2020 - и годината, заради истерия... изв. - историята!
https://otkrovenia.com/bg/proza/pyrvoaprilska-pod-karantina
https://otkrovenia.com/bg/proza/korontina
© П Антонова Все права защищены