Apr 11, 2020, 9:49 AM  

 Коронтина to be... 3 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms, Others
669 4 12
Multi-part work « to contents
3 мин reading

    Коронна to be...

 

         Ден 8-ми, II-ри сезон

        Опитвам се да се приведа в що годе приличен вид, нищо, че навън досега ходех само с шапка и качулка. Tая сутрин едно слънце се e облещило! Косата ми се завира не в очите, ами чак в носа. Подстригвам бретона. Подравнявам, изравнявам, накрая щръкна 2 см над веждите. Слънце, не слънце, ще ходя на пазар само с шапка и качулка. До заветната дата 13 ще порасне, няма къде да ходи.

        Влизам в нета (у дома) и чета, че сега щели да избълват всякакви нестандартни прически.

        На мен ли го казват?!

 

         Ден 11-ти, II-ри сезон

        Отдавам се на творческа дейност от сутринта. Рисувам си една голяма ухилена емотиконка върху сандвича с кетчуп на фона на майонеза. Дори  капнах соев сос за очички, чак ми дожаля да го изям. Но пък от глад не ми се мре. Прежалих го. Чак като го изядох, се сетих, че трябваше да го споделя в инстаграм и да си броя лайковете като някаква медийна звезда.

        После гледах един турчин как пече маруля в 24кичън. Продължавам да щракам дистанционото и да си търся друго творческо предаване. Нали днес това ми е темата по програма останетесивкъщи. "Кажи "Да" на булчинската рокля" минава ли за творческо?

 

        Ден  12-ти, II-ри сезон

        Приготвям се да ида до пазара. "Петък на пазара, събота на баня, неделя на хорото" - нали така беше? То какво ли и си приготвям. Слагам шапка, да прикрие фризьорските ми опити. Очила, маска. Не се гримирам, ясно защо. Поглеждам се в огледалото. Ако на маската си нарисувам брада, дали ще минавам за мъж? На кой му пука.

        По улиците ходим профили. Мрежата е в реала. Реалът е в мрежата.  Филм от бъдещето. Границите реал и мрежа ги няма. Е на това му се казва космополити. Светът е космополитен и под коронтина.

        На пазара са въведени нови мерки. И по закона на Мърфи все се оказваш от обратната страна, т.е. от към изхода. Жега е, слънцето напича по летному.  Да си купиш вода, трябва да се върнеш до супера. А там ще чакаш 20-30 минути, за да влезеш. Успокоявам се, че за това време ще съм се прибрала и напила. С вода. Вие с какво си помислихте?

         Наближавам входа на пазара. Щастливо се усмихвам: чувствам се огрижена и защитена от управляващите. Нали движението е живот. Движим се!

 

 

2020

» next part...

© П Антонова All rights reserved.

Ден 2-ри
За първи път днес отивам до супера под режим. Заставам до червената линия, отбелязана на плочките, на два метра зад предния кандидат купувач. До вратата седи един чичко и вдига ръка, като дойде ред някой да влезе.
Рафтът с олиото е ометен. На горния се мъдрят от 2 литра нагоре туби на "криз ...
  747  30 
III-ти сезон, ден 1-ви
Честит понеделник! Нов ден, нов късмет, дето се вика. Какъв ден! - то си е нов сезон от летоброенето коронтинно. Няма да ви го честитя. Гледам календара, записвам си "Април, понеделник, 13 - от мен "III 1". Значи вчера е бил последният ден от II-ри сезон. Честита Цветница на п ...
  598  10 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И да се движим, и да не се движим, времето си лети!
    От утре влизаме в III-ти сезон
  • Някои мозъци се раздвижиха, други заспаха. Учим се на чакане.
  • Творчески личности, развиват се!
    Давам аз... движим се!
  • Аз се чудех защо продължават карантината, те й осигурявали подтици...
    Давай!
  • "изпълзявам из бункера" 🤪 Надеее!
  • Уф, колко познато. Викне някой на портата, изпълзявам из бункера - очи, като тортени чинийки, от четене, не че се виждат от бретона, който вече може да мине и за брада, ръце, като на зидаро-мазач...Добре, че ме познават...По гласа...
  • 😆Поздравления! Вземи си различни, белите снасят големи яйца, но пък жълтъкът начервените и брюнетките е по-оранжев! И кокошките като и жените - всички имат своята прелест!
  • Извън майтапа, съм късметлия, че съм си на село за карантината, а не в апартамента. И си е друго тук, дворче има и тн.
    А за борба с мързел, депресии и други щуротии, поради наличието на много лично време (и материал) почвам да строя 1 кокошарник за щастливи кокошки, който съм започнал отпреди десетина години :0))
    То уж извън майтапа, ама като шега звучи 🤪😋🤪
    Само с работните 🧤 закъсах, ама ще караме на голо... зидарията имам предвид 😋😊😋
    Айде, толкова от мен, че почвам да си избирам породата кокошчици.
    Ще е някоя от между блондинково голямояйцеснасящата и брюнеткова лудокукуригаща, но сега ще гледам снимков материал. Пък после ще решавам. Време, бол 🙉🐤🐣🐤🙉
  • 😆ти наистина си много работлив! Мини на медитация: хем ще убиваш време по няколко часа, хем ще релаксираш, че и тендовагинит ще направиш така!
  • 🤪
    Подценяваш ме, вече 3 чифта скъсах 😂
    🤪
  • днес пък "Потоп" и "Умирай трудно дават. А бе тия ливундери не стига информемисиите, в които ни давятами и с тематични филми ни затрупват!

    Георги поне си е намерил физическо занимание, да не губи форма!😆
    Гоше, купи си от ония работни ръкавици за строители, много са здрави, с един чифт ще изкараш коронтината!
  • Ден пореден някакъв си.
    Супер съм! Открих порното в интернет...
    Наслаждавам се на карантината, определено!
    А и какви бицепси направих... Само с мазолите на ръцете още не съм свикнал...
    😋🤪😋
    Поздравявам те 😆🤪😆
Random works
: ??:??