Mar 30, 2024, 12:35 AM

За Ротацията, ДСМ и МРЪН 

  Prose » Humoristic, Others
124 3 4
9 мин reading

      Навремето кипяхме от енергия и понеже нямаше нет, превземахме улиците – там се задявахме, борехме, дърпахме и бутахме. Първите две няма да ги обяснявам, щот всеки има собствени спомени, но … по специално няма да се спра на …

третото - .. добре де – вързвахме нещо лъскаво на конец и когато жертвата, неподозираща нищо идваше и се ентусиазираше от небивалия късмет – дърпахме ..

      Ама най вече ще се спра на четвъртото - БУТАХМЕ ! И от всичките видове бутане ще се спра на най – любимия ни вид …

 

… няма да познаете …

… дори и да опитвате …

… пак няма да познаете …

… Бутахме търкалета !

 

      Ама не какви да е, а такива – кръгли, дето се търкалят по земята и с помощта на една пръчка, при умело биене, те се търкаляха в нужната посока ! Цяло щастие беше да намериш метален диск с диаметър примерно на футболна топка … дори и каплата на велосипед вършеше чудесна работа … Биеш с пръчката и насочваш кръглината в нужната посока, където беше финала на състезанието и … получаваш в най добрия случай лаврите на победителя, съпътствани с разочарованието на другите дечища и евентуално – люти закани за следващото състезания, комбинирани с ИНЖИНЕРНАТА мисъл за подобряване на дизайна через употребата на невиждани търкалета (нямаше никакъв стандарт за кръглото, както и начина на бутането му към финала) !

 

      А щастливците тогава незнайно как се бяха снабдили с префиненото – метален диск или обръч, към когото се приспособяваше пръчка от дебела тел – държиш от едната страна, а на другата имаше специална кривка, като двурога вилица, с която директно се БУТАШЕ кръг‘лината !

      Устройвахме си състезания … вече не помня правилата, но беше чудесен начин да стръскаш филиите на баба, както и да се поперчиш пред дечурлигата

 

ТА … Три повода

 

      Пръв … Думата ‚РОТАЦИЯ‘ напоследък е залепнала на езиците на всички, действа като камшик над скучното всекидневие, повод за чесане на езици и изливане на емоции …

      Втор … Всъщност при стотното чуване на тази дума, дългосрочната памет прегря и изплю на монитора … вероятно и за назидание, избледнелия ми детски спомен на РОТАЦИЯ на кръглините … Не ми даде мира няколко нощи, след което тук се предавам и пиша за екстраполацията …

      Трет … Колегата Коруба основа правителство в сянка под наименованието съкратено Аванта‘ и поясни, че става въпрос за кибици. Иначе може и бой да ядем след мандата.

 

Начи … имаме …

 

      Мърмореща маса, приблизително половината от населението; Териториално е равномерно разпределена, но има изкривявания на енергийното поле около отрупани маси с мезета и напитки, както и на … примерно футболни мачове … и т.н и т.п.; Енергийните протуберанси траят до изпиването на чашите и се разсейват във времето и пространството без следа за нула време, остават само леки изблици на задоволство в стомаха и душата за чудесно изпълнен граждански дълг; Изхабената енергия е екологична и не оставя въглероден или нервен отпечатък, няма никакви странични последствия … Възобновяема е – захранва се от телевизионните и конспирационните новини … след което всичко си отива по канален … ред до следващата порция; Безобидна е, практикува се навсякъде …

 

Моят принос …

 

      Предлагам, да се организира Движение! Категорията ‚партия‘ си е главоболна работа и е вписана където трябва като предмет на всякакви норми, а това си е отговорна и главоболна работа. Като имам на предвид, че има всякакви  движения… примерно ‚Спаси костенурките‘ … ‚Спаси котките‘ … или всякакви други , спасяващи нещоси от грубата намеса на човешката раса, да сътворим

 

Движение Спаси Мърморковците (ДСМ) !

 

… Гениално !

… Целите …

 

      По принцип мърморковците са постоянните бунтари и двигателите на промяната и прогреса. Представяте ли си … това ДСМ ще е постоянен генератор на идеи! Собствени, национални, български! Ще имате поименен списък на най – достойните мъже, жени … или каквотоидаса там … за каквото потрябва – от  Министър – Председател … до … Най – най – добрата и пищна чалга певица и Най – най – достойния мачо за ролята на Ергенът !

 

… Така ааааа … тук вече изникват по – сериозни въпроси

 

      Финансиране … трудна работа … обаче може …

 

      Първ … От всяка поръчана чашка алкохол на масата може да се заделят и изсипват в обща бака примерно 1% за кибик с ледено лице, 2% за кибик, дето гримасничи и кима с глава, 4% за плахо подхвърляне на мнение, 10% за гръмогласно мнение, 30% за удар по масата и налагане на мнение … и … накрая се излива целия личен остатък на тези, които вече са изразили мнение и са вече под масата. ………… Добра идея, работи яко и моментално, но … не ми стига мисловната дейност да премеля въпроса (*) – от този алкохолен микс какво може да се направи и дали става за нещо

 

      Втор … изброените проценти да се събират в специална каса във вид на стотинки и хартийки … но … там ще се намеси НАП …. Но ... същото – (*)

 

      Трет … Може би най – добър вариант – Всяка дискутираща компания от мърморковци да излъчва най – яростния,  който защитава своята теза за най – най – някакъвси, да бъде спонсориран за участие в Ротационните избори – те ще се провеждат ежеседмично на жълтите павета. Самото състезание ще представлява търкаляне на кръглини, управлявани с пръчка … както го правехме като малки. Няма нормативи са тези уреди, но е препоръчително те да бъдат с надписи – (Едикойси е най добрия за едикаквоси – дали ще е политик, кмет, мачо, … или каквотоидае) от едната страна, но се допуска от другата да има пояснения за този, който трябва да е сменен … примерно ‚‘Не става‘ … или … ‚Абееее …‘  … или … ‚Айде да не казвам …‘. Първите десет от победителите, пристигнали на финала, ще бъдат наградени с възможността тяхното мнение да бъде сервирано ежедневно следващата седмица на всички клетки на ДСМ при обичайните дискусии на мърморковците за бъдещо доуточняване!

 

      Смятам, че като първи опит за организиране на неорганизираната маса мърморковци, това ще е добро начало. Следващата стъпка, при добра посещаемост и положителни резултати ще бъде вероятно учредяването на партия без особени претенции, но доволно масова –

 

МРЪН – (Мъдър Революционен Ъндърграунд от Навлеци)

 

      И после – небе ! Като начало ще взема бърз кредит и ще си закупя една гума за участия в Ротационните избори … с една забележка – това ще е предна лява гума на четириколесен трактор – багер! Надявам се, че когато работата се раздвижи и набъбне, ще събера пари и за предна дясна … а после ще обясня на ДСМ, че можем да си съберем целия трактор, с който ще събираме изпод масите най – върлите членове и ще ги транспортираме до … хм … всеки трябва тогава да си остави бележка на ревера къде му е крайния пункт за назначение. Всъщност такъв трактор ще е крайно необходим и за в бъдеще … няма само фермерите да ги показват по телевизията … я !

 

Въх … написах ‚телевизията‘ … там в района на БНТ е пълно с капанчета, пълни с пресни новинарски новини и мърморковци – може там да си заплюем някое за Централата !

 

--- 😎---

 

И едно лирическо отклонение –

 

Поводът за тези мои размисли беше приказката на Коруба за кадруването. Е – там той описа своите издатини и вдлъбнатини, тук пък описах моите. Ама ха де – за всяка сглобка се изисква напасване 🙂

© Пламен All rights reserved.

Абсолютна клевета е, че у нас има перманентна и повсеместна кадрова криза! И че ако някой иска да било то направи театрално шреставления , филм, футболен отбор , бардак или правителство, ще трябва да търси хора из редовете на родната имиграция. Дори бих казал, че опитите на Кобурготски и Радев в тов ...
  128  12 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Още веднъж благодаря за 'любими' 😎
  • Благодаря за 'любими' 🙂
  • Слав, няма да имаш равен, ако направиш прогноза за ротациите след изборите ... казват, че 'Нов бардак със стари к*рви не се прави', ама надеждата остава 😕
  • За ротацията прогнозата ми се потвърди!
Random works
: ??:??