May 11, 2022, 11:04 AM

Крах 

  Prose
576 0 15

Илюзия е несбъдната мечта.

© Венко Василкин All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Нравствеността е от Бога, иначе сме животни. Всяко понятие е тълкуваемо, ако не се уговори предварително като на дипломатическо занятие.
  • Венко, идеал е тясно свързан с морал, а също с Бог и Рай, тъй че тази ценностна мечта няма подражатели.
    А малко е много разтегливо понятие. Разни хора - разни понятия за малко.
  • Жабокът, има подражатели по всяко нещо. Ако идеал е мечта, то "разни хора - разни...".
    Ивита, да, защото мечтата е жива (докато носителят й също още е). Обаче светът е пречка за добродеите, понеже е гостоприемен за злодеите. Ако малко искаш, малко не ще получиш, малко не ще загубиш.
  • Мечтите са като дланите на хората. В един момент могат да те погалят, в друг да се свият в юмрук.
    Човек трябва да мери аршина си. Тогава е по-щастлив. А най-щастлив, когато живее в хармония със себе си и със света... Трудно достижимо днес.
    Може би най-щастливите хора живеят в Тибет. Там го умеят, защото нямат нужда от илюзии. Не преживяват разочарования, защото търсят очарованието другаде. А то е навсякъде!☺И тук го има...
  • Самин, няма еднакви хора, няма и еднакви мечти.
    А крадци, дал Бог.
  • Нима няма еднакви мечти?
    Но открадната мечта наистина е илюзия.
  • Да крадеш мечти, пък е равносилно да крадеш вятър. Мечтата е мечта само за този, който я е създал и е толкова неповторима, като пръстовия отпечатък.
    Не е хубаво да споделяш мечтите си, защото понякога така се превръщат в илюзии.
  • Но, пусто, случват се и откраднати мечти, обаче не и споделени освен вероятно от дъжд на вятър за разредено редки случаи.
  • Да се скараш с някого за мечта е все едно да се скараш с водата в реката, защо тече.
    А за автогола си прав.
  • Благодаря, защото в Библията пише: не се хвали сам, но друг да те хвали.
    И останалите ми са подобни, но не е задължително да се харесват и дано не засягат лично.
    Учудващо, прочелите откриваха и различни тълкувания от намисленото.
  • Прегледах публикациите ти. Кратки, съдържателни и много интересни!
  • Благодаря. Само да не се скарате, не заслужавам.
    Щастие е превишение на радости от сполуки над тъги от неудачи.
    Сетивата дават материал за мисли.
    Мечта може да е неизпълнима Тогава намислилият я си вкарва автогол.
  • Тук арбитър е Венко
    Но ще бъде прекрасно всички мечти да се сбъдват
  • Аз прочетох написаното по съвсем друг начин, ВИ. Според мен пише следното: Несбъднати мечти няма, има само несбъднати илюзии
  • Илюзията е измама на сетивата, изопачено възприемане на действителността.
    Мечта е силно и непреодолимо желание, идеализирана цел и стремеж към щастие.
    Крахът е, когато смяташ, че мечтата е илюзия, или че щастието е илюзия.
Random works
: ??:??