Sep 7, 2006, 5:13 PM

Лъчисти усмивки - 1 

  Prose
782 0 3
2 мин reading

 

 

1.
Сред всички видове любов има една, която скромно очаква да бъде залелязана и това е споделената любов.

2.
Озарението на споделената любов ме подтиква да правя непрекъснато любовни обяснения, с което доказвам, че съм откривател на нови светове, но мнозина не го разбират и затова са склонни да ме признаят за луд.

3.
Аз съм влюбен и затова непрекъснато споделям любовта си, с което предизвиквам хората да правят същото.

4.
Многото мислене също не е полезно, както всяко пркалено нещо и затова човекът е изобретил техники за спирането му – от медитацията до цензурната стистема.

5.
Колкото повече се вглъбявам в проблемите на хуманното преживяване, толкова повече се убеждавам, че светът се нуждае от незабавни промени.

6.
-Лъки, какво ли ще стане ако успеем да утвърдим прагматичното направление в литературата? – пита развълнувано Мойсей.

-Бъди спокоен, няма да успеем! – отвръща Лъки уверено и тържествуващо.

-Е, вече съм спокоен! – отвръща малко смутен Мо.

-Ти вече го направи, мили! – отвръща дяволито Лъки.

7.
-Лъки, предлагам ти вечна любов, която ще представим пред обществото като огнено приятелство! – казва разпалено Мойсей.

-Само това ли, Мо? – пита спокойно Лъки.

8.
-Мо, сложното обяснение на любовта не помога на младите автори! – казва предизвикателно Лъки.

-Ела тогава да те прегърна! – казва простичко Мо.

9.
-Лъки, защо голяма част от жените проявяват склонност да говорят за някоя предишна любовна грешка? – пита силно озадачан Мойсей.

-Вероятно тогава кълни надеждата миналото да ес повтори!? – отговаря срамежливо Лъки.

10.
-Мо, твоята убедителност, че можеш да ме забравиш, ме кара да оставам до теб – казва Лъки.

-След всичко, което ми причини, едва ли ще мога да те забравя! – признава си откровено Мо.

-О, това е много радостна новина!? – отвръща Лъки.

11.
Има хора, които се примиряват да живеят в случайни общности, защото те им дават възможност да продължават да не мислят, но има и такива, които воюват открито от името на користта на мнимата общност, с което показват как мислят, но има и такива, които се насочват срещу сурогатните общности, с което показват как действат.

12.
Колкото повече те ругаят за това, което пишеш, толкова по-голяма става възможността, написаното да ес утвърди в живота.

13.
Старият Завет на Библията показва пътя на святостта като вяра и любов, носени в душата и в сърцето от всеки индивид и това прави тази книга винаги актуална.

14.
От собствен опит се убедих, че всеки писател трябва да пише безкористно, но това не значи, че безплатното разпространение на книгите ми е без пари и всеки трябва добре да разбере това, а държавните институции да решат практически въпроса.

15.
Словото ми буди възхищение у едни, но то прави други гневливи, а трети правят опити да излязат от кожата си от възмущение, а аз се убеждавам какво значи да се утвърждава хуманната философия в наши дни.

© Валери Рибаров All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Здравей, Мойра!
    Коментарът ти е прецизен. Съгласен съм с него, но мисълта ми не спира до тук.Срещата ми с хора с нормални възприятия предизвиква радост, която подсеща, че мнозина не притежават тази необходима предпоставка, за да се води плодотворен диалог. Ти си един от авторите, със запазена чиста сетивност, а това е гаранция за творчески успехи, което ти пожелавам!
    Поздрав!
  • Озарението на споделената любов ме подтиква да правя непрекъснато любовни обяснения, с което доказвам, че съм откривател на нови светове, но мнозина не го разбират и затова са склонни да ме признаят за луд.

    Това е може би една от най-страхотните лъчисти усмивки, които застават на моето лице!

    - Лъки, защо голяма част от жените проявяват склонност да говорят за някоя предишна любовна грешка? – пита силно озадачан Мойсей.
    - Вероятно тогава кълни надеждата миналото да ес повтори!? – отговаря срамежливо Лъки.

    НО тук... това предизвиква тъга...
    може би идеята е "онази грешка" просто да бъде в нас, като назидание, като болезнена имунизация, напомняща...
    Поздрави!
  • Публикуваните тук афоризми са поставени в раздел "Разкази" и по технически причини, но и затова, че всеки разказва за някаква страна от живота. Ето защо, анонимното оценяване остава без значение!?
Random works
: ??:??