Aug 11, 2022, 12:55 PM

Моето време в САЩ 

  Prose » Narratives, Letters, Others
801 1 0
1 мин reading

Когато бях на 6 години, за първи път чух името "Калифорния", мислейки си че е някаква красива държава, близо до Австралия. Е, определено не беше така и две години по- късно го видях от първо лице! Това така красиво място в Америка- държавата на неограничените възможности. Е, не можеш да си купиш дори шоколадово яйце с играчка, но мисля че ще преживея това. Бях само на 7, когато се пренесох в този магически свят на възможности, красиви форми на природата и културни паметници, превърнали Америка в една от най- разпознаваемите и знаменити държави по света! Определено имаше какво да се види, а аз нямах търпение ежедневието ми да се обвърже с пътувания около щатите!

С времето обаче, започнах да се чувствам все по- близко до това място, въпреки че живее на повече от 7000 километра!

Мислех за красивите улици на Чикаго, големите сгради и улици на Ню Йорк и Плажовете на Лос Анджелис! О да,Просто беше толкова красиво и пренасящи ме в друг, различен от реалността свят, че не исках да го напускам! Мисълта ми не минаваше през любовни мисли към хора, а към прекрасната планета Земя, или по- точно едно кътче от нея. Но не, не съм забравил България, но когато преживее те едни от най- хубавите си 10 дни в щатите ще разберете, че не е толкова лесно да се забрави!

Следите на чувствата към запада остават като пясъчни следи на безводен плаж, вятъра се опитва да ги премахне, но пясъка се превръща в цимент! Всяка крачка се запаметява ввъ времето!

Всяка крачка, всяко място, на което съм стъпил.

И ето ме днес тук, в щата Илинойс, пътувам по- известните от филмите китно градчета- чисти, така чаровни и възпоменаващи!

НЕЗАБРАВИМИ! 

© Константин Макавеев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??