Jul 22, 2010, 10:03 PM

Морето... 

  Prose » Others
860 0 3
1 мин reading

 

 

    Седя на пясъка и гледам към безкрая.  Гледам към вълните,  които плавно, но мощно се разбиват в скалите, идват и до мен, заливат краката ми... и после се връщат.  В началото потръпвах от допира на студената вода, но вече свикнах и не ми прави впечатление...  Заравям ръцете си в пясъка,  пълня дланите си с безброй песъчинки и ги стискам здраво. Тогава идва нова, страшна вълна и ми ги отнема до една... сякаш... сякаш ги пази, сякаш ги закриля...  
   Сгушвам се, опирайки глава на коленете си и продължавам да се взирам в безкрайната вода. За нищо не мисля...  
   Започва да ми става студено...  стъмва се, а небето порозовява все повече. От време на време се чуват звуци от чайки и други морски птици.     Аз съм сама на брега, сгушила се в себе си,  гледаща бурното, бучащо море... 
   Изведнъж сълза се стича по дясната ми буза, търкулва се и става част от вълните. Не знам какво поражда тази сълза, която отдавна напираше в окото ми...  А може би просто песъчинка е влязла в него... от онези песъчинки... които морето си пази...

... ще постоя на брега още малко...

© Ли Николаевна All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Истинско и красиво...Точно описание на момента когато всеки се докосва до това чудо морето!Всеки има своят миг когато чувства че е само той и морето!Уловила сте мига! Благодаря
  • Много Ви благодаря за разбирането!
  • Много силно! Разбирам те, случвало ми се е и на мен.
Random works
: ??:??