Mar 9, 2011, 9:59 AM

Мушкатото ми 

  Prose » Others
823 0 7
1 мин reading

             Отварям очи и розовият цвят е пред мен, както съм си така легнала още. Две огромни топки розов цвят. На прозореца ми. Настроение и жажда за живот... промяна към добро. Слънцето свети по тях, те стават кристални, искрят. Усмихвам им се. Те всъщност не са розови. Не са и цикламени, не са и светло червени, те са единствени.  Пембени са. И този техен уникален цвят ми насочва мислите. Странно. Цвят на мушкато... любимите ми жени? Супер успелите от днешно време, за които ще напиша поотделно за всяка и ония супер разглезени буржоазки от периода - Световната криза от 1929г.  до Втората Световна война. Бледи, плоски, изтънчено вулгарни! Разкошни са били!

На пръсти са се броели с ония техни дълги перли на правите им роклички, елегантно разюздани и зима, и лете с ония цветове в косите на супер прически. Страхотни са! Хайлайфът на света! Голите им крака танцуват ли, танцуват по цели нощи на оная тяхна музика. Не знам кой ги е измислил тези жени, но и до ден днешен си остават самата прелест! Това съчетание кой го е улучил, но си остава номер едно. Право в десетката! Най-сполучливият образ на жена! Без работа.

 

 

                                                                                                                               Стефка Галева

                                                                                                                          Гр. Сандански

© Стефка Галева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • хареса ми. поздрав.
  • Есето-разказ ти е "право в десятката"!
    Моите комплименти !!!
  • Поздрави! Ще напиша, Роси! Малко са любимките ми...На световно ниво! Благодаря ви
  • "Супер успелите от днешно време, за които ще напиша поотделно за всяка и ония супер разглезени буржоазки от периода - Световната криза от 1929г. до Втората Световна война. Бледи, плоски, изтънчено вулгарни! Разкошни са били!"
    Ще ми бъде интересно да прочета, ако напишеш за всяка поотделно.
    Поздрав!

  • Хубаво и... странно !
    Поздрав!
  • Разсмя ме!С поздрави, Стеф!
  • Майсторка и на късия разказ с дълбока философия. Браво,Стефи!
Random works
: ??:??