Oct 13, 2008, 9:43 AM

Мястото на срещите се променя 

  Prose » Humoristic
1281 0 22
3 мин reading
 

Просто се чудя откъде да започна. То бива, бива... Да направи срещата в Казанлък... Той утре ще реши да я направи в Париж, както е тръгнало. На мен ми е далече и се чудя дали да ходя. Но реших - ще отида и ще му кажа всичко в очите. Много съм му ядосана на този, как му беше името... Жоро, не... Джордж Вашингтон... не... как беше бе? А да сетих се - Георги Колев.

Да вземе и да напише:

Нали... шаба да... и после:

„Ще хапнем, ще пийнем, ще се повеселим... Носете си и стихотворения. Програмата ни е свободна, така че може да си направим импровизирано литературно четене. В късните часове доброто настроение може да ни отведе и на дансинга на някоя дискотека."

Как може такова нещо, бе?! Какво е това отношение?!  Айде това, че аз не обичам да ходя по дискотеки, мога и да го отмина. Той не може да ми казва къде да ходя аз по късните часове, но това:

„ Носете си и стихотворения." Направо ме довърши. Събрах си нещата в сака, два - три чифта обувки, ботуши, две блузи, почти всички дънки и един цял сутиен и хайде в Казанлък. Да го питам аз това лично отношение ли е към мен или...Значи аз като не пиша стихове какво, да не чета ли?! За какво писах две книги, питам аз? И какво щеше да му коства да прочета само едната, два - три часа щеше да отнеме, аз чета бързо и изразително в крайна сметка. И заради него взех, че написах стихотворение.  Аз защо влезнах в сайтчето му, хем да се изявя, хем... гледам няма много посещения, а нали съм съм човек, ама признава ли ти някой?!  

Стихотворението ми стана много хубаво, около двайсет странички, но нали съм съобразителна, го съкратих на десет. Написах го на майчиния си език и го преведох на татковия. На дядовия не съм писала още нищо. И така...

Паметник
Я паметник себе воздвигла нерукотворный.
К нему не зарастет народная тропа.
Возньосся выше он главою непокорный
Александрийского столпа...

И превода веднага:

Да бях спестила от годините си малко,

да сложа ботокс на повехналата кожа...

Такава инвестиция (ех, колко жалко!)

да върне младостта ми - пак не може...

Обаче питайте ме защо не ги прочетох на срещата?!

Първо, Петинка като ме видя, че тръгвам към микрофона с двайсетина листа в ръка и:

- Ама ти всичко това ли ще го четеш?!

Ей, а уж ми се пише приятелка! И второ, то от толкова таланти как да стигна до микрофона като съм толкова скромна?! Та то пяха, та то рецитираха, па танцуваха... Как не спреха да ме послушат бе?! Никакво уважение. А забелязвате колко хубаво пиша.

После седнаха и се заговориха за плетки. Ма това не е конкурс за красота бе та ще ми се правят на... такова, как беше, няма значение. Много съм ядосана и хич не беше хубаво, лъжат. Направо си скъсах нервите. И какво ми сипаха в минералната вода, та на сутринта не мога да стана?! Може да съм хванала уроки, щото нали съм освен талантлива пък и много сладка. Само това ще да е.

А и много ми беше чудно, бе всички едни усмихнати... Един не видях намръщен. Бе те като се сбръчкат ще видят. Аз си бех през цялото време сериозна, на какво да се усмихвам? Е, верно, че имаше красиви лица, верно, че някои хора имат разностранни таланти. Какви гласове!!! Не мога да отрека и че някои танцуват много добре, но станаха само двама - трима.

Много било хубаво! Лъжат! Аз поседях преко сили един час и отидох като съвестна жена да си легна рано. Доколкото разбрах, и другите са си тръгнали половин час след мене. Само ме е яд, че не си прочетох книгата, щеше да се хареса, щото е поучителна. А те какво?! Ха наздраве, айде на дансинга, а най-често се чуваше: О, колко се радвам да те видя! Па се прегръщаха, па се целуваха... Не ми се говори.

Ма няма какво да крия от вас. Очаквайте продължение. Ще опиша кой беше на срещата и какво е правил, за да си знаете с какви хора си имате работа. После да не кажете, че не съм ви предупредила!

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Е, оти ме обиди Иванова?! Само ти знаеше, че съм шемет, сега целиот сайт разбра.
  • Кадир, аз не съм си мой тип. Много много не се харесвам, затова не се и търся, защото се знам що за стока съм. Но ти си уникатче. Ако бях малко по-млада, поне два-три месеца, щях да кажа, че съм лудо влюбена в теб. Харесвам те като автор, но като човек си...голям!!! Радвам се, че се докоснах до теб! Абе аз пипнах ли те?! Май не, но другия път...само да не забравя.
  • Елишка, аз какво си мисля...Ех! Доре, шашави, ама сладки, нали?! Люси, беше гадно, тихо, че я виж колко сме станали, има няма около 55000. Я ако всички решат да дойдат и 16 милионна Москва няма да ни побере. А новите тенденции в плетките са осморките. Труднички са, така че по-млади инструктори, мила. Направо се изпотих от плетене. Така се оплетохме, че едвам ни разплетоха. Ще ти разказвам. Петинка, малък ли?! Ех, Креми, започвам. И теб съм те издокарала, Анна. Гери, аз няма всичко да разказвам. Джейни ти си уникална! Черна роза, така съм те издокарала, че зала 1 на НДК ще ти е тясна. Нели, усмихна ме. Иванова искат да ни скарат. Веси, слушам! Феичке започвам да уча японски, че нищо не се знае. Павлина набори сме само насаме, иначе сме просто пълнолетни.Това е истината. Марианче, аз си седях кротко и си водех записки. Таня, много се радвам, че се запознахме! Анета, прегръщам те! Е, Весела, добре, ще мълча! Дарче, а Ангелчето как ми липсва! Сугестия се нарича това, Витания. Слънце си ти! Що па са били щастливи, чак ми е чудно Марги?!
  • Лажова,давай,давай!Аз нали в друг хотел...Ама на сутринта-всички бяха на линия.И щастливи ми се видяха...!
    Чакам с нетърпение!
  • Леле, какво съм пропуснала!!!
    Така стават тези неща, но са виновни Ш-ките. Не стига, че ме приспаха рано, ами и нищо не разказаха!
    И недоумявам защо всички заспали се изказаха под репортажа ти. Като как става тази работа - хем спят, хем на линия
    Слънце, давай следващия, че да видя к`ви сте ги къдрили, докато съм спала.
    Ша ти лепна една шестара - за изчерпателност и за стимул за продълженията!
  • Ш-ш-ш-т! Лажова, да не си гъкнала. Щяла да разказва... Айде сега, да не си отворя и аз устата...
  • Светле, до тук добре.
    Внимавай с продължението!
    Който видял-видял. Който разбрал-разбрал.
    Който не е дошъл, да е дошъл, че да ни види колко струваме. Нали всеки си имаше залепен етикет на ревера

    О, колко се радвам че те видях!
    Много!
  • Най-красивата жена в сайта , другите да не се обидите, ей!
    Ама то чар, талант , усмивка!
    Лажова, знаех си че си страхотна, ама вече се убедих!
    И аз чакам, продължението!
  • Ееех тая Лажова, представях си я весела и дива, а тя една такава скромничка, тиха, ни се чу, ни се видя, направо да не повярва човек
  • Лажова, Светланчик, като наборче се надявам да ме поприкриеш малко, пък аз ще ти пошепна на ушенце какво стана след като ти си тръгна И обещавам, нема да се хиля, хич, че после... бръчки... ботокс... Пък и краката още ме болят... от седене... и щото си легнах навреме, мааааалко след теб Честна предПенсионерска!
    (Леле, ако продължавам така, ще трябва да си сменям фамилията)
    А тоз превод горе направо ме гътна! Винаги съм знаела, че си страхотна!!! Видях го и с очите си! И си признавам с ръка на сърцето - липсвате ми всички!!!...
    И най-много сериозните ви физиономии (носа ми май попорасна малко...)
    Чакам с нетърпение останалите репортажи!
  • Лажова, честно казано, очаквах да се добереш до микрофона и да ни разсмееш... На следващата среща в Париж намерИ начин да преведеш книгата си на френски и да ни я прочетеш изразително... Viva откровенци - европейци!
  • На другата среща ще ти направя сценарий
    От...до!
    Стихи, романьчики...песньовки,танцавальки...от всичко да има.
    За по сигурно ще ти държа микрофона
    Сядай и пиши,че ме изгаря любопитството
  • Виж какво, Лажова, а бе ти агент си го играла, на всичко отгоре -под прикритие...Затуй са ти били всичките листиии...Загрях Ама по-добре късно, отколкото никога
  • Уф-дано никой не ти повярва , че....,на другата среща няма да дойдат-ти така ги "уплаши"....Поздравче!
  • не стига, че от срещата още ме болят скулите от усмивки, ами сега и ти Светлеами то ей от тва ще са ми бръчките
    За следващият път ще си нося крема против бръчки
    Прегръдки Светлаусмивчице!
  • Лажова,
    ти, такова... нали няма да лЪжеш много... в продължението де?
    Щото вярно, само наши сме си, ама що да си показваме магариите пред всички? Който бил - видял, другото, нека си е... наша малка тайна!
    Айде, да подпечатаме сделката с цунка. И толкова.
  • Чакам репортажа с нетърпение, аз довиждане май не успях да ти кажа, ама то по добре, значи още съм с теб
  • Ще почакам аз... следващия репортаж, Лажова.
  • Знам, знам... То ти като застана на стартовата линия, аз изумях!Плюнах три пъти в пазвата и си казах: Ох, дано се размине! Ма не щото щеше да четеш, а щото после трябаше да викаме "Дофтура" да лекува сумайти народ, събрал се в Париж!
    Пък за... Ъъъ, Дж. Вашингтон ли беше, кой ли... не ми се приказва, ама хич! Щото е много сладък, ма е и малък/ за нас де/
    И понеже на уше ми казаха, и аз на теб на уше ще кажа - нямам търпение да дойде... ъъъ - Коледа!
    Обичам те, Светланчик сладък, мноооооого!
  • Много съм съгласна с теб, Лажова! Аз заради това не дойдох на срещата, ще ми казват те какво ще правя в късните часове... Ами аз може да исках да съм в леглото с плетката си и инструктора, който ми показва новите тенденции в плетивата. Като се видим ще ми почетеш от тези странички, аз ще те слушам, пък после ще си правим каквото си искаме Чакам продължението от репортажът ти... Да видим какво са правили, че някои хора много ме съмняват Целувки от Париж, вече подготвям следващата ни среща
  • Ееей, няма угодия и това си е!
    Далеко било, това било, онова - също...
    Ай да те видя к'ви ще ги разправяш по-нататък, кат' се изниза и отиде да спиш. М?
    Ей, 'ма си шашаваааа!
    Ма... то друг вид имаше ли изобщо, че не помня?!
  • Ма ич не беши хубу... И ти беше най-лошото нещо, което можеше да се случи на един купон... хахаха Честно казано, продължението ти си го представям, та чак не искам да го чета
    Сладурка! Ся, и да ма обвиниш в лъжа, ще ти кажа, че много се радвам, че те видях! Па си мисли квото щеш!
Random works
: ??:??