Върнах се след седмица, използвана за отдих и гледане на една кучка. Няколко месечен френски булдог, можещ да убие човек с облизване.
Без телевизор, с много четене – до умора.
И гледам отзиви: „Георги, по логиката Ви и Опълчението на България през 1876- та е терористична организация.“
Не, грешка! Изобщо не твърдя и не мисля дори подобно нещо.
Но…
Скоро и това ще стане. Та нима забравихме как още 90-те години някакъв беше писал нова „история“, където заявяваше, че на децата трябва да се обяснява: Ботев и Левски не са били почтени членове на обществото, уважавани са били чорбладжиите, а революционерите са терористи. Защото /внимание!/ борели се срещу законната власт на османците и султана???
Което, впрочем, и днес се чува У НАС?!
Така очаквам за частни военни компании, за наемници, бандити, за престъпници да бъдат обявени хайдутите, въстаниците от Април, хъшовете, опълченците…
Да не говорим за подминаваните и скривани интербригадисти, отишли в Испания да защитават републиката срещу превратаджиите на Франко. Или хора като Тодор Ангелов и Лилия Карастоянова, загинали във войната срещу хитлеристите…
Който владее историята, владее настоящето – казва Оруел. И затова масово се промиват мозъци с псевдоисторически предавания / по уж НАЦИОНАЛНАТА телевизия!/, всъщност пропаганда и антинационално посегателство…
хххх
В тая връзка – набиват в главите глобализъм, та глобализъм…
Глобално село, където няма народи, раси и каквото и да е. Все еднакви хора – произвеждащи и консумиращи. С единни корпоративни господари…
Вижте наскоро отминалия Давос. Мернаха се някакви държавни чиновници – про форма. Основата – корпоративни представители. Които, всъщност, ръководят света.
Примери много. Тия дни една тексаска газодобивна фирма съобщи, че е сключила два договора за внос на газ в Германия. Но не газ от своите кладенци, а кувейтски. Няма как иначе – газът ще бъде спрян. Но, като си платят германците и кувейтците диш-хъкъто…
Така че – националното е атакувано. Има само една нация – великта американска нация. Бели, черни, жълти – една нация. Свързана финансово и с всеобщата психарщина, че са „богоизбран народ“. Който налага закони, но не им се подчинява. И има право на всичко – включително унищожението на несъгласните с отклоннията му…
Включително разтърсването на планетата с някоя „малка“ ядрена война. Защото са убедени, че никой няма да им отговори.
А може да са прави – все пак, в историята на човечеството е имало само две унищожителни атомни бомбардировки над невинни цивилни. И двете извършени от САЩ…
© Георги Коновски All rights reserved.