Aug 18, 2023, 11:32 AM  

Набързо 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
225 3 6
3 мин reading

Гръмнали някакъв. Описваха го, ама не разбрах – бивша барета ли е, мутра ли, политик, бизнесмен…

Общото е – гръмнат…

Не се развълнувах. Хич… Гръмнали тоя, ще гръмнат и други… Добрите хора да са живи и здрави…

А виж – политикани, депутати, министри, чиновници, честни частници…

Ни на мен, ни на нормалните хора ни пука…

Което е страшно! Разделението зейва все повече…

хххх

През 1990 година Ливан – християнска държава според Конституцията, има 80% християнско население.

Тогава започва преселването на палестинци в Ливан.

Днес християните са около 35%...

Какъв намек – баш си е натвърд…

хххх

За трети път външният министър на остатъчна Украйна казва, че е изпратил поредно искане до МВнР на Индия – да поканят Зеленски на сбирката на Г-20.

Трети път индусите отговарят директно – изобщо подобно посещение не е предвидено…

Взеха да стават лоши към бандеровците – на „Оскарите“ не го пуснаха /а реч си беше приготвил/, на сбирката на НАТО го загърбиха…

Сега остава да не му дадат думата и на фестивала на клоуните-самоубийци…

хххх

В сряда Бейрут се оказа в мрак. Спрели посмедните два ТЕЦ-а заради неплатени сметки.

Където имало генератор – светнало.

Останалите чакат държавна намеса…

Пак някакви алюзии с нас правя. А не бива – ние сме оптимисти…

хххх

Пак за историята и паметниците.

Историята се пренаписва, паметниците се сменят.

Но – само от победителите!

Кога победиха десните бесни, децата на ЦК, та вече се опитват да заемат и други ниши – освен пред посолствоТО?

Сами не са сигурни – основната им мисъл е как да завъртят ала-бала, а после – по островите, както казаха инфантилните им главатари?

Но – луд умора няма. Само се поти…

И кара останалите да се препотяват от зор – а сетне какви идиоти идат?

хххх

В Москва направили изложба на над 400 вида натовска техника и въоръжение. Прословутите танкове, БМП-та, БТР-и, БРДМ-и, оръдия…

Безобразие! Хората дарявали бензин за огъня в степите, а руснаците хем унищожават, хем се подиграват над остатъчната тенекия.

И, преди – когато натовците излагаха руска техника в западни градове, публиката полагаше цветя, вместо да се кефи.

А сега публиката цвете не слага…

Защо ли? /Барем опитомени поети да напишат ревливи полустихчета? Примерно:

Вятър вей над „Санта ми Марина“,

руската армия се скина…

Аз съм верен на Бандера –

ама ако някой ме намери…

Ох, мама му стара –

руснак ще ме набара…

Долу Путин, Путин долу…

Но е тихо, тихо, тихо…

Баламите се свършиха…

Аз самотен си треперя –

Идат, леле, леле, леле…

Кво ли Стефчов Кирияка  

Пак по задник ще дочака?!“

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Латинке!
  • "Добрите хора да са живи и здрави…"
    Да бъде!

    Светъл ден, генек (Георги Коновски)!
  • Благодаря, Надя, Петя, Красимира!
  • В мафиотската държава има повече ред, отколкото в тази, в която най-главният ресурс е човекът и той разбира за това, само когато е използван... изобщо...
  • И аз така реагирах "Гръмнали някакъв"
  • И пак ти казвам, сенсей:
    — Да сме живи, че те онези на "Титаник" са били здрави...
Random works
: ??:??