Dec 13, 2023, 2:15 AM  

Най-после...!!! 

  Prose » Others
417 5 18
1 мин reading

Доживях да видя демонтажа на паметника на съветите в центъра на столицата. Слава на Бог! Една по една опорните точки на комунизма слизат от българската сцена. Не ме разбирайте погрешно - никой не е против това да има паметник на тази армия някъде в околните на София села - в Сеславци например. Но що чини той точно срещу Ректората, след като СССР не ни е освободил, защото ние сме били съюзник на Германия, а не завоювана от нея държава - като Сърбия например. Точно обратното - това е паметник на армия поробителка. Тя ни поробва, въпреки че сме единствената държава от оста Рим-Берлин-Токио, която не е пратила войник на Източния фронт. Вместо да е благодарен за това на българите, Сталин стъпи със съветския ботуш у нас и ни разката фамилията.

В Сеславци нека има паметник на армията, която е отстранила нацизма от сцената с цената на огромни жертви и след огромната помощ оказвана й от западните съюзници и САЩ.

И вероятно ще попитате - защо съм избрал точно Сеславци...? Отговарям ви веднага. Защото там има приют за безпризорни псета, та ще има кой денонощно да лае срещу паметника и да държи будни фигурите от монумента.

Виждам нещо много позитивно в това, че новият кмет - потомствено ченге от сой, е един от основните двигатели в демонтажа на този злощастен паметник. Комунистите сами започнаха да посягат на собствените си символи, а това вече е знаменателен факт, който не може да бъде пренебрегнат.

Накрая ще възкликна въодушевен от един призив на Маркс:

Комунисти от всички страни - унищожавайте се!!!

 

 

 

П.П. Сеславци има още едно предимство, като претендент да съхрани монумента - кучетата ще го опазят по-добре от комунистите!

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Анани, право в десятката. Гледайте "Великият диктатор" на великия Чаплин и ще проумеете за онези, които още не са.
  • За справедливост, Анани. Историческа справедливост. Погледни колко е била голяма Украйна преди да й подарят руски, полски и унгарски територии и ще разбереш за какво става въпрос. Цялата работае, че украинците са неблагодарно и нагло племе и с нищо не са заслужили тези подаръци, затова Путин малко по малко си прибира неговите обратно. Поляците и унгарците също имат териториални претенции, но не им стига смелостта да предприемат действия. Иначе и аз съм на мнение, че войнатан яма да пршключи скоро...
  • Жертват се, Анани, говори се за около милион убити, но аз не го вярвам. Според мен са около 700 - 800 хиляди. Съдя по това което ми казват приятелки, чиито съпрузи са на фронта. Обаче работата не става. Не им достигат оръжие и снаряди а Европа е силна само на думи. Бяха обещали милион снаряди за една година а за сега са дали едва 300 хиляди при положение че половината време почти мина. Повече просто не могат да произведат. А за същото време Русия произвежда 7- 8 милиона снаряда. Подобно е положението с танковете, бронетранспортьорите дроновете... А Русия си има достатъчно. В задачката се пита ко я направи толкова силна, че 50 държави наливат пари и оръжие в Украйна и пак не могат нищо да постигнат? Ако беше някое пиянде като Елцин или либерално леке като Навални на власт, дали щеше да е възможно. подобно нещо?
  • Имаш проблясъци, Анани. Той, моя кумир, много добре знае какво точно иска и е готов на всичко за да постигне целите си. Една от причините да го харесвам. С него сме от една порода просто.
  • Изгонете ги! Жени, старци, деца, избягали от руските бомбардировки и ракети.
  • Украйна показа и продължава да показва, че е готова да унищожи тези зли духове. Повече от 300 000 рашисти вече са окончателно отстранени. Европа също е способна да отвърне на удара, но има страни, които сами канят руския свят при себе си, изразявайки съчувствие. През 2014 г. Путин беше уверен, че украинците ще го поздравят с цветя, тъй като мнозина в Украйна симпатизираха на руската култура и това провокира атаката. Изгонете от България тези, които подкрепят руския шовинизъм, иначе ще викат пътьотска инвазия. "Освобождаване" разбира се...
  • Синдромите са си синдроми, но светът наистина е в голяма опасност. Скоро Путин ще иска бърза победа някъде другаде, най-вероятно на Балканите. Ако този психопат не бъде спрян, Европа е обречена на ужасна, безсмислена война.
  • Сенилга, а някои люде даже си и мечтаят за третото "Освобождение". Типичен пример на Стокхолмски синдром. При някои синдрома може да е и друг, например садистичен, мазохистичен и тн. Но все са синдроми.
  • ч.3 от договора определя, че „река Днестър ще бъде границата между Общоруската империя и Османското пристанище, така че всички земи, разположени на левия бряг на споменатата река, ще останат завинаги в съвършеното и безпрепятствено владение на Всеруската империя, а на десния бряг на споменатата река и всички лежащи земи, след завръщането им от Всеруската империя, ще останат завинаги в съвършеното и безпрепятствено владение на Османската порта.
    Договорът от Яш е мирен договор, сключен на 29 декември 1791 г. (9 януари 1792 г.) между Русия и Османската империя, който слага край на Руско-турската война от 1787-1791 г.
  • Ох ох! Малък цитат
    На общоградско тържество в Добрич по случай 131 години от Освобождението на България генералният консул на Руската федерация Анатолий Щелкунов каза:

    Няма друга държава в света като България, където да са запазени толкова много паметници на руските войници. Българите почитат паметта на руснаците, в страната са издигнати над 400 паметника, а улици, градове и села носят имена на руски общественици и военачалници.

    И още не е преброил паметниците на тези „освободители“ в Украйна.
    Между другото, в резултат на „освобожденията” България в първия случай става част от Турция, а във втория случай е комунизирана от болшевиките.
    Виждате какво готви третият вариант на „освобождението”!На примера на Украйна.
    Те "освобождават"
  • Според статията съдените наистина са много и се провежда огромна лустрация на всички нива, но адекватните присъди ми се струват малко. Например - до 10 години затвор за главните нацистки престъпници. Това не е нищо в сравнение със смъртните присъди от Народният съд на хиляди българи. А нацистките смъртни присъди се свеждат само до 10 в крайна сметка - тези на най-главните виновници. А знаехте ли, че Димитър Пешев - човекът, на когото дължим спасяването на българските евреи е бил осъден от Народният съд на 15 г. затвор за антисемитизъм?
  • Не ми цитирайте имена, а пратете линк с бройката осъдени германски нацисти, г-н Анани. Акеми, нито България, нито Украйна са практикували индустриален геноцид. Той няма аналог в историята, дано и никога повече не се повтаря. Самата Украйна е жертва на немските нацисти - именно заради трудността от извършването на геноцид над украинците с огнестрелно оръжие е бил измислен индустриалния. Защото да убиеш собственоръчно един по един 30000 души никак не се отразявало добре на психиката.
  • Като дойде ред да бeсим тия от Киев, моля събудете ме, за да не изпусна шоуто.
  • Ако визирате и осъдените наскоро 90годишни старци нацисти, просто това е като да им предложат топъл подслон и храна в края на дните им. Иначе съм чела за един нацист, арестуван в Аржентина от Мосад, и в последствие осъден на смърт. Забравих му името.
  • Хубаво де, вече го няма и какво се промени?
  • А вие, г-н Ананиев имате ли линк с долуизложените твърдения? Но дори и да са верни не може да има сравнение между оригиналните нацисти и българските им съюзници.
  • Това всъщност е било част от един и същ процес - обезглавяване на великия ни военен елит, победител на Сливница, Дойран и тн. чрез атентата в Св. Неделя през 1925, и обезглавяване на политическия ни елит през 1944. Според мен на освободеното място трябва да се издигне паметник на българската армия!
  • Честито! Доколкото съм чела - от истинските немски фашисти, умъртвили милиони евреи през ВСВ осъдените на смърт след войната са били само 12 ( останалите ги спасил САЩ като се противопоставил на смъртни присъди). У нас, народа единствен в света спасил своите евреи - осъдените на смърт висши ръководни кадри след ВСВ са хиляди!
Random works
: ??:??