Feb 12, 2008, 8:26 PM

Най-важното за всеки от нас 

  Prose » Others
1170 0 2
1 мин reading
Най - важното за всеки от нас

                                                               (Посветено на Людмила, Симона и Боби)


        Не само любовта крепи нашия свят, нашите сърца, нашия живот. Според мен най-важното нещо след родителите са приятелите, с които споделяш всичко, приятелите, с които се смееш, с които плачеш.

        Не, не говоря за многото добри познати, които често бъркаме с приятели. Говоря за онези, които се броят на пръстите на едната ръка, за онези, които винаги са до теб, за онези, които знаят и най-лошото за теб, но въпреки това те обичат и уважават. Приятели са тези, които те разбират, които те подкрепят, когато си прав и които те критикуват, когато грешиш, когато можеш да нараниш най-вече себе си, но и  тези, които заемат някаква част от живота ти.
        Не се подлъгвайте да вярвате на всички, защото не всички биха приели качествата и недостатъците ви. Доверете се на тези, които ви обичат въпреки всичко и на които можете да разчитате винаги. Може да имате един приятел, но той ви е човекът най-близък след родителите. А може да имате много добри познати и нито един приятел. Е, в такъв случай какво?! Заблуждавате се, вярвате на грешните хора и когато осъзнаете  този факт ще ви боли, ще сте наранени от това, че сте се залъгвали, че сте се подмамили от думи и жестове. Не правете тази грешка, защото след като я осъзнаете, много ще ви боли и ще страдате, че не сте преценили човека правилно.
Затова не се подлъгвайте и се научете да различавате истинските приятели от добрите познати. И когато се уверите, че това са те, им помагайте с това, което можете, обичайте ги, за да ви обичат и те. Защото всяко добро се връща двойно!


           Светът е любов, обичайте, за да ви обичат!!!

© Тя All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • С положителност написано от положително момиче
  • Красиви думи, клишета но верни до болка. Дано повече хора да прочетат това и да се замислят над думите ти.
Random works
: ??:??