Jul 4, 2022, 10:54 AM

Наоколо и в мен 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
405 3 13
1 мин reading

Рожден ден ми е днес. Заграбен от американците, ама светът вече свикна – крадат морета, земи, полезни изкопаеми, принципи, идеи…

На празника ще има торта и за мен – диабетична. Скъпа, но си позволявам.

Щото, викам си – глупаво е да страдам от глад, за да се тормозя много години на диета…

Е, няма да сложа 69 свещи. Първо – пожароопасно е. Второ – не е баш прилично, нецензурен намек е…

хххх

Известните британски учени открили, че момичетата се развиват по-бързо от момчетата. При момчетата гърдите израстват чак в зряла възпаст, след подхранване с бира…

хххх

Внимателно следя за фигурата си, но все я изпускам нощем и тя отива при хладилника…

хххх

Рейтингът на партиите расте по-бързо от падането на популярността им…

хххх

След всяко решение на министрите и депутатите трябва да бъдат накарани яко да духат… Не, не ме разбирайте правилно – да духат в катаджийския апарат за проверка на алкохол и наркотици…

хххх

Есента се очакват резултатите от изборите, които в момента се провеждат на „Козяк“…

 

Блога - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря, Антоанета, Красе!
  • Честит празник по всяко време, Генек! ..Торти има, годините не са избягали, от хубави пожелания никой не бяга, а и хамериканците още празнуват..., с две думи - жив и здрав
  • Честит рожден ден, Георги. Жив и здрав, и си хапвай нощем, и аз правя така.
  • Благодаря, Младене!
    Денят на независимостта е на моя рожден ден.
  • Честит Рожден ден, Георги!
    Здрав да си и креативен. И да намажеш от високите пенсии!
    Ами ти си бил роден в Деня на Независимостта. Точно когато извънземните нападат Земята в един нашумял филм.
    Поздравление за материала и весело честване на празника!
  • Мъжете са два пъти в живота си деца: когато са малки момченца и втория път - когато одъртеят! 👍
  • Благодаря!
    Празник... Напомнящ ми колко съм одъртял. То друг тачин няма. Освен да се заслушам в глупостите си.
    И подмладявам - вдетиняване.
    Отново - благодаря!
  • Честит празник! 🍀 🍷 🎁
  • Честит да си, Георги! Здрав и щастлив, и още много да ни радваш с творбите си!
  • Честит да си, сенсей! Не ти трябват свещи. Светлината е в душата ти, вселените в ума ти, мъдростта в паметта ти.
  • Честит да си! Харесах писаното.
  • Честит рожден ден!
    Следя, чета и харесвам "писаниците ти"!
  • Честит рожден ден, Георги! Не се колебай за конфигурацията върху тортата, веднъж е в живота! И остро перо!🍾
Random works
: ??:??