Sep 14, 2023, 10:25 AM

Насметено 

  Prose » Humoristic, Epigrams, Miniatures, Aphorisms
162 1 4
1 мин reading

Купувам си любеница. До мен един човек на средна възраст избира. Взема в ръце, пляска ги, вслушва се. Стар метод за проверка на качеството. С едно допълнение от мен – няма смисъл през септември да проверяваш зряла ли е. Да, зряла е…

Казвам:

- Едно време така проверявахме хубави ли се момичетата…

Че и обемите бяха подобни…

хххх

Светът изперка и се обърна. Преди няколко века западняците горяха на клади жени, обявени за вещици. А вещиците са все хубавици…

Което, между другото, обяснява защо днес там са едни… Някакви…

А сега атакуват и изгарят мъжете. Все още вербално и отчасти финансово.

Има време…

хххх

Казаха, че човек се състои от вода – 90%...

Ега ти киселата краставичкиа съм…

хххх

Колкото по-голям е ученикът, толкова по-бързо и евтино е да го подготниш за училище….

хххх

Отивам да плащам тоците. От офиса излиза познат. Питам:

-     Има ли хора?

-     Не – вика – Само касиерки…

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Докосваш ме, Георги, още със заглавието! Нашенска дума,от моя роден край. Вътре, в миниатюрите - също. Дали знаят "ненашенците", че любеница казват на динята, а диня- на пъпеша! Когато дойдох в София, правех злободневни грешки с това...Много се забавлявах тук при теб, върна ме ...у дома!
  • Благодаря, Надя, Георги!
  • Умрях от смях, сенсей!🙂
  • Добри са, а любеници, ака не са в сутиен, не барам 🤣
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??