Dec 20, 2008, 9:33 AM

Не може така 

  Prose » Humoristic
1263 0 28
2 мин reading
Направо полудях като разбрах! Абе само аз ли се ядосвам?! Сигурно съм много зле с нервите. Гледам на никой друг не му прави впечатление. Хайде стига сме търпяли, хайде този път поне да сме единни! Единни, това значи... Хайде друг път ще обяснявам. Може ли да вдигнат парното по средата на отоплителния сезон, през януари и то с 16-17 %?! Срамота! Ма те как я мислят тая работа, бе?! Някакви си никакви проценти. Бе да го вдигнат с 50, да се почувстваме хора. Детска работа са 15 и нещо ли беха, 16 ли? Па и 17 ми се виждат малко и трудно за изчисляване. Аз значи ще работя на две места и какво, за какво? Не съм платежоспособна ли, а? Ще ме обиждат. Дано до края на новата година да ни го вдигнат поне до сто, като коледен подарък, така да се каже! Значи, не вдигнат ли процента, аз лично ще стачкувам тоя път.
  А, дали, моля ви се на майка 150 лв. за празниците и мое чудо, та ничие. Тя ще вземе да се отпусне по празниците, ще си купи плодче. Това що-годе добре, но я знам, че ще си купи и цял килограм пържоли. Цял! И ще й хареса, а после ще ми мърмори, ще ми натяква и какво? Полицайчето, дето й е съседче ли мислите, че ще й купи пържолки? От къде пари като той ги пропушва всичките? Аз трябва да й купувам после пържоли. А я като увеличат парното, няма да си купува холестерол дет се вика. Ще си живее здравословно и аз ще съм спокойна, че пари за лекарства ли е по-добре или за парно? Да го увеличат бе! Само здраве да е. Не, аз мога да й обещая, че ще й купувам всеки месец по една цяла пържола, ама защо да я лъжа? Все едно да излъжа моя, че ще съм му вярна до гроб. Защо не до ресторант? Значи отивам на кръчма и до там. Влезнеш ли вътре, може и да изневериш, а гробищата са ни много далече. Няма смисъл да обещавам като няма да изпълнявам. Почна ли на всеки да обещавам, много ще ми порасте работата. А съм и разсеяна, ще забравя на кой какво. Като една моя позната... забравих какво работи, ама тя взима пари за това, че обещава. Сега и тринайста заплата ще вземе, щото преизпълнила плана с обещанията. Ама тя и без да обещава пак й плащат, дали да не почна работа при нея?! Аз обещания лесно ще измислям, само да не ме карат да ги изпълнявам.
Пържоли ще й купувам аз, после като напълнее ще иска и гардероба да й сменям. Да го увеличат 100 процента, та да ми е мирна главата. Добре, ако не парното, то поне нещо друго да увеличат, иначе ще стачкувам, аз ви казвам.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Весело посрещане на Новата година!!! И през 2009 ще сме заедно във всичко, никакво делене, край!
  • Що ли пък и аз да се правя на черна "уфсъ" иу да се деля от "стадото", м?
    За туй няма да се цепя (повод-парното и т.н.)от Колектива,
    щото казват, че боляло, когато той ни го...
    нацепи колективно!
    Магийо сладка*, весели празници!!!
  • Руми, щом се научим да подаваме жалби, а не само да си мърморим, ще тръгнат нещата. Ура, Вихръ, първо ще опраим кризата, а ти бегай на Хаваите. Там че спестиш от парно. Направи си поличка от банани и си яж понякога от нея, лошо нема, краката са ти убави. Запази ми место на плажа идем и аз. Що ще стачкувам, като мога да си спестя нерви и парно. Драгиев, липсвахте ми! Да не си посмял да станеш доброволец, лично ще те удуша...от прегръдки! Ама, Ани, недейте! То ще стане като във вица: А, бедни били а я какво връщат от поръчката - луканка, шунка, о и мента! Нямали пари, а?! Я да им увеличим още...Ще ми е светло и топло като си платя, я колко е по-романтично на свещи и с дръвца в камината, Магдаленче! По-добре да ми спрат тока, абе каквото искат да ми спрат. Да спрат да ми късат нервите на първо време дано!Креми, къде не отишли пусти пари. Па за някакви си 200-300 лева не си заслужава да си разваляме празниците. Само не разбрах, да ни дадат ли по толкова или... Обърках се тотално, да не кажа - побърках се, но няма да кажа. Весела, сега вече ми каза. Най-после, олекна ми!!!
  • Не може така, Светланная! Казах ли ти, че те обичам Весели и щастливи празници!
  • Тъкмо смятах да карам без парно тази година, ноооо, няма как... ще бъда солидарна и веднага ще го пусна! Какво са 200-300 лева на месец, м?



    Весели празници, Слънце! Има кой да ни топли все пак...
  • ех, как ме натъжи...
    никак не бива това...не бива дори да си го помислят...ама...
    докато си траем...ще ни яхат...Светле...Светле..
    как да ти пожелая сега...весели празници...нека ти е светло и топло...с обич.
  • Светле, отивам да се наредя до Рия. В повръщането ме бива, само ще я навия да го направим групово и пред кръчмата на енергийния министър на връх Коледа. Не го знам има ли кръчма, ма те все по кръчми празнуват, ще го намерим. Важното е да повръщаме. И Светулчице, не ми стана веселко, но инак мисията се признава за изпълнена, отново показваш пътя с малкото си фенерче
  • Лажова,будната ви гражданска позиция ме накара да се засрамя от себе си-Нямам парно!!!
    Мисля да стана последният доброволен абонат на топлофикация,та дано поне малко поизмия срама!
  • Нещо не ми хумористично тези дни, нищо че даже шефът даде премиални и то нехумористични. Чудя се само за к'во да ги заделя? Дали за отоплителния сезон и изравняване на сметките или да го жертвам (отоплителния сезон) и да хукна у чужбина (ама за све). Белким па там некой ме забележи к'ва съм 'убавица (макар и на средна възраст) и да зема да остана по чужбинско, че тук вече с всичките тея социални придобивки ще зема да кача много холестерола. Па и много ми идват напоследък сичките тия мъдрости на социалната ни министърка. То не бе увеличение на пенсиите, то не беха коледни добавки, ма сега и раждаемостта ще оправи с новия закон за майките. Виде ли как им направи майчинстовото (онова баш платеното) на 12 месеца? Увеличи го с цели 3 месеца! Е, нищо, че сега ще им търси осигуряване 12, а не 6 месеца. То, кво, да се научат тия дет ше раждат първо да работат, па после да мислат за деца. Па може и пенсионната възраст да дочакат за дечица. Ще е хем 2 в 1 (за министърката) - или пенсия, или майчинство, даже 3 в 1. Що 3 в 1 ли? Ми щото я успеят да напраят по 1, я не, та ще земат да сбъднат и всички статистически прогнози, че тая българска нация до има-нема 300 години съвсем нема да я има. Абе, ако се замисля, то и 4-то се появява от тая кондика. Нема да се харчи бюджета и бюджетният излишък ще е още по-голям. От него ще вземат да реинвестират банките и така българската нация първа ще се е справила с кризата. Па кво като нацията свърши! Нали още Сталин беше казал, "Има човек - има проблем, нема човек - нема проблем!"

    Тъжно, Светле, тъжно!...

    Ма ти само кажи кога и къде ше е стачката, там съм! Се от некъде требва да се почне!
    Прегръдка и целувка!***
  • Ама Ангар, наистина не може така! Не трябва!!!
    ще плащаме, ама друг път!!! Няма да позволим Феичке, ще бъдем една до друга!!!
  • Скоро ще плащаме и въздуха, който дишаме, дори и да е със съмнителна чистота...
  • Харесва ми бунтовният ви дух, Светланал! Не напразно казват, че жените са по-мъжествената част от човечеството!
  • Феичке, при мен е тъжно, при теб е весело, но само така ще оправим нещата, а не като мълчим и си затвяряме очите. Ани, като чуя за това парно и полудявам. Та такса мощност, та не може да ти отрежат тръбите, та какво ли още не. Абе не искам да плащам за нещо дето го не искам!!!
  • Тъжно се усмихнах, Светле!
    А обещанията за процентите дори се преизпълняват...
  • Не ТРЯБВА така!!! Стана ми тъжно, Светле...
  • Нели, дали първо стачката или ревюто, няма значение, важното е да сме заедно! Спомних си преди хиляда и колко години, когато хан Кубрат взе пръчките...Мале, колко дружни бяхме! Маргарита, чертата си я слагаме ние и все си я отдалечаваме. Айде и това ще изтърпим, ние що сме търпяли, айде и това може...На мен децата не са ми ученици, какво ме интересуват учителите. Ма как не ме интересува, трябва да сме като един, защото утре ние като вдигнем стачка ще знаем, че учителите ще ни подкрепят. Всички ни интересува, защото младите утре ще раждат деца, аз ще пращам живот и здраве внучка на училище. Ама ние само на маса мърморехме и едни бяха за, а други...Е, какво искат па тея учители? Ами просто влезте и постойте само през голямото междучасие и не питайте. Айде идват празници да сменим темата. Животът е хубав, на две затворете очи...всичко е прекрасно...А ми се иска мама сама да си купи телевизор, а не аз да тичам на две места да бачкам, защото тя цял живот е работила и сега не спира за жълти стотинки.
  • Лажова,като се премине черата,удряме я през просото.
    Каквото дойде се посреща...
    Иначе,мъка-а-а!/не че сега не е.../
  • Давай първо стачката. Не че има файда от нея. Па после може и Долче от Габана да стачкува, дето не сме му отишли у селото...Ама кво сега, белким за 150 лв можем да си сменим гардероба. А за холестерол пари не давам, да знаеш! В никакъв случай!
  • Злати, ти ме довърши с тоя коментар, така да знаеш. Значи мъжът ми...Аз казах ли ви, че се омъжих?! Не дръжте на тия неща и така...Значи той ползва моите услуги и...Охо, от утре какво го чака! Изненадка - 100% увеличение и за минал период дето е било гратис...Отиде му премийката в новия магазин до нас. Какви ботушки съм си харесала.
  • Чакай бе, потребителю на ...... услуги, всичко се плаща!
    Ти си плащаш парно и другото, аз също си плащам!
    Някакви си 3-4000(0) разлика в заплащането са подробности!
    Айде да не издребряваме, държавата е в икономическа криза!
    Лажова, Вие сте репортер в парламента , а такова есе.....

    Пиша ви от затвора, но това е информация за колеги, потребителите не знаят
  • Веси, амин!!! Ритам от смях, толкова си искрена в коледното си пожелание към тях!!!
  • Лъжовна...
    160-170 коледни ЦИРЕИ да им излязат на гъза
    (без извинение за думата)
    И дълго да си ги носят едни такива неличими!
  • Ама Нели, не съм виновна аз. Четях си аз стихове в нашия сайт и кой дявол ме накара да пусна новините?! И веднага ми се подредиха думите, ама първо бяха едни дето тук не дават...едни много гадни думи ми дойдоха наум. Не ти е работа. Само не разбрах на стачка ли да те поканя или на модното дефиле дето с Дара ще ходиме?
  • Ама, че тема си напипала... Парно, пържоли, 150 лв - на цяло...
    А баницата свърши ли, Лажова?! Баницатааа... Кви пържоли, само цената на парното, ама на макс, ако може. Пък ти ако искаш стачкувай, ако ли не - сменяй гардероба.
    Пък извикай и нас - да стачкуваме!
  • Рия, аз затова го написах. Не чух на някой да му направи впечатление, а през януари ще настане такава бъркотия в сметките, но...Ние носим на бой, тухли четворки... Аз най-редовно си плащах всички сметки по банков път и...Един ден гледам по телевизията Вальо топлото. Изумях като разбрах, че той обичал да пие минерална вода от...ВНИМАВАЙТЕ - Франция. Тогава се замислих дали и аз не обичам да пия такава вода. Да той може, а аз - не. Защото тий пие за моя сметка и за ваша софиянци. Тогава работех на две места и казах на колегите си: Хайде да спрем да плащаме, всички и да ни върнат парите той и майка му. И никой не реагира. А аз си спрях плащанията и ги бавя, ей така, за да не пият други от мойте пари. От мойте си пари дето работя на две места, за да ми е добре на мен, а не на него. И какво като спрях СЛЕД КАТО СЪМ САМА?! Ей такива дребнички нещица ме вълнуват. А за пенсионерите, нашите родители, и след време ние самите. Три лева им увеличат и те горките се радват. Те, които са работили по 30-40 години. Какво да кажа повече?!
  • Макар, че разказът ти е сатиричен, на мен ми стана много обидно. От овчата българска порода, чиито гени нося и аз. Гледам по телевизията- в другите държави хронично си стачкуват. За всичко, каквото се сетят. Ако няма за какво, стачкуват за това че никой не стачкува. А ние сме най- мухлясалият народ на света. Язък за всичките ни творци, гении и борци за свобода, дали таланта или живота си за робското племе. Отивам да повръщам. От себе си. И всички боклуци, като мен свикнали с живота в Матрицата.
  • Люси, е па ти много малко обещаваш. Ти за това премия ли искаш? Я измисли нещо по-така! Ще те оправям няколко нощи подред и животът ти значително ще се подобри...В тоя дух. От кръчмите и баба знае. Питай ме! Аз от кога съм спрела да готвя...А моя май е взел премия и си мълчи! Що готвене му удари през годината и все ми обещаваше, че за мен най-хубавото предстои. А още не ми е купил яхта, аз за това си мечтая.
    Дарче, аз мога и сама да си стачкувам, кака. Не ми пречи. Не мога да пазарувам сама. Ето днес си купих панталонче на Версаче, ама много бавно, щото нямаше кой да ме посъветва един ли да си купя или два. А нали се сещаш на моята пенсионерка, майка ми, как па ми се падна точно на мене пенсионерка?! Хората какви майки имат, чак да ти се прииска да им таковаш...отвлечеш майката. Мани, ще й дават към пенсията 150лв. Разглези ли се отиде ми и Милано и Париж и Флоренция дето има една дума. На някои има отива да ядат пържолки. Аз няма да посочвам с пръст, че е невъзпитано, но само на теб ще кажа: Яж Даро пържолки, станала си по-красива сто пъти. Ако бях...а, ако бях, като че ли и сега не мога, ама айде де. Това е друга тема. Сега разискваме новите колекции на Лагерфелд...тая, оная. Лично аз обожавам Живанши!
  • Ама, моля ти се! Излагат се! Кви 15%, кви 5 лева... Ти па, 200% е по-добре, да наваксат за другата година. Аз премийка искам, от де пари? Обещавам да не готвя, да не чистя, от кръчмите няма да излизам! Още да обещавам ли? Ма нема премийка, освен да ми посинят окото. Нали знаеш-първия ден нищо, втория ден нищо и на третия взех да виждам малко с едното око.
Random works
: ??:??