Nov 11, 2023, 1:54 PM

Нежност 

  Prose » Others
132 0 0
1 мин reading

16. Нежност

Пеперудата целува нежно цветето. И отлита, за да целуне друго. Да му подари секунда нежност. Без думи. С топло ефирно докосване. За да се усмихне душата му. За да усмихне деня. За да усмихне в светлина още някого.

Пеперудата целува листата на малкия храст нежно. И после рокличката на дете. А след това милва и шала на възрастна белокоса жена. Пеперудата е другото име на нежността. Но само душите от светлина го знаят.

Ръката ми лежи притихнала върху отмалялото тяло. Болката преди малко си е отишла и душата се опитва да отвори очи. На ръката ми каца нежно пеперуда.

— Усмихни се – все още си жива – казва ми тя. – Погледни колко съм хубава.

Усмихвам се с побелели от болката устни. Този ден можеше да бъде последен.

— Погледни колко съм хубава – отговарям без думи на светлата гостенка. – Все още съм жива и аз.

Пеперудата отлита светло към някоя друга душа. Да подари мигове нежност. Да зарадва някого, като му припомни, че животът е хубав, защото все още сме живи и можем да се радваме на пеперудите. И те на нас, докато все още ни има. Нежно.

автор - Илияна Каракочева (Ина Крейн)

из книгата "Нежно", издателство "АртГраф" - 2023 г.

© Илияна Каракочева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??