Oct 8, 2023, 11:31 AM  

Непознат номер 5 - Happy End 

  Prose » Narratives, Humoristic
221 0 3
8 мин reading

Дописка в областния вестник

 

   Вчера по време на заседанието на общинския парламент, където се обсъждаше въпросът как европейските фондове ще бъдат изцедени като манна небесна над главите на съгражданите си и ще потече мед и масло по улиците на града, неочаквано влезе разсилният и каза, че на площада се провежда нерегламентиран митинг. Поводът бил, че едно прасе се оплаквало от вкуса на седалките на колата в която било затворено, а иначе то си било свободен човек. Всички наскачали по прозорците и ще да видят - новината бързо се била разнесла из града и площада бил пълнен с хора, носещи плакати – ‚Свобода за Гошко!‘‚ ‚Мир – Равенство – Братство‘, ‚Заклеймяваме … !‘.

 

   Местният парламент веднага провел светкавично съвещание, темата била – тъй и тъй идат избори, трябвало да се покажат пред народа … всички искали да бъдат преизбрани на скорошните общински избори и това събитие било 'дю шеш' за тази цел … дебатите били върховни, защото всеки там по призвание искал безплатна мръвка. Между другото представителят на съдебна власт публично пояснил казуса, че Гошко е свободна личност, не принадлежи на никого … Постъпили редица предложения за опорни точки в допълнение на основните, спуснати отгоре, и май най - удачната теза била да го включат Гошко като постоянен заседател в градската комисия по въпросите на правата на човека и в унисон с исканията на животновъдите (официален план А), а после, като си го вкарат вътре да се приложи стандартния план Б. Речено – сторено - ще привикат платения си електорат и така – ще образуват дебел пръстен скандиращи с плакати , а избран говорител ще грабне микрофона … а за всеки случай трябвало да привикат и местната ловна дружинка … за всеки случай де …

 

   След успешната намеса на властта, митингът перминал чудесно. Били заработени много червени точки за изборите и проблемът бил решен със щастлив край, Гошко беше настанен в чудесно място. Имало и някои странни включвания в митинга на екзалтирани съратници на Гошко, които разпръскали подсъзнателните мисли на всички за мръвки, а също така донесли много усмивки на децата и майките им.

Репортер … (не се чете)

 

А всъщност КАКВО СТАНА

 

Историята на 'Непознат номер' я знаете дотук та … продължаваме ... 🙂

 

🙂 Докторката и Николай се показаха през прозореца и невярващо наблюдаваха образувалите се няколко концентрични кръгова на площада

 

🙂 В центъра Гошко тресеше колата докато с яките си зъби довършваше предните седалки.

Няколко полицая охраняваха колата от смачкване, защото, въпреки че подлежеше на административен акт за нарушение на пътните закони, все пак беше нечия собственост и все още нямаше законово постановление .. Гошко беше ничий – Николай се отказваше от него, докторката не беше го признала

 

🙂 Следващият пръстен беше от хора, носещи плакати – ‚Свобода за Гошко!‘‚ ‚Мир – Равенство – Братство‘, ‚Заклеймяваме … !‘. …Бяха от всякакви дружества за защита правата на котките, кучетата, чайките, изчезващите видове, всякакви НПО_та, проповядващи джендърство, но които бяха длъжни да се покажат как се борят … за каквото си се борят – те си знаят

 

🙂 Следващият пръстен беше съставен от вегани. За отбелязване те нямаха задни мисли за някакви кулинарни щуротии

 

🙂 Следващият беше съставен от случайни минувачи, интригувано от кряскащата тълпа

 

🙂 Последният пръстен беше образуван от ловната дружинка, приготвила да отстрелят вероятния беглец

 

И … Врява, дюдюкания, ескалация на хората и …

НЕОЧАКВАНОТО СПАСЕНИЕ се появи по най – невероятния начин …

 

   Отявлен участник блюстител на правата на животните отворил всички врати в местния зоопарк и животните се отправили към площада, реагирайки на звуците на протестиращия Гошко … Още с пристигането си, под зорките погледи на ловната дружинка, всички животни отвличали вниманието на събралите се, правейки ФЛАШ – МОБ, танцували, крякали, задявали се с малките деца … само маймуните пак се изложили, защото успели да съберат всички мобилни телефони на снимащите.

 

    Острието на операцията се провеждало от двама – трима братовчеди на Гошко, които започнали да оглозгват гумите на колата, а после и каквото им попаднело. Решаваща роля имал СЛОНЪТ, който се разходил по колата и успял да направи дупка, през която освободил затворника.

 

   И тогава … Гошко още с излизането си на свобода бил сащисан от това голямо струпване на хора и плакати, неприсъщо на спокойния му живот в кочинката. Съвсем естествено той се разтревожил и по свински побягнал неориентирано … никой не можел да го спре, да си поговори с него и да го поздрави с победата. Е, бил малък хаос, ловджиите с радост започнали да вадят бляскави ножове и бренекето ... ама и големият им опит с прасета не помогнал - Гошко ги финтирал по свински и те оставали с празна паничка 😶

 

когато …

 

когато ...

 

   Гошко се натъкнал на Кинчето от ‚Непознат номер 3‘, която го е гледала и хранила и се опитал да се скрие под полата й … Тогава се образувал нов кръг от възторжени участници, които веднага уважили правата на старата двойка – Кинчето и Гошко …

 

Хм, така историята попаднала в патова ситуация, от която нямало излизане …

 

Ами сега

 

Ами сега

 

Ами сега

 

(и аз си казвам за този разказ … Ами сега ???

 

Хм – ето ВИ щастливата развръзка 😶😶😶😎😎😎

 

   Тогава от тълпата излезли двамата герои от Първия 'Непознат Номер' – Иван и Пешо! И двамата били печени представители на Ловно – Рибарския Съюз и върли приятели на управителя на Риболовния комплекс ‚Айтите‘.

 

   Те заявили, че без проблеми ще включат Гошко в персонала на ресторанта като рекламен агент – да се вре между гостите и да всява усмивки , защото … съществуващият контингент от едно магаре, две патки и три токачки били вече станали скучни и не развеселявали гостите достатъчно. Гошко там можел свободно и наволя да се разхожда там, да весели гостите и да им възбужда апетита.

 

   Хората от площада скачали от радост и се целували един друг при този Happy End, а общинарите заявили, че ликът на Гошко ще бъде отпечатан на всички ваучери и купони в града като символ на … (като наближат изборите ще ви кажа на какво) ... Ама най - много се целували Николай и докторката, защото знаели, че покрай Гошко ще бъдат почетни гости в ресторанта ... и .... (тук вече историята мълчи, защото не е още написана ... и няма изгледи за това ... ама - времето ще покаже)

 

Забележка – Аз до сега се чудя от къде се появи този слон - в зоопарка на Павликени въобще няма слон, но щом е бил на площада значи … всичко е истина 😎😎😎

 

© Пламен All rights reserved.

Николай Христов лежи на кушетката. Докторката :
_ Значи това бягство ви засегна сериозно?
_ Точно така! Сега нямаме четвърти за карти. Трябва да вземаме сина на Иван. Дванайсетгодишен.
_ Неприятно?
_ Много! Реди картите и шмекерува! Освен това шопарът Гошко… ...
  536 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • ... Днес изпратих Коруба на гости при Гошко в Айтите ... да видим какво ще ни донесе оттам 😎
  • Пепи, Слонът винаги е бил и голям, и положителен герой 😉 Всеки си има такъв приятел, но обикновено не го забелязва 🙃 Ти за всеки случай проверявай в хладилника дали няма негови следи по маслото - там е любимия му хабитат 😎
  • "Слонът моят приятел" сигурно е превозил "Беднякът милионер" до митинга!
    Я платени, я нахранени с кибапчета: от дума на дума, от телефон до телефон и на "Беднякът милионер" му е звъннал някой непознат номер да го покани на народната софра 😎
Random works
: ??:??