/мислех да помълча, ама да оставя бандерлогите да крещят на воля ли?/
Синоними – възпитание и лицемерие…
хххх
Да кажеш на глупака, че е глупак – милосърдие ли е или обида?
хххх
Трябва ли да потискаш истината в интерес на „колегиалността“?
хххх
Нехуманно ли е да се чудиш защо на украинските бежанци държавата осигурява по 40 /четиридесет!/ лева на ден, а на българските пенсионери…
Срамно е да се признае…
Разбира се, трябва да отчетем, че българските пенсионери са богаташи – антични къщи от 50-60 години, древни коли отпреди 25, дрехи, класически кройки отпреди 10 поне…
хххх
Украинската генерална прокурорка пратила писмо на Никита Михалков, че по заповед на някакъв съд е арестуван и трябва да се яви в ареста в Киев…
А защо на Путин не е писала?
Пък Михалков може би скоро ще се появи в Киев – само да дезинфекцират…
хххх
Заслужено са наказани руските инвалиди, преодолели съдбата чрез спорта, както и руските котки.
Инвалидите нямат право да участват на международни състезания.
Котките не може да се показват на изложби...
Впрочем, дали котките, живеещи в Русия или тия от породите с определение „руска“?
Агресори такива...
Плъшоците се кефят….
хххх
Срещнах бивш ученик. Женен за таврийска българка. Разказа ми – говорили с майка й, която живее близо до Запорожката АЕЦ. Разсмяла се на тревогите им. Пълно било с охрана, бандерлогите запалили някаква сграда на километри от там, само дето на зловещия клоун / „То“/ му се иска да шантажира с ядрена война…
Е, изкрейзване си е – даже сенилни поетеси взеха да бленуват ядрени катастрофи…
хххх
Абе, къде изчезна ковидът? С какво чудодейно лекарство го свиха и напъхаха в ъгъла?
Че и други неща.
Например, подготовката на човечеството да се храни с щурци и дървеници.
Едни с бургери от буболечки, други от мръвка?
И за това замълчаха...
хххх
Русия и Украйна дават над 25% от световните продажби на зърно. Русия осигурява близо 40% торове.
Ще успеят ли да засеят тази пролет? Колко още ще расте цената на торовете?
Или...
У нас държавата започна спешно да изкупува зърно.
Защо ли?
Бургерът може да е с буболечки, ама без филия...
хххх
Отворете отново Джани Родари – „Джелсомино в страната на лъжците“. И ще видите, че гениалният писател е и провидец. Обрисувал е днешния свят.
Само припомням – пирати завладели малка страна. И всичко там е наопаки на истината. Думите „пират“, „бандит“, „разбойник“ означават почтени и уважавани хора, в книжарниците се продават хранителни стоки, в бакалиите – мастило и тетрадки…
Прочетете и се огледайте…
https://chitanka.info/text/2066-dzhelsomino-v-stranata-na-lyzhtsite
© Георги Коновски All rights reserved.
Тъкмо работя върху размисли - как да не ставаме идиоти в училището на глупаците...