5.03.2022 г., 9:30 ч.  

Невъзпитани бележки, жадни за цензура 

  Проза » Други
244 7 13
3 мин за четене

/мислех да помълча, ама да оставя бандерлогите да крещят на воля ли?/

Синоними – възпитание и лицемерие…

хххх

Да кажеш на глупака, че е глупак – милосърдие ли е или обида?

хххх

Трябва ли да потискаш истината в интерес на „колегиалността“?

хххх

Нехуманно ли е да се чудиш защо на украинските бежанци държавата осигурява по 40 /четиридесет!/ лева на ден, а на българските пенсионери…

Срамно е да се признае…

Разбира се, трябва да отчетем, че българските пенсионери са богаташи – антични къщи от 50-60 години, древни коли отпреди 25, дрехи, класически кройки отпреди 10 поне…

хххх

Украинската генерална прокурорка пратила писмо на Никита Михалков, че по заповед на някакъв съд е арестуван и трябва да се яви в ареста в Киев…

А защо на Путин не е писала?

Пък Михалков може би скоро ще се появи в Киев – само да дезинфекцират…

хххх

Заслужено са наказани руските инвалиди, преодолели съдбата чрез спорта, както и руските котки.

Инвалидите нямат право да участват на международни състезания.

Котките не може да се показват на изложби...

Впрочем, дали котките, живеещи в Русия или тия от породите с определение „руска“?

Агресори такива...

Плъшоците се кефят….

хххх

Срещнах бивш ученик. Женен за таврийска българка. Разказа ми – говорили с майка й, която живее близо до Запорожката АЕЦ. Разсмяла се на тревогите им. Пълно било с охрана, бандерлогите запалили някаква сграда на километри от там, само дето на зловещия клоун / „То“/ му се иска да шантажира с ядрена война…

Е, изкрейзване си е – даже сенилни поетеси взеха да бленуват ядрени катастрофи…

хххх

Абе, къде изчезна ковидът? С какво чудодейно лекарство го свиха и напъхаха в ъгъла?

Че и други неща.

Например, подготовката на човечеството да се храни с щурци и дървеници.

Едни с бургери от буболечки, други от мръвка?

И за това замълчаха...

хххх

Русия и Украйна дават над 25% от световните продажби на зърно.  Русия осигурява близо 40% торове.

Ще успеят ли да засеят тази пролет? Колко още ще расте цената на торовете?

Или...

У нас държавата започна спешно да изкупува зърно.

Защо ли?

Бургерът може да е с буболечки, ама без филия...

хххх

Отворете отново Джани Родари – „Джелсомино в страната на лъжците“. И ще видите, че гениалният писател е и провидец. Обрисувал е днешния свят.

Само припомням – пирати завладели малка страна. И всичко там е наопаки на истината. Думите „пират“, „бандит“, „разбойник“ означават почтени и уважавани хора, в книжарниците се продават хранителни стоки, в бакалиите – мастило и тетрадки…

Прочетете и се огледайте…

https://chitanka.info/text/2066-dzhelsomino-v-stranata-na-lyzhtsite

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Лина, Елке, Дочке, Красе, Петре!
    Тъкмо работя върху размисли - как да не ставаме идиоти в училището на глупаците...
  • Рестрикции на руската водка- страдат пиещите и продаващите, а в Russian & Ukrainian Deli стор: Тая пушена риба как да я ям- с гняв или с помирение... седнал под мивката, жена му лопа с тенджерето, а ток има - луксозно бомбоубежище, така е със съвременното строителство..., само да има кой да го плаща.. къде отиде твоя Генерал, Генек.. да помогне- къде с акъл, къде с образование, една завеса ако не може да дръпне; цензурирах отгоре-отгоре..
  • "Агресори такива...
    Плъшоците се кефят…."

    Ами те руските котки били много агресивни и с огромни нокти...
  • Докога ще полудяваме! Толкова много слепи или такива, които се правят на три и половина! Поздравления, Георги!
  • Какво да оценявам по съвест 5 по градусите на F...
    Mного актуално и навременно...
    Има ли значение в момента , че си буден сред толкова спящи, Генек
  • Благодаря!!!
  • Благодаря, Ндя!
    Но светът ДНЕС е такъв - или ще полудееш, или трябва да виждаш накриво, според правата линия на властта...
  • Чета и се оглеждам, сенсей и се чувствам като човечето от нищо, в страната от нищо, което яде само дупките на кашкавала - нямат никакъв вкус, но са много сладки... "Човечето от нищо" - Джани Родари.
  • Благодаря, Миг!
    Е, не всичко при мен е гениално. Нека съм скромен - понякога е само талантливо.
  • "Джелсомино в страната на лъжците“- гениално подсещане! Благодаря!
  • Благодаря, Пепи!
    Не зная за сирийците, но имам съученик, работи в лагер за паразити. На месец пребоядисват - ония ядат по стаите, мятат мръвки и гарнитура по стените, до тоалетните не стигат...
    Но...
    Благородна държава! Не вижда тези, които са работили и работят, чака "какво ще кажат чужденците"...
  • Само за протокола да питам: и на сирийците ли по толкова даваме?

    "какво ще кажат чужденците" - за това живеем!
  • Те пък ще отворят безплатни кухни за гладните българи на жълтите павета със зелен коридор за депутати и министри, и нещата ще се балансират!
Предложения
: ??:??