Dec 4, 2019, 10:19 AM

Нощни прозрачнения 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
760 9 10
1 мин reading

Хубавите истории са недовършени. Животът е път. Пътят е предизвестен. Краят е завръщане в началото.

 

Няма студени цветове. Има студени нюанси. Черното е сбор от всички цветове. Душевният далтонист вижда само черно и бяло. Красотата е в нюансите, както смисълът в детайлите.

 

Художникът пише с цветове. Поетът рисува с думи. Музикантът говори с тишината. Тишината е тиха само за глухия!

 

Слабостите са силата на слабия. Силата на слабия е в липсата на контрол. Липсата на контрол е погрешно насочена сила. Силата е в умението да контролираш слабостите!

 

 

© П Антонова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • ivankoobnova (Илия Илиев) - аз за това обичам да чета и се възхищавам на всяка мисъл, изказана по различен начин. Колко необхватно и непредсказуемо е и мисленето ни, и изказът ни.
    Благодаря ти!
  • Твоите мисли са като моите, но ги изказвам по различен начин. Твоят начин е прелестен! Благодаря!
  • Катя, интересен коментар, замислих се: как мисленето и вижданията на човек са свързани с творческите му умения, подхранващи въображението му!

    Дочке, и ти ме подсещаш, ще се опитам в скоро време разните си прозрения да ги натъкмя в стихотворение!

    благодаря ви, страхотни сте!
  • Как си личи, че рисуваш. Интересни мисли за творчеството, изкуството и живота.
  • Както винаги - житейски мъдра и пряма, Пепи!
  • Благодаря ви на всички, много правилно сте ме разпрозрачнили, да, размишления, не прост/о/и прозрения - опитах се с пътя на съждението да ги пресъздам от изречение в изречение.

    Благодаря ви още веднъж!

    Благодаря, Дочке!
    🌺🌻 🌺🌻 🌺🌻 🌺🌻 🌺🌻 🌺
  • "Силата е в умението да контролираш слабостите!"... на другия
  • Много вярно! Поздравления!
  • Харесах.
    Поздравявам те.
  • Мъдри прозрения!
Random works
: ??:??