Nov 11, 2011, 1:18 PM

Няколко много важни решения 

  Prose » Narratives
578 0 1
2 мин reading
Продължение:

Нямам идея кога точно се объркаха нещата. Изгубих контрол над нещата, ако изобщо може да се каже, че някога съм го притежавала. Тези рози, срещите, които той искаше - всичко си е имало логично обяснение. Никога не бях допускала мисълта, че той може да има чувства към мен, по очевидни причини. Джъстин ми разказа за това, че още от ученическите ни години е имал чувства към мен, но понеже аз не съм го допускала до себе си той е решил, че най-добрият начин да спечели вниманието ми е като ме дразни. Каза, че поне тогава съм му обръщала някакво внимание, макар и негативно... Когато го попитах защо чак сега ми казва всичко това, след няколкоминутно мълчание той отвърна:
- Ако не тръгнеш след това, което искаш, никога няма да го получиш. Ако не се осмелиш да попиташ, отговорът винаги ще е "Не". Ако не направиш крачка напред, винаги ще си останеш на същото място! 

Не знаех какво да отговоря, затова просто му казах, че ми е нужно време за да размисля. Днес излезе статията, която бях писала за списанието. Мислех, че това е нещото, което искам и че ще съм на върха на щастието, а вместо това седя и обмислям какво ще правя оттук нататък. Той каза, че заминава след два дни за родния си град, който е на хиляди километри от града, в който живея в момента. Каза ми, че иска да му дам шанс...
Трябваше да направя няколко сложни избора. Първо, кое от двете да избера - работата, за която съм мечтала цял живот, или връзка с момчето, с което никога не съм се разбирала? Второ - има ли шанс да се получи нещо между нас и изобщо аз самата имам ли чувства към този човек?

В последните няколко дни усещам, че съм започнала да изпитвам нещо по-специално към него. Хората са казали: "Когато разбереш, че някой те харесва, ти също започваш да го харесваш макар и малко. Не за друго, а защото ти харесва да бъдеш харесван от някого." Дали е истина? Какво да правя?
С него се разбрахме да се видим утре. Тогава смятам да му кажа окончателното си решение, но имам чувството, че каквото и да избера, няма да съм напълно доволна от решението си. Не е лесно, когато трябва да избираш между две наистина важни неща. Особено когато трябва да избираш между любовта и мечтите си. Тогава изборът е повече от труден!

© Мария Костадинова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Разказът ти е много задълбочен и с много верни размисли в него- пред такъв избор човек се изправя поне веднъж в живота си, но колкото и да е труден накрая решението само идва при теб...някак съдбовно. Поздравления, че все пак си наясно със себе си до някъде и търсиш правилното решение, понякога човек от много паника и емоции забравя да мисли над проблема и се оставя на него. Дано да успееш да решиш твоят...ако той не е просто част от произведението естествено.
Random works
: ??:??