Dec 25, 2008, 11:40 PM

Обелска класика: Трогателна коледна приказка за нещастен панталон без сърце 

  Prose » Others
1651 0 11
1 мин reading
Живял някога, много отдавна, още когато колата била 2 лева, един много тъжен и много самотен панталон без сърце. По цели дни панталонът плачел безутешно, обикалял обелските улици и говорел:
- Тази зла съдба, защо ме прокле така? Да се скитам сам по света, без да мога да обичам, без да мога да мразя, без да мога да чувствам. Как искам да съм коравосърдечен или милосърден. Как искам сърцето ми да тупти учестено от вълнение. Как искам да умра от сърдечен удар. Но не е това моята съдба. Осъден съм да живея с тази студена празнота в дълбините си…
Така говорел панталонът и плачел.
Една коледа, може и миналата да е била, в НРО дошъл самият Той (за Дядо Коледа говоря, не за Мишо). Дядо Kоледа тъкмо си купувал Coca-Cola и цигари за елените, когато чул плача на панталона. Трогливото сърце на стареца трепнало. Той си взел рестото (75 стотинки) и изтичал след панталона.
- Хей, поспри се – викнал той. – Защо плачеш?
- Защото съм прост панталон без сърце. А така искам да имам сърце, защото сега съм самотен и тъжен.
- Приятелю, - усмихнал се дядото – не ти трябва сърце на теб, а пишка.
След това бръкнал в раницата с подаръците и извадил една блестяща, неизползвана пишка. Мушнал пишката в панталона и попитал:
- Как е.
Панталонът поразмърдал пишката, огледал я и възкликнал:
- Невероятно! Точно от това се нуждаех. Благодаря ти много! Много!!!!
- За нищо, това ми е работата – усмихнал се скромно старият полярен вълшебник.
Панталонът пишкопомахал за последно и заподскачал с развята пишка, показвайки я на удивените хора по улицата.
А Дядо Коледа въздъхнал. Макар че сърцето му било огромно като мозъка на Мишо и въпреки че бил раздал хиляди пишки, на него така и не се намерило кой да подари една…

© Михаил Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Сълзи на умиление. :'
  • хахахахахахахах!!! Бих ти пишкосмахнала за поздрав, ама панталонът ми е дамски навярно следователно и сърдечен :Р
  • Мишка,тука трябва да има червена точка,батка,но нещо не я виждам!!! И не поясняваш Дядо Коледа(тоест аз) къде му е мушнал пишката на тоя панталон!!!!Щото може и отзад да е!!!Хахахахахах.....Дето се вика:
    е--н нещастен няма!!!Хахахахахахах....Айде, по-здрав
  • Като се абстрахирам от невероятната мъдрост, струяща от разказа (особено от средата надолу) много ми харесва. Но и да не се абстрахирвам, пак ми харесва, невероятното му написване е в състояние да ме накара да го харесвам без значение от каквото и да е било...
    А това много ме изкефи : "Една коледа, може и миналата да е била, в НРО дошъл самият Той (за Дядо Коледа говоря, не за Мишо)"...
    wow Как може някой да се обърка така жестоко и да си помисли за Мишо вместо за Дядо Коледа ...

    (6)
  • Знаете ли кое е хубавото на този разказ (освен че е много мъдър и невероятно добре написан). Ако някой не го хареса, винаги мога да заявя, че няма пишка и затова се е засегнал. Колкото повече го харесваш, толкова повече пишки имаш.
  • Стила е леко инфантилен, не ми хареса.
  • изкефи ме ((;
  • Аз не друсам нищо. Мен ме друса мъдростта!
  • горкият старец
  • Братле, това е мега размазващо Така е, човек цял живот си мисли, че знае какво му трябва за да е щастлив, а накрая разбира че щастието му е в нещо съвсем друго. Поздрави от сърце!

    ExNihilo - спомням си когато самият аз започнах да пиша, пишех шантави неща като това произведение което в момента коментираме (и като тези които самият аз пиша в днешно време), и за да си възбуждам въображението в такава степес сякаш не аз пиша на пишещата машина а тя пише с ръцете ми - се друсах с амфети, трева, транксент, паркизан и още неща, но без херца или други опияти. Та тогава когато видех нещо подобно в Интернет, веднага си помислях, че това няма начин да не е написано от някоя друсалка. Но по едно време престанах с тия работи защото ме депресираха, а и открих че когато почувствам психиката си свръх нелечимо обречена и депресирана, се раждат още по-брутални неща от когато съм надрусан. Сега почти всичко си пиша на трезва глава, като единственото без което не мога са цигарите и музика мой тип. А до колкото съм разбрал от произведенията на The_Crimson_King които съм чел, той не може главно без Кока Кола (МНОГО енергизираща напитка!!!)
    Егати, така ми се допи кола... утре ще си купя.
  • хахахахаххаа...... уби всякакви надежди,че дядо Коледа е един истински мъж.. или дебеланко :D
Random works
: ??:??