The work is not suitable for people under 18 years of age.
Тъмнината ги поглъщаше, димът и миризмата на потни тела желаещи близост придаваше усещане за още по-задушевна обстановка. Алкохолът си казваше думата и хората ставаха все по жадни. Гърлата им изгаряха, но не за вода, не, те жадуваха страст. Жените мятаха съблазнителни погледи на този и онзи и се надяваха така да успеят да привлекат вниманието, поне на един. Докато мъжете се оглеждаха именно за тях, точно тези погледи издаваха колко са жалки и самотни въпреки тълпата наоколо. Подобаваща походка на хищник и дъх способен да прогони и бик, те приближаваха „плячката‘‘.
Ето я гола, в непозната стая. Каква ирония, насреща и имаше огледало. Не е ли жалко? Ето те тук, пак. Какво си мислиш, какво искаш, на какво се надяваш? В тези тъмни гробища за мечти, няма любов, няма сбъднати надежди, само погребани такива, под дебели пластове цигарен дим, алкохол, наркотици и изкуствени цици. Фалшиви илюзии и надежди. Бърз танц, бързо питие, една цигара разстояние до бързия и незадоволителен секс. Просто седемминутно механично триене на тяло в тяло. Не сбъдване на потребност.
Не плачи, момиче. Изгуби ли се? Случайно ли се озова тук, сама ли свали дрехите си, надяваше се на какво? Да разсъблече душата ти? Излъгала си се, той търси само едно в теб. Бързо, лесно и безплатно. По-жалка си от курвата обикаляща в клуба, тя поне знае защо я чукат. А ти позволяваш да ти очукват душата, разни опиянени непознати. Ако сама не беше свалила роклята си, той нямаше и да го направи, просто щеше да хване косата ти, да те притисне и изчука, така с дрехите. Какво остава, за разбитата ти душа? Няма време да търси парчетата и да ги лепи, няма и намерението да ти помогне да си отгледаш нова. Откажи се, той свърши. Е това беше, повече няма и да се видите, а и да се, няма да се познаете. Ти ще си останеш просто една очукана непозната, това е твоята грозна приказа в нея няма нищо красиво, само поучително. Любов не се раздава на безценица, защото евтините купувачи, не могат да предложат скъпи ценности!
© А. А All rights reserved.
това е положението, знам за какво говориш