May 25, 2007, 8:01 AM

Омръзна ми 

  Prose
1290 0 3

Омръзна ми да чакам да се появи човекът, който ще ме направи щастлива. Омръзна ми да го търся и да не го намирам. Омръзна ми никой да не оправдава надеждите ми, никой да не отстранява страховете ми. Омръзна ми след всяко поражение да падам и със сетни сили да ставам, за да посрещна следващото. Омръзна ми да чувам "Вярвай!", след като не остана вече в какво да вярвам... Омръзна ми всеки път да се удрям в една и съща стена, която не мога да премина. Омръзна ми да бъда добро момиче, защото това се очаква от мен. Омръзна ми да чакам неочакваното, а такова да няма. Защото нищо вече не може да ме учуди. Не и милите думи, които всеки твърди, че са истина. Не и помощта, която всеки охотно предлага и после забравя. Не и красивото лице, което лъже с лекота. Видях достатъчно, за да се убедя, че нищо вече не може да ме изненада.

© Моника All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Не мога и нямам право да те поучавам за начина по който мислиш.Това е една от многото крачки на мисълта.Важното е да вървиш, а другото само си идва.Не спирай до тук.
  • ЗНАЕш ЛИ ВСЕКИ ТЪРСИ ЛюБОВТА,НО ТЯ ИДВА КОГАТО СМЕ ГОТОВИ ЗА НЕЯ,А ДОРИ И ДА СИ ГОТОВА ДАЛИ ТОВА КОЕТО ЖИВОТА щЕ ТИ ПРЕДЛОЖИ щЕ ТЕ УДОВОЛЕТВОРИ.И НА МЕНЕ МИ ОМРЪЗНА ДА ЖИВЕЯ В СВЯТ, В КОЙТО НИКОЙ НЕ МЕ РАЗБИРА, И ВСИчКО МЕ ЗАДУшАВА.ЗНАМ ,чЕ ИМА И ДРУГИ КАТО НАС,НО ВСЕ ПАК НИКОЪ НЕ ТЕ ПИТА ДАЛИ ТИ СЕ ЖИВЕЕ, А НАЪ-ЛЕСНО Е ДА СЕ ОТчАЕш.НЕ ИЗБИРАЙ ЛЕСНОТО,АЗ ГО ИЗБРАХ И МНОГО ИЗГУБИХ,СЕГА ПРОДЪЛЖАВАМ.
  • Мило момиче, не бързай да пораснеш. Сега е времето да получиш добро образование. Ако сега срещнеш любовта, има опасност много да страдаш. Помисли си какви разочарования могат да ти се случат. Ще можеш ли да ги понесеш.
Random works
: ??:??