Къде продадени от партийците и партийните шефове, къде сами скрили се, но комунистите изчезнаха от политическото пространство.
Няма ги!
Подеха ги още Хитлер и Мусолини, следвоенните се социализираха, в САЩ Маккарти иостаналите изперкали ги вкарваха в затвора, а после другарите от партийните ръководства на Източния блок изчистиха новите социалдемократически партийки от вярващите в някакво светло бъдеще наивници…
И – това е…
Днес рядко някой ще посмее да каже, че признава учението на Маркс и Енгелс, камо ли да признава дейността на Ленин и Сталин.
Неудобство, стеснителност, а най-вече страх!!!
Разбираем старх – тълпата аргументи не слуша, логика не признава, в утрешния ден не гледа – дай й тук и сега…
Така че – няма видимо комунисти…
Обаче, подобни действия срещу нацистите и фашистите нямаше. Да, проведоха показни съдилища, тоя-оня уж вкараха в затвора…
А нацистите са необходими на световните господари. Най-лесен начин за опитомяване и дресиране на народите – нацизъм. Просто им промивай остатъчните мозъци колко са велики и как стоят над останалите народи…
При това забравяйки, че горделивостта е смъртен грях…
Едни копали за Черно море, други пазели топките на Филип и Александър, трети имали Свещена римска империя на германския народ, четвърти… пети…
Елементарно, но въздействащо върху плоското мозъче на нормалния човек. Тоя, който живее по законите на Природата – оцеляване и размножаване…
Малко по-сложно е с фашизма. Това изобретение на капиталистическите идеолози дава по нещо на всички, приели го. Сложна социална структура, без агресивност към различните, напълно в духа на капитализма – корпорация, ръководство, дивиденти…
Две течения на капитализма, пометени през Втората световна война именно от комунистите, с известна помощ /лендлиз – 3%, изплащан чак до 2006 година!/.
С две думи – нацизмът е грубото действие, фашизмът по-изтънченото промиване на мозъците. Идеологии, необходими за борба срещу комунизма. Тъй като те НЕ СА антикапиталистически, а само мимикриращи. А комунизмът има за цел промяна на обществото и премахване на старите социални отношения.
Комунистите изчезнаха, обаче тук-там оставиха следи в мисленето. И всяка година Русия внася в Генералната асамблея на ООН Резолюция за борбата срещу нацизма…
И първи за резолюцията гласуват държавите, започнали войната – остатъчен национален срам от деянията на дедите. Това са Германия, Италия, Япония.
Редовно „против “ са САЩ и Украйна…
Също разбираемо.
Този път „за“ са били 120 държави, „въздържали се“ 10, „против“ – 50!!!
ВСИЧКИ членове на НАТО и ЕС…
България, разбира се – там. И поляците, чехите, словаците, черногорците – все държави, пострадали от нацизма…
Но – изпълняващи послушно заповедите от Вашингтон…
Сега наясно ли сме защо на паметник в центъра на София е изписано името на убиеца на децата от Ястребино, а премиери и президенти му полагат цветя за почит?
Ще кажете – премиери и президенти, ама все бивши комунисти…
Формално – да. Реално – нагаждачи-партийци. Преди и сега…
А комунисти няма. Е, останаха няколко паметника, но и техният ред иде…
Четете „1984“…
Многократно възхвалявана и нечетена книга. В която изобщо не се споменава за комунизъм. Но е така близка до днешното време и сегашните условия…
Земята се върти…
Историята също…
П.П. Кой ли ще посмее да коментира?
Неправилни коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски All rights reserved.