19.12.2022 г., 11:33 ч.

Останаха фашистите и нацистите 

  Проза » Други
173 3 7
3 мин за четене

Къде продадени от партийците и партийните шефове, къде сами скрили се, но комунистите изчезнаха от политическото пространство.

Няма ги!

Подеха ги още Хитлер и Мусолини, следвоенните се социализираха, в САЩ Маккарти иостаналите изперкали ги вкарваха в затвора, а после другарите от партийните ръководства на Източния блок изчистиха новите социалдемократически партийки от вярващите в някакво светло бъдеще наивници…

И – това е…

Днес рядко някой ще посмее да каже, че признава учението на Маркс и Енгелс, камо ли да признава дейността на Ленин и Сталин.

Неудобство, стеснителност, а най-вече страх!!!

Разбираем старх – тълпата аргументи не слуша, логика не признава, в утрешния ден не гледа – дай й тук и сега…

Така че – няма видимо комунисти…

Обаче, подобни действия срещу нацистите и фашистите нямаше. Да, проведоха показни съдилища, тоя-оня уж вкараха в затвора…

А нацистите са необходими на световните господари. Най-лесен начин за опитомяване и дресиране на народите – нацизъм. Просто им промивай остатъчните мозъци колко са велики и как стоят над останалите народи…

При това забравяйки, че горделивостта е смъртен грях…

Едни копали за Черно море, други пазели топките на Филип и Александър, трети имали Свещена римска империя на германския народ, четвърти… пети…

Елементарно, но въздействащо върху плоското мозъче на нормалния човек. Тоя, който живее по законите на Природата – оцеляване и размножаване…

Малко по-сложно е с фашизма. Това изобретение на капиталистическите идеолози дава по нещо на всички, приели го. Сложна социална структура, без агресивност към различните, напълно в духа на капитализма – корпорация, ръководство, дивиденти…

Две течения на капитализма, пометени през Втората световна война именно от комунистите, с известна помощ /лендлиз – 3%, изплащан чак до 2006 година!/.

С две думи – нацизмът е грубото действие, фашизмът по-изтънченото промиване на мозъците. Идеологии, необходими за борба срещу комунизма. Тъй като те НЕ СА антикапиталистически, а само мимикриращи. А комунизмът има за цел промяна на обществото и премахване на старите социални отношения.

Комунистите изчезнаха, обаче тук-там оставиха следи в мисленето. И всяка година Русия внася в Генералната асамблея на ООН Резолюция за борбата срещу нацизма…

И първи за резолюцията гласуват държавите, започнали войната – остатъчен национален срам от деянията на дедите. Това са Германия, Италия, Япония.

Редовно „против “ са САЩ и Украйна…

Също разбираемо.

Този път „за“ са били 120 държави, „въздържали се“ 10, „против“ – 50!!!

ВСИЧКИ членове на НАТО и ЕС…

България, разбира се – там. И поляците, чехите, словаците, черногорците – все държави, пострадали от нацизма…

Но – изпълняващи послушно заповедите от Вашингтон…

Сега наясно ли сме защо на паметник в центъра на София е изписано името на убиеца на децата от Ястребино, а премиери и президенти му полагат цветя за почит?

Ще кажете – премиери и президенти, ама все бивши комунисти…

Формално – да. Реално – нагаждачи-партийци. Преди и сега…

А комунисти няма. Е, останаха няколко паметника, но и техният ред иде…

Четете „1984“…

Многократно възхвалявана и нечетена книга. В която изобщо не се споменава за комунизъм. Но е така близка до днешното време и сегашните условия…

Земята се върти…

Историята също…

П.П. Кой ли ще посмее да коментира?

 

Неправилни коментари - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Надя!
  • И фашизмът, и комунизмът бяха отговор на глобализацията: на реалното и предполагаемо неравенство, което тя създаде, и очевидната безпомощност на демокрациите при справянето им. Фашистите отхвърлиха разума в името на волята, отричайки обективната истина в полза на славен мит, формулиран от лидери, които твърдяха, че дават глас на хората.
  • Благодаря, Красе!

    Светът се развива от тези, чиято основна цел не е бил оцеляване и размножаване.
  • оцеляване и размножаване…- не знам какво имаш против, но технически погледнато, мозъкът идва след тях ..а колко той върши работа..
    всички изповядват каквото трябва, стига само да им влиза в акаунта, е- не съм права- има и такива, които влизат в историята и въпреки, че Земята се върти за всички, някои падат, някои не падат
  • Благодаря, Пламене, Младене!
    Ниновица ни е била, нито се маскира като комунистк. Типичен мимикриращ хищен организъм, лъжещ и грабещ, Боко в рокля. А партийката й е далеч дори от социалдемократическа - фирма за лична употреба. Подобна е "Възраждане", както и други саморекламиращи се.
    Впрочем, не отбелязах разликата между болшевики /Ленин/, комунисти /Сталин/, партийци /:Брежнтев, Живков и сие/.
  • А къде поставяш другарката Нинова, Георги? Баш комунистката с хотел като слънце на Халкидики:

    https://www.standartnews.com/balgariya-obshtestvo/ninova-s-khotel-za-desetki-milioni-evro-na-khalkidiki-430551.html

    Докато някои наивници си мечтаят за светло бъдеще, тя го осигурила до 9-то коляно за себе си и челядта си, както казваше един друг виден комунист - Румен Овч. в интервю пред Цветанка Ризова в "На четири очи". Досега не съм видял виден комунист да е закъсал икономически. Беден комунист е като евреин - миньор!!!
  • Комунистите няма да изчезнат скоро - те са една бледа сянка от миналото, оформена като плашило в полето и редовно пълнени със словесно съдържание според момента - нужни са като 'необходим грешник' и спокойно можеш да ги бухаш с гьостерицата , за да осигуриш '(хляб) и ЗРЕЛИЩА' за ...
Предложения
: ??:??