"В защита на Живота"
- Знам, знам, че човек не трябва да се присмива над "детинщината" в хората, който се имат за вече пораснали.
Но, наистина, когато съм отпочинал и свеж, тяхното поведение ми се вижда, освежаващо-комично.
Докато съм уморен и депресиран, същите тия "умове" ми се виждат най-благонадеждните актьори в една неизбежна и жестока трагедия!
* *
"Не може да черпиш знания само книгите! За да пишеш и опознаеш своето време. Напротив, трябва най-себеотдайно да се включваш... да се потапяш в това Живо-море, наречено НАРОД!"
* * *
Когато се чета... намирам в себе си, тоест в написаното "нещо" от мен не само противоречиви и повърхностни мисли, но и доста незавършени такива.
... да не говорим за... правописа ми...
* * * *
"Изводи и мисли"
Не знам... чувствам, че съм надминал умовете на своето време.
Но, не намирам нищо радостно в това!
* * * * *
Аз съм класически глупак от ерата на динозаврите.
И не си въобразявай, че искам да те разсмея.
Всъщност, тези мисли не са мои.
Аз си ги преписвам, ей така, за да изпъкна пред останалите.
И не само тези мисли, целият ми Живот е изкопиран.
Копирам от различни хора, цели нации, копирам поведението на всяко Живо същество...
Дори до скоро се опитвах да приличам на Слънцето.
... Да, наистина е вярно, даже много вярно - аз съм много сам.
Толкова сам, че на моменти си въобразявам как в безлюдното помещение
дишат и други същества, че непрекъснато всеки предмет, до който се докосна,
проглежда и започва да ме следи.
Всъщност, аз и много премълчавам.
АЗ СЪМ ЛЪЖЕЦ!!
Самият аз си нямам доверие.
* * * * * *
"Животът, човешкият Живот е толкова противно нагласен, че понякога ми се вижда безинтересно ДА ЖИВЕЯ!"
© Петко Петков All rights reserved.