Nov 30, 2018, 12:49 PM

От трън та на глог 

  Prose » Narratives
722 0 0
1 мин reading

 

     Боса, Десислава стъпваше върху сгорещения асфалт, стиснала вероломно устни. Не защото нямаше обуща... Напротив, сандалките си ги беше купила от www.kktn.com още миналата седмица. Този понеделник си лакира ноктенцетата на краката и нагиздена с "кокетните" сандали отиде на среща.
    "Егати срещата.!? Абе какво им става на тия мъже? По телефона толкова въздишки, във Фейса ... божествена си, изящна, неповторима..." и Деската се върза както винаги.
    На срещата отиде старателно подготвена, беше решила да се държи леко резервирано, все пак жена с положение.. .Ами така де, мъжа ѝ все още беше кмет на градчето.
    "И какво се оказа? Глупакът му с глупак, още на третата-петата приказка хъката-мъката поиска ѝ 5000 лева. Щял да си ги отработи..."
    Деси вече хапеше устните си от обида и проклинаше целия свят. Не усещаше парещия асфалт под краката си. Ноктенцетата ѝ се бяха оцветили като в романа на Стендал - в червено и черно.
    "Тъкмо на нея ли трябваше да налитат тия откачалки? Какво ѝ имаше? - 49 годишна, 54 килограма, метър и "69" височка - шоколадов бонбон. Кой Господи, не обича шоколадови бонбони, кажи ми кой? И толкова усилия за един мъж, е струва ли си Боже? Кажи де? Струва ли си?"
    Господ чу Десислава, само се усмихна и реши да ѝ отговори с "НЕ!" по един малко странен начин.
    На улицата до нея в този миг се спря кола. Двама млади полицаи без да слушат заканите и ругатните ѝ я напъхаха в патрулката и отведоха в полицията. Повдигнаха ѝ обвинение  чл. 329. алинея 1 - получаване нетрудови доходи по непозволен или неморален начин.

 

СО30112018Сл

© Свободей Огражденец All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??