Jun 10, 2007, 11:37 PM

Пазете мъжете 

  Prose
1422 0 32
2 мин reading
 

                                                        Пазете мъжете


  Едвам дочаках да завърша гимназия и право в гражданското. Мъжът ми пък от войнишкия шинел скочи директно в сватбения костюм. ..Около мене всички познати начело с майка ми, разбира се, грачат в хор: „Закъде си се разбързала, за какво ти е да се жениш?" Слушам ги и си мисля: приказвайте, мърморете, ама всички сте женени, нали? Какво толкова му е страшното?

  Сватбата беше екстра, хвърча от щастие. Да, ама после се започна една, не е за приказка. Кой ни беше подготвил за семейния живот, в училище ли, вкъщи ли? Всички ми казваха: „Учи, за да не работиш!" Е, друго си е да знам, че содата за хляб е бикарбонат, и да мога да сметна колко стотинки остават до заплата. Ама най-важното кой да ти го каже?

  Започнах лудо самообразоване. Купувам вестници, списания, книжлета -  „Мъжът и жената интимно", „Наш дом", „Пол, брак, семейство". Гълтам ги с кориците, а у дома все нещо скърца. И ето че попаднах на една статия, в която се препоръчваше:  „Младата съпруга трябва непрекъснато да обгръща мъжа си с много любов и нежност. Това трябва да става с повод и без повод." И примери - минавайки покрай съпруга си, нежно го погалете, той има нужда да бъде приласкан, бъдете винаги усмихната, посрещайте го с целувка от работа и т.н. Добре, че го прочетох, защото аз съм си малко грубичка и сигурно това е причината да не вървят нещата по мед и масло. И така, зачаках удобен случай да започна „нежна терапия".

  Ето мъжът ми е в добро настроение, седи в хола и гледа телевизия. Тръгвам към него с най-нежни помисли, ама знам - щом дават мач, да не минавам пред телевизора, защото изнервям любимия си. А когато е нервен, той ме замеря с цигари, запалки, пепелничета и други предмети... И така, стъпвам на дивана, после на нощното шкафче, на табуретката (тясно ни е жилището), вече стигам до него, протягам ръка и го погалвам нежно по бузата. Че като скочи оня ми ти мъж, че като се развика: „Колко пъти съм ти казвал, да не ме закачаш, когато дават футбол! И да не си ме пипнала повече с тая ледена змийска ръка, че ми изкара акъла, глупачка такава!"

  Ето и моя принос към научното откритие на автора на статията: никога не галете съпруга си, когато гледа мач!  Преди да докоснете това нежно същество, затоплете предварително ръцете си до температурата на човешкото тяло...

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Донко, благодаря
    Чарли, сега разбрах, защо така нежно ни наричате...крави. Верно, говедца сте
  • Ха-ха, много ме разсмя. Така е говедца сме си.
  • Хареса ми!!
  • Прегръдка и за вас, Кити и Ели!Човек се учи, докато е жив. Изобщо не знаех, че тоя човек нямал ръжен. Глей каква немотия.
  • Мерси, Светле
    Голяма прегръдка!!!
  • Рико, поучителен ще е. Като знам аз как съм се мъчила, нека на другите им е лесно! Нинче, скоро ще отворя, но се чудя в кой ресторант да приемам за консултации. Това ми е проблема, помагай! Петинка, наздраве и от мен! Моряче, разбрах,с тия ледени ръце, много неща разбрах. Вили, чуват жените, чуват, защото разбраха, че мъжете са на изчезване. Иво, благодаря за съвета, няма да го пипна вече това списание! Гери, защото ние сме невероятни!!!
  • И този разказ е невероятен... Ми, направо си е голата истина...
  • Какъв е изводът : Спрете да четете "Космополитън"
  • Чухте ли, жени такива! ПАЗЕТЕ МЪЖЕТЕ!
  • Значи си разбрала, че топлината за мъжа е всичко на този свят!
  • Усмивка голяма и силна прегръдка за теб, Светле!!!
    И... наздраве - от снощи!
  • Истински брачен
    консултант си !
    Полезни са съветите ти !
    Можеш да отвориш кабинет !
    Ще има огромни опашки ...
  • Много поучителен разказ! Харесва ми! Поздравления!
  • Мери, Деси и Здравче, благодаря ви за милите думи!!! Желая ви много хубав ден!!!
  • Хахахаха, не е истина! Фантастична си!!
    Само ти можеш така да ме разсмееш, Светле!
  • Светле, чудесна, както винаги!
  • Кате, позабавих се с отговора си към теб, заради твоето видение. Увлекателно разказваш!!!Ванина, браво на теб!!! Ти си успяла жена, в смисъл съпруга! Ангар, чел си ми брошурата, признай си. Аз точно така правя!!!
  • За мян няма проблеми Светле,защото и аз гледам мачове,даже той не смее да ме закачиПоздрав за разказа!
  • Вълшебен разказвач си, Светлана! И толкова влюбена!
    "...на дивана, после на нощното шкафче, на табуретката ..." Така само много влюбена жена може да се прокрадва.
    В брошурката ти не се съмнявам. Но в нея непременно трябва да го има и такъв текст:
    "При мач порядките за флирт са други:
    1. Прилага се от младите съпруги.
    2. Тя трябва да отчита стриктно времето - пристъпва се в началото на полувремето.
    3. Не е достатъчно ръката да е гола - тя трябва цялата да бъде гола.
    4. Любовната игра да се завърши преди почивката на полувремето да свърши."
  • Браво! Както всеки път си блестяща! Придаваш на тези сложни семейни взаимоотношения ведри краски, хубаво е, когато някой съумява да изкара тази тема от мелодраматизма!!!
    Много те харесвам!
  • А аз те обожавам, Инченце!!!
  • Що ли па ти не вервам, Кремче?!
  • Абе топля ги аз, ама що файда?


    Поздрав, усмивке...:
  • Стами, когато искаш да му вдигнеш...адреналина, температурата трябва да е по-ниска. Ще ти изпратя специална брошура изготвена от мен. Дари, голям късмет извади твоя с тебе. Гледай как им върви на некои! Ванде, запиши някое бойно изкуство, та като те замеря да не може да те уцели, ще полудее направо по теб! Пинче, каква е тая нова поза, аз не я знам? Само на котлона не сме правили...скандали. Галка, верен ми е разказа, от живия живот, да му се незнае!
  • Юле, по коментара ти разбрах, че си много интелигентна! Танче, и аз съм пообъркана с тия двама сина, да са ни живи и здрави! Дано снахите да прочетат тая статия, че...Ице, жена ти май те харесва и търси вниманието ти. Не съм сигурна, ама трябва подробно да ми споделиш на четири очи, за да ти кажа кои статии да четеш. Анетче, то глобалното затопляне ще да е от затоплянето на ръцете ни.
  • Обожавам да чета разказите ти!
    И този е великолепен,а и верен...
    Поздрав!
  • ас виднъш заради Гуран и на котлоня седнАф

    Ми речи ми искал топъл гъс)
    Ма туй ни йе за книги...

    усмифки*

    баб' ти Мара
  • Хехе....добри съвети Светле даваш,аз от теб ще се уча не ми трябват списания или тем подобни..ти си по изпитаните рецептиТа казваш преди да погалим мъжа да сме си затоплили ръцете до телесна температура хмм записвам старателно..Това само когато гледа мач нали така,в други ситуации с какви ръце да сме...на колко градуса да ги затоплим???
    Поздравче за настроението което ми създаде!!!
  • Светле, знам че се повтарям, но ти за пореден път ми отвори очите и ми даде отговор на един житейски въпрос. Да, температурата на човешките отношения, ето къде е разковничето. Професор си.
    Значи, скалата на топлината не трябва да е по ниска от температурата на човешкото тяло (на мъжкото тяло де, щото нали ние сме били змии (както често те твърдят), а всеизвестно е, че температурата на змийското тяло е много по-ниска от тази на човека/мъж).
    Да, а аз досега пипам ли, пипам и все нищо ...


    Поздрав и усмивка за усмивката.
  • Светле, как ти идват само. Ама я дай тази статия, където жените трябвало да са нежни с мъжете си.Че в последно време моята ме среща от работа с ролки на главата като динозавър Рекс и заповед - Отивай да пазаруваш! А гледам ли мач е неотразима. Полива си всички саксии около телевизора.
    Седна ли пред компютъра, забръмчава с прахосмукачката. И ми изсмуква всички мисли.

    Поздрави за усмивките!!!
  • Хем ми е смешно,хем ми иде по феминистки да "ги затопля тези нежни същества".Ама като си помисля,че имам двама сина,малко се пообърквам!
    Привет Светле!
    Поздравче!
  • Да... мъжете са нежни същества и трябва да бъдат изключително внимателно обгрижвани...Много е свежо!Поздрав!
Random works
: ??:??