Oct 29, 2020, 11:17 PM

 Перфектното семейство 2 

  Prose » Narratives
619 2 7
Multi-part work « to contents
2 мин reading

2.

 

Една злополука, предхождана от едно обаждане, на което не бе отдала никакво значение.

Ивет реши кръстословицата във вестника и прелисти страницата. Попадна на криминалната хроника и забеляза заглавието с червени букви „Две престъпления в града през предишната нощ“.

Ценен диамант бе отраднат от дома на хотелиера Симеон Дайнов. Обирът е бил улеснен от факта, че камъкът не е бил в сейф. Не са открити никакви следи. Предполагаемите извършители са двама души с неустановена самоличност, които били забелязани в близост до дома.

Вниманието на Ивет обаче бе привлечено от второто престъпление. Бе извъшен опит за убийство на известната манекенка Моника Варадинова - съпруга на  бизнесмена Иван Варадинов. Жената се намирала на балкона в дома си, когато някой приближил отзад и я бутнал през парапета. По това време съпругът ѝ не бил вкъщи. За щастие дамата беше без сериозни наранявания и се бе разминала с уплаха.

Боже, в какво се беше забъркала!

............

Два дни преди това Ивет бе получила обаждане от Иван.

- Моля те да ми помогнеш!

- Какво има? – бе се изненадала тя.

- Разбрал съм се с дамата от Париж да се видим утре вечерта. Обеща ми, ако прекараме заедно една нощ за последно, после да ме остави на мира. Искам да приключа с тази история, затова се съгласих. Ще ѝ дам времето, което иска, но нищо повече. Обаче ще ми е необходимо алиби за пред жена ми. Извинявай, че те занимавам с такива неща, но никой друг не знае за забежката ми и не искам никой да разбира.

- Добре, ще ти помогна. Какво се иска от мен? – бе се съгласила Ивет.

- Да се обадиш днес вкъщи, ще ти дам номера. Винаги вдига жена ми. Представи се за моя стара съученичка, няма да лъжеш. Съпругата ми е разглеждала ученическите ми албуми и е чувала имената на всички мои съученици. Кажи, че имаш нужда от помощ и поискай да говориш с мен.

- Ще го направя. И умната, нека наистина това да бъде край!

И точно в тази нощ, която Иван прекара с дамата от Париж, някой се бе опитал да убие жена му. А Ивет беше неговото алиби...

 

Следва продължение...

» next part...

© Ф Ф All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Винаги! Любим жанр ми е.
  • Пепи, благодаря, че отдели време! Отговорите на въпросите ти са в продължението ☺
  • А Ивет защо се забърква в чужди работи? Какво очаква от Иван? A и щом той си подсигурява алиби...
  • ☺ Благодаря, Краси!
  • чакам..
  • Благодаря, Деа! Скоро ще кача и следващата част.
  • Интересно...и после?
Random works
: ??:??