Sep 5, 2022, 6:55 PM  

 Пич 2 

  Prose
823 3 16
Multi-part work « to contents
4 мин reading

 Чествам рожден ден!!! Вече съм две години в сайта... Обаче съм си разгонен. Кво да правя, физиология. Иначе съм ошлайфан до блясък. Мога да сваля и летящ, възбуден, женски прилеп, без проблем. За мацки не говоря. Тях ги познавам по препинателните знаци, какво е нивото на хормоните им. Два пъти сменям никнейма си, за да създам пълна загадЪчност, около мен, ама не става. Познават ме от второто публикувано произведение.

Сега съм "Търсещият любов" и не си пиша годините и местонахождение, но всички "мацки" в сайта са ми близки, особено трайно коментиращите.

В началото, като проявях интерес към някоя от "потайните" жени, бях заринат с писма на лични. Най-подробно ми се обясняваше, коя е, колко любовника има, коя е майка и, баба и и че носи генетично заложена извратеност да омайва мъжете и да ги захвърля, като носни кърпички. Имаше и информация, колко мъже от сайта са умрели, заради нея, като се изброяваха получилите инфаркт, инсулт и други спешни състояния в медицината. Задължително проверявах страничките им и откривах, че са на по 70-80 години и е нормално да получат инфаркт. Даже ми се съобщаваше за гинекологични проблеми, колко аборта има и че спиралата и е отдавна остаряла.

Обачеее, имаше една потайница, за която нищо не знаеха и това ме хвърли в смут. Вложих целия си литературно-художествен чар, ама нищо. Тая беше, като Самуиловата крепост в Голо Бърдо. Само дето не танцувах джига, за да я сваля. То не бяха стихове, проза, картини, дори и прописах музика. Да де, такава като за сайта с пет ноти и ритъм. Някои и казват електронна и май са прави, защото звученето е, като на превъзбуден електрон. Но звученето няма значение, важни бяха заглавията, като "Звездна нощ над Ню Йорк", "Плачещите тополи на Москва", "Морето те роди", "Балоните на моето мечтание", "Звездите ни очакват" и други такива. За цялото старание, от време на време ми шибваше по един коментар "Браво" и толко. Направо се отчаях и бях готов да се кастрирам. Особено, като гледах, как край нея кръжат куцо, кьораво и сакато, като се почне от фалшиви 20 годишни и се стигне до ветерани на по 90. Чудех се те пък кво искат, ама желанието умира след смъртта. Даже има случаи и на умрели, които имат похотливи желания, но това е друга тема.

И ето... Небето се отвори и за мен!!! Получих писмо на лични "Нали искаше да се видим? Ела пред нас в 20 часа и адресът"

Не ща да ви обяснявам, какво са случи... Три пъти се къпах, два пъти карах джипа на автомивка, 15 пъти се преобличах, подстригах всички косъмчета, на всички места. Парфюмирах се до полуда, пръсках си всякакви спрейове за уста, докато повърнах и най-разнообразни други разкрасителни действия. Спрях колата два часа преди определеното време, на 100 метра от къщата. Тресейки се, гледах всяка жена, която минава по улицата. Не бях възбуден, бях пред припадък. В 19:58 припълзях с колата пред вратата и. Точно в 20:00 се отвори и от там излезе една жена на около 40 с панталон, бели кецове и тениска. Въобще не се и поколеба, а отвори вратата и седна на седалката до мен.

- Нещо ми изглеждаш облещен?

Опитах се да преглътна, но устата ми бе суха, като пустиня.

- Аааа... Миии... Неее.

- И къде ще ходим сега?

- Аааа... Миии... Неее знам.

Вратата на двора пак се отвори и на улицата излезе едно прекрасно момиче на 15-16 години.

- Мамо, кога ще се прибереш?

Моята спътничка се подаде от прозореца.

- Не знам, детенцето ми.

Момичето ме погледна и се усмихна.

- Туй сигурно е "Търсещият любов". Здравейте, много сте сладък и наяве. Аз отивам с приятеля ми на среща, тъй че може да се забавя.

- Само да не е до сутринта.

Стоях с увиснала челюст, като Мата Космата.

- Много ми е умна дъщеричката. С нея заедно ти пишехме в сайта. Виждам, че трудно ще избереш дестинация, затуй аз ще те напътствам до най-близката пицария.

Спряхме на една долнопробна пицария и две хлапета останаха опулени пред скъпата кола. Влязох и продължавах да бъда с отворена уста, абсолютно не адекватен. Моята сайтова мечта купи две пици калцоне и две бири. Седна и започна весело да ми разказва нещо. Въобще не я чувах. Гледах само, как прелестните и устни се движат и как, като на забавен каданс очите и се затваряха  и после в тях грейваше весело пламъче... Ужас!!! Усетих, че "Търсещият любов", професионалният любовчия се влюбва.

Много опасно нещо са литературните сайтове!!! Не знаеш, от коя туфа ще изскочи заекът, но нищо... Нали съм Пич, ще ми мине или ще пропиша в друг сайт... 

Дали да не си сложа никнейм "Влюбеният лебед"?... Нее, звучи като влюбеният паток. По-добре ще да е "Скопеният Пегас"...

Уф, пък е много сладка тая жена бе!!!

© Гедеон All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Извинявам се най-искрено, че съм определил писанието си само, като проза, а не съм упоменал, че е разказ, а не очерк, но все пак в литературен сайт съм, би трябвало да се правят разлики между двете неща. Явно не трябва да пиша сатира, вредно е за всички.
  • Малийй, Щураче ма ти ги познаваш. Да не е от безлично-личният информационно-дезориентиращ подсайт "Откровения 2", който е с по-големи "творчески" изяви от видимият "Откровения"
    Анани, прав си. Просто е и е, както трябва.
    Ма, Деа спри да са хилиш 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Валя, спокойно има Пич 3,4,5,,,, ша излязат всякакви, иначе за да не обидя "музикантите" писах пет ноти, ама реално са три.
    Вики, много ти благодаря, че ми викаш, че съм страхотен
    Мария, имам покана от литературното общество на Норвегия, за да видят на живо първия писател-гейзер с обърнати очи.
  • Чудесен хумористичен разказ, написан с лекота, достоен да спечели конкурса "С очи към себе си"! Свежа сатира с оригинални изблици и гейзерови усмивки! Браво!
  • Страхотна сатира, разсмя ме!
  • Що ли си мислех, че ще ти отвори мъж, то такива неща стават тука.

    Това много ме изкефи
    "...дори и прописах музика. Да де, такава като за сайта с пет ноти и ритъм. ..."
  • 🤣🤣🤣
  • Ето нещо, което е написано наистина както трябва. Просто както трябва...
  • Ми къ, няма да ям чирузи я.
  • Ахааа, разбрах - всичката тази сладкарница е била причина мацката да е толкова сладка
  • Докато го писах, изядох две вафли Ная, един сладолед, шоколад Милка и за десерт бонбони, ама не помня, как се казваха "Откровения" ли 🤔ама май не бяха тия.
    Няма значение, въпросът е, че бяха сладки.
  • Важното е, че е била сладка, а не разочарование
    И на мен ми хареса! Наистина сладък разказ
  • Слава Богу и аз! Уф, ама много сладък разказ! Браво на теб!
  • Ми не ги познавам
  • Много ми хареса тази извадка, Годеон! Само се чудя, кои са тези..... Няма да доуточнявам определението, че ме е срам!
  • Таня, благодаря за коментара
  • Най-подробно ми се обясняваше, коя е, колко любовника има, коя е майка и, баба и и че носи генетично заложена извратеност да омайва мъжете и да ги захвърля, като носни кърпички. Имаше и информация, колко мъже от сайта са умрели, заради нея, като се изброяваха получилите инфаркт, инсулт и други спешни състояния в медицината. Задължително проверявах страничките им и откривах, че са на по 70-80 години и е нормално да получат инфаркт. Даже ми се съобщаваше за гинекологични проблеми, колко аборта има и че спиралата и е отдавна остаряла.
Random works
: ??:??