Mar 14, 2015, 7:35 PM

Пиш 

  Prose
876 0 8

The work is not suitable for people under 18 years of age.

2 мин reading

Той си изпи водката, стана и си тръгна. Останахме само аз и тя. Тя беше от онези глупави жени, които натоварени с комплекси от бащите, а после и мъжете си (каквито е намерила по негово подобие) не осъзнаваше каква красавица е. Тесните ѝ дънки се впиваха в сладкото дупе. Беше кръстосала краката си. Чорапчето го беше насъбрала над глезена съвсем небрежно. Чудех се дали знае какво има... това дупе и тия крака, разбираш ли, не те оставят неутрален... няма как.

Стоях и тайно я гледах. Там, където дънките ѝ свършваха, чорапчето беше навито, а обувките ѝ покриваха стъпалото ѝ. Наистина беше нещо красиво.

Чакахме брат ѝ да излезе от стаята. Болничната стая. Аз не го чаках, де. Запознахме се с нея и го зачакахме заедно. Обаче той така и не излезе. А с нея така се гледахме...

- Е... - рекох аз, тъй че като бях Висоцки - много оригинален, разбираш ли...
- Е? Какво сега? - попита тя.

Нали разбираш, да не измисляме топлата вода, така и не се постарах да измисля нещо. И двамата знаехме, че ще се чукаме. Обаче друго е по-интересното: кой-как го разбира. Аз го разбирах, наистина, като "чукане", обаче тя, после разбрах, по-дълбоки мисли е имала;

Чукахме се като кучета. Познай кой беше "кучката". Усмивка... изпразних се в устата ѝ. Пазих я... да не ѝ отварям грижи и да ѝ се налага на дипломатичен език да се обяснява в аптеката защо ѝ трябват хапчета. Защото тя, разбираш ли, не е такава жена. Никоя жена не е такава.

Обаче ти се е*е още. Особено ако майка ти е рускиня, а ти си фен на Висоцки. Сто процента ще е*еш още.

После като се нае*еш, вече не ти се е*е. Спомняш си, че живота си е е*ал майката.
А като се сетиш как животът си е "е*ал майката", се питаш дали досега ти си е*ал или все пак ти си нае*ан.

Колкото и да е*еш, рано или късно ти се пикае. Жените му викат "пиш". Аз съм гледал как жени правят "пиш". Смешно е - трябва да клякат. Даже откъм "пиш" са по-ощетени от мъжете. Обаче на кой му пука?

Тя си направи нейното "пиш" и си легна в леглото.
По едно време се чудих дали я боли. Увери ме, че пъшка и пищи от удоволствие. И аз продължих да я блъскам,

Сутринта бързахме и двамата. Тя беше на работа, а аз трябваше да се прибирам. И "кой откъдето", както е приказката...

© Чарли All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Твоята критика ми е приятна и полезна, не съм се чувствал "преследван" или нещо такова, не знам...странно. А онези "дами"...оу, да...
  • Creator, този коментар не ми беше насочен към теб, даже ако го прочетеш, ще видиш, че е в мъжки род и беше към някой си, който вече си е изтрил коментарите и стои само моя.
  • Изхождаш от позицията, че ми пука за тази драсканица. А всъщност - точно за тази не. Виж сега твоята "критика", която е градивна, но за съжаление пропиляна енергия за нещо, на което просто създателя му просто е пръднал и надраскал в изблик на нужда да бъде простак и я сравни с някои коменти по-долу. Виж, твоята "критика" ми хареса, визираните други - не.
  • Слаба ракия, човече... Слаба ракия. В коментарите трескаво се опитваш да намериш покритие на тази пикливо-еротична история и си като пате в калчища. Принципно съм човек, който вярва че има творческа стойност всичко, но това е просто един хаотичен набор от думи и псувни, които си надраскал, когато си бил в грешната позиция, на грешното място, с грешното мислене. Не си мисли, че тия ругатни могат по стил да се впишат в категорията на Чък Паланюк или тем подобни... Има си вулгарност, която е елитна и готина и стилна, има и такава която е просто простащина.
  • Ти защо не гледаш себе си и докога ще ми досаждаш тука? Веднъж не ти отговорих, сега сам си говориш, моля ти се...сайта дава пространство и ИЗБОР на всички, разбрах че не ти харесва тук - тогава отивай другаде. Много е лесно.
  • За жалост май така се получава, но не винаги, не винаги оАква нещата, понякога наистина е "полезен". Но попринцип е егоист и кретен, да. Не през цялото време...
  • Всъщност ме е яд на мацката, че не ходи с вдигната глава, а са я смазали и комплексирали. Иначе това е адски просташки текст, наистина. Цялата история и написването ѝ са вдъхновени от реални количества алкохол. Приликата е случайна, разбира се. Човек понякога иска да седне и да попсува малко. Наслагване, разбираш ли И аз съм любител на жените, дори винаги съм твърдял, че са "по-добрата половина от човечеството" в никакъв случай не съм "сексист".
  • Попринцип реторичните въпроси не целят привличането на отговор, а нещо друго. В случая няма как да се получи, защото въпросите са само тъпи, но не и реторични.
Random works
: ??:??