Dec 24, 2014, 11:39 AM  

По Коледа стават чудеса! 

  Prose » Others
951 0 4
3 мин reading

По Коледа стават чудеса...

Тиха нощ, свята нощ...
... Светът е притихнал в очакване на Коледа.
Нощта отдавна прегръща земята, а навън е някак светло... тържествено... Снегът искри весело по клоните на дърветата и всичко изглежда по-чисто, и дори някак вълшебно. Вече не вали, но по небето се гонят прозрачни облаци и придават на луната приказен вид...
Часовникът отброява минутите както обикновено, но във въздуха витае нещо различно и загадъчно...

Спомням си го сякаш беше вчера...
...Погледнах на горе, за да потърся звездата. Онази, която ни сочи пътя и ни помага да не губим надежда...
...Колко бе ярка...

... Казват, че ако видиш падаща звезда и си пожелаеш нещо то ще се сбъдне... А защо на падаща? Падащите звезди не са ли умиращи?...

В онзи миг аз пък реших да поверя желанието си на „жива” звезда... На онази най-ярката... с мисълта, че ако наистина по Коледа стават чудеса и моето желание се сбъдне всеки път, когато поглеждам към небето и намирам моята звезда ще знам, че е истина...


... Далечна камбана изпя „Полунощ е”. Затворих очи и си пожелах... пожелах си НЕГО... пожелах си най-прекрасния човек, който бях срещала... пожелах си той да бъде онзи, истинския и да озари живота ми с прекрасната си усмивка...

... Казват още, че не трябва да изричаш на глас желанието си, защото няма да се сбъдне...
...Незнам съдба ли да го нарека, магия ли, или просто ЧУДОТО НА КОЛЕДА, но моето желание СЕ СБЪДНА и сега вече мога да го изкрещя, за да чуе целия свят, за да разберат всички, че по Коледа наистина стават чудеса!!!

... Случи  се преди девет години, но това желание преобърна живота ми...
Това беше МОЯТА ВЪЛШЕБНА КОЛЕДА...

И от тогава всеки път, когато наближи този прекрасен празник и във въздуха се понесе нежния звън на коледни камбанки ТОЙ ме поглежда с усмивка и казва:


„Внимавай какво си пожелаваш, защото по Коледа стават ЧУДЕСА!!!”

Тази Коледа ще си пожелая само магията да не свършва и докато ни е писано да сме на този свят, винаги да пазим частица от ЧУДОТО, което ни събра...

 

 

Направете го и вие! Пожелайте си нещо и вложете в желанието си парченца от душата и съцето си! Повярвайте в магията на Коледа и тя ще направи чудо!



От сърце желая на всички прекрасна Коледа, щастлива и честита Нова година изпълнена със сбъднати мечти, усмивки, радост, споделени мигове с любимите хора, здраве, мъничко късмет и много творческо вдъхновение :)


© Биляна Битолска All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Валентин, благодаря, че намина
    Намерих го, прочетох го и защо да е ужасно
  • Честита Коледа, Емо, приятелю! Благодаря ти от сърце за милите думи и ти желая прекрасни празници, много здраве, щастие и нестихващо вдъхновение
  • Ех Дъга...ама много хубаво си го написала бе, много чувствено и истинско. Дойде ми като мехлем на рана това твое творение От сърце ви желая цялото щастие на света. Сърдечни поздрави!
Random works
: ??:??