Mar 24, 2021, 10:34 AM

По маршрутите на ковидчетата 

  Prose » Fantasy and fiction, Humoristic
291 4 18
2 мин reading

Пред сами планетата ковидните вируси се разделиха и всяко ято пое по посочения маршрут.

А натам съдбите им бяха различни…

Насочилите се към Русия там си и останаха. Решение, взето след първата водка… А водката никога не е само първа. После трета, осма и – запой. Кога с мезе, кога с подушен ръкав – останаха си там вирусите, сляха се в многонационалната вирусна компания и забравиха за великата цел, за строежа на безкласовото общество…

Кацналите в Западна Европа, обаче, се развихриха. И каквото можаха – удариха. Е, опитаха се някакви доктори да се борят с тях, но стана международен скандал. Вирусите се обявиха за бежанци и ги оставиха на мира. Спокойно налазиха жените, атакуваха – за разнообразие – и мъжете. Но – под флага на етническата толерантност…

Пристигналите в арабските страни отначало не бяха на кеф. Жените недосегаеми – зад разни чаршафи и маски. Обаче – мъжете… И местните мъжки вируси… Та смениха ковидчетата резбата, спряха да се размножават по класическия начин, вдигнаха байраците на толерантността между единия им пол…

Тия, дето бяха експедирани към САЩ – класически избрани ковидни все бандити и мошеници, на момента се ориентираха сред ближните си. Прицелиха се в слабите и болните, минаха през парадните пукнатини на здравната система, сключиха споразумения с медиците – къде и кога да проведат кампанията си, та после да се появят спасителите в бяло, с касов апарат в ръка…

На бразилските им беше най-лесно – жега, секс, разнообразие от пигменти… Наред! Ама кой да им обърне внимание – да не са гори за спасяване…

Мърлячите бяха целенасочено изпратени в България. Да не си дават много зор – там така и така на власт са вируси, бацили, кърлежи, пиявици, усойници, фитки, патки и юрдечки… Все кълвящи… Кои хищни, кои доброволно подлагащи дупе да снесат повече яйца за босовете. Пък народа си пазеха със заповеди, кампании, мерки и теглилки – като с градинска мрежа срещу комари. Дет се вика – царството на тиквите стана опитно поле за ковидите. Поради което всякаквите щамове – бразилски, британски, индийски, новозеландски… Абе, каквито се сети глава да кръщава, та всичките се изсипаха там. За малко – на курорт. Щото другите ковидчета бяха сериозни и знаеха целта си…

Целта им? Нищо трудно – лека проба на земляните. Преди да литнат натам връщащите се от космическа ваканция динозаври…

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • "Прицелиха се в слабите и болните, минаха през парадните пукнатини на здравната система, сключиха споразумения с медиците – къде и кога да проведат кампанията си, та после да се появят спасителите в бяло, с касов апарат в ръка…"
  • Е, щом ти говорят, само не минавай на хороскопи
  • Благодаря, ДПП!
    Ми - от звездите...
  • Хахаха, майко мила!
    Добре де, откъде я получаваш тая профилирана и строго секретна информация?!
  • Благодаря, Роси, Миг, Миночка, Пламене!
  • Знаех си ! Ама сега ми стана ясно ! Това, дето самолетите ни пръскат отгоре всъщност е много сложна система от тръби и пързалки, както в аквапарка, за разпределяне и насочване на небесната ( или ..бясната) благодат .. И се замислям - дали пък пързалките вече не са проектирани за посещението на динозаврите ... ? Генек, тук има сериозен научен принос
  • Вари го, Печи го, това е то, като нашето никаде го няма! Много ми хареса!
  • Мъдро ! Разбрах ти намека: Явно победители в еволюционния пасианс ще са хлебарките!
  • 😃 Много точна и добра характеристика! Поздрав!
  • Благодаря, Елке, Петре!
  • Ами то така е, на нас все се падат или лоши поробители и освободители, или мърляви ковидагенти,... ако бяха едни стройни Кагенти- да сме им разказали играта отдавна...Приятна вечер за теб
  • Царството на тиквите!!! Така ни пазят и от ковидите - като с градинска мрежа срещу комари! Страхотно чувство за хумор! Уж фантастика, пък толкова истини! Поздравления!
  • Благодаря, Зигфрид!
  • Ей, колко си прав пак, Георги! Поднесено с тънко чувство за хумор, за което те аплодирам! Браво!
  • Благодаря, Квазар!
  • Благодаря, Пепи, Надя!
  • Разсмя ме, сенсей!
  • ХаХа! Отлично профилиране!
Random works
: ??:??