Jan 5, 2008, 4:05 PM

Помагайте кой с каквото може 

  Prose
1259 0 20
2 мин reading

Помогнете, дайте съвет!

Мъжът ми си взе отпуската и по цял ден се мота из нас. Стискам зъби и некак си го изтрайвам. Но не се издържа като седне на дивана пред телевизора. Хваща дистанционното и не го пуска. Полудявам. Заради него гледам футбол, тенис и разни екшъни, дето се лее кръв и се стреля. Той не признава моите сериали и аз много страдам. Най-гадното е като заспи и захърка. Леко, леко се опитвам да му взема дистанционното, но той на секундата се събужда и вика: - Гледам, не пипай! - Какво казаха тогава, повтори! И гадта му мръсна повтаря дума по дума. Май на това му се викаше сугестия. Аз много обичам да гледам Слави. С него лягам, с него ставам. И само за него говоря. - Гледа ли снощи Слави какъв виц разказа?! А костюма му, а?! Как се беше барнал! Слави това, Слави онова... - Стига с тоя Слави, ма! Ти ме побърка, повече никакъв Слави! - Как така?! Аз много го харесвам. - Край, забранявам ти да го гледаш! Ти още малко ще кажеш, че си лудо влюбена в него и го обичаш даже. - Бих го казала, ама ще ме удариш. Добре де, не ме гледай така, само ми харесва как си води шоуто. - И какво толкова му хареса? - То и аз се чудя... просто така го казах. Ха, как какво? Първо е по-млад от моя, второ и по-заможен. Трето е работохолик, а моя – алкохолик. Но как да му кажа като ще ме млатне? Обаче пък е хубаво, че ме ревнува. И не от кой да е, а от Слави Трифонов! Щом ме ревнува, значи... Айде да не казвам голяма дума, че ме обича, но сигурно ме харесва поне. Иначе щеше ли да ме ревнува, щеше само да ме бие. Та молбата ми е, някой да записва предаванията му и аз после да ги гледам. Страшно ме е яд, че ги пропускам. Ако някой живее близо до нас, аз ще си оставя адреса и телефона, да ми се обади. Поне на обед да гледам повторенията. Ще му казвам, че отивам за хляб. Ще го излъжа, че има опашка и ще си гледам любимеца. Измислете нещо, моля ви се, помогнете, че не се издържа! Ей, заради едно дистанционно ще се разведем. Ако продължава така, ще се разведа, но как да напиша в молбата: Развеждам се, заради Слави Трифонов! Нали ще тръгнат едни клюки, не ти е работа. То за мен е добре, ама за Слави... Нали го мисля и него, милия. Ни ме знае, ни ме познава и... гадже. Аз да не съм Наоми Кембъл. То, всъщност... много си приличаме с нея... Що пък, нека ни говорят. Само мъжът ми да не разбере, че ми отидоха два предни зъба... най-малко.

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Аз най-напред се запознах с Ванката и после мислех със Слави. Ама Ванката е такова сладурче, че вече само на него му звъня и ако има нещо интересно за гледане, той ме кани. Та си го гледам аз Славито на живо, оправям се все пак. Джурова, прегръдки!!!
  • Много лесно решение има Светле, не знам как не си се сетила.
    Пиши му (на Слави де) и му кажи как, какво, кога, защо...
    Той е толкова разбран и отзивчив, че ще ти преповтаря на живо.
    Поне ти си му наблизо и няма да ти откаже, а мен питаш ли ме.
    Отказа ми, че даже и Азис ми отказа, било им далече...
    Стискам ти палци.

    Поздрав и усмивка.
  • Деси и Креми, значи сте забелязали, че с Наоми сме като две капки мляко с какао. Аз през зимата съм като мляко с ориз, но лятото...Наоми не ви трябва, едва ли не. Същинска черна пантера съм. Пак се отприщих да лъжа. Аз и цяло лято да лежа на плажа, толкова съм бчла, че едвам ми се познава, че съм ходила на море. Като се прибера в София ходя с табелка: Бях на море, кажете, че ми е готих загара. Ако не предупредя хич не ми личи. Целувки!!!
  • О, знам аз, че си приличате с Наоми... Като две капки сте!
    А за мъжа... споко. Отпуските свършват!
  • Съща си Наоми Кембъл, че и отгоре, сладурке!!!
    Признах те! Страшна си!
  • Ангелчето ми!!! Нищо и с теб го взимам Дарче, от мен да мине. Благовеста, една отпуска има човек, ако се наложа и му взема дистанционното, ще убия всичко детско у него. И без това ми е като закъснял пубертет милия. Луд мога да го направя само за пет минути, ама нали трябва да ги пазим тези нежни, раними същества - мъжете. Мила, идвам!!! То за какво ми е телевизор с такава весела компания?! Чакай ме, само да му приготвя багажа, че го пращам при Веси. Веси, моля те извеждай го понякога на чист въздух. Че то не може само пред телевизора и в кухнята. Но ти си печена, ти си знаеш. Не, аз ще те разцелувам Петинка!!! Дали верно да не го заменя за по-нов телевизор?!
  • Нели, не искам друго дистанционно. Ще взема да го изгоня и ще пусна обява: "Търся си мъж, който не обича да държи само дистанционното в ръцете си" Май ще си остана сама. Дали да не взема аз да се направя на дистанционно и нека щрака с пръсти по мен колкото си иска. Веси, пращам ти го утре. Готви хубаво и други неща също му се удават...да гледа тихичко телевизия може. Задръж го по-дълго, после го предай на нялоя друга. Казвай, че готви добре, да не ми го върнат бързо, поне докато ми свърши сериала, моля те!!! Таня, мерси!!! Иванова, има прилика, нали? Рени, аз и без карате и други такива съм...Просто ме е страх да се разфуча, неудържима съм. За това стискам зъби.
  • Благодаря, Ная, ще се абонирам...за теб!!! Доче, я дай зъболекаря!!! Кети, сетих се как да го изпотя, благодаря за съвета!!! Пепи, трай, да не спре да готви! Телевизори имаме, не е там проблема. Злати, ей го къде е НДК, ще си го гледам на живо. Нека си седи моя с дистанционното сам вкъщи. Ани и ти бъкаш от идеи, благодаря! Какви страници, какви откровения? Моя обича само да му преразказвам романи, ама еротични. Вече всичко ме боли от преразказване. Мързелив ми е, не обича сам да чете. Ицо, добре че си ми ти!!! Едвам ме нави. Но дойда ли, няма да гледам Слави. Може ли теб да те гледам? Но съм късогледа, не кривогледа, та трябва да си ми по- близо. Очаквам отговор! Христо Костов, добре звучи. Що не станеш водещ, ще има да те гледам!!!
  • Ошашавих се вече с тебе, Светланчик!
    Ама си една... колко идеи даваш, чак ми иде да те разцелувам!И ша го направя, да знайш, само да те набарам!
    А сега иде ред на теб да даваме идеи. Ми, викам си аз- да и кажа ли да го смени? Обаче... то не знае на кво ще попадне, нали за нас- жените, казват: в торба бъркаш и квот 'фанеш, та и ти... Ех, мъкоооо!
    Обичам си те, мила моя!
  • И аз ида да предложа помощ Вече поканих Ани да ми погостува, заповядай и ти Ще стане още по веселко, а телевизори и компютри - ще има за всеки - кеф ти Слави, кеф ти Гала, кеф... Мъжът ми ли? Отдавна се чудя как да се оттърва от него - като се съберем, самичък ще избяга
  • Удивляваш ме!
  • Чакам го довечера на гарата.
    Ще си паснем.И двамата обичаме водка и сальодка.Като постои известно време ще забрави за телевизора...знам трикове.
    Ако реши да се върне,няма да го познаеш и проблема е решен
    Терапията е безплатна.Само за приятелки!
  • Я си вземи едно дистанционно и ти. И щракайте двамата...
  • Светле, ама какви работи ти предлагат тия жени. Телевизор нов и не знам какво си...
    А ти какво питаш? Кой живее близо до вас?
    И никой не откликва на питанката ти. Егати и приятелите. Аз, Светле съм най-близо до вас. Има, няма 80 км. по права линия. Идвай всеки ден и си го гледай твоя любимец. Аз през това време и кафенце ще ти направя, и мезенце, и водчица интимна, и червена биричка...
    Има само един проблем. При телевизора нямам диван, а легло и ще трябва да го гледаш легнала. Това е офертата.
    Очаквам отговор...

    Поздравления за усмивките, сърничке!!!
  • Уф, Светле, аз те мислех за по-окумуш жена. Ти от един мъж ли ще се плашиш. Виж сега аз имам предложение от Миличка да и отида на гости - на курс по "Свиване на сърми", ще везема да и напиша едно писмо, да идеш ти вместо мен, щото и без това имам покана и от Романтик, да се запозная с дон Хуан.
    Знаеш ли да вземе уж да ти се схване кръста - оттам при джипито, оттам карта по Нои и на някои бани, хем ще си направиш процедурите, хем може да гледаш Слави, хем пък може и да го позабравиш, хем да прескочиш при Миличка.
    Давам идеи само...
    В краен случай вземи му отвори страниците на "Откровения" може да се сафиряса.
  • Абе Светле, един нов телевизор, кодиран само за шоуто на Слави
    Ти си едно слънчево момиче и нищо повече
    Та благодарение на теб, колко хора се усмихваме!
    Смехотерапия
  • Иии,СветланкаНе каза ли на Дядо Коледа да ти донесе нов телевизор?!Поздравче и спри да му готвиш
  • Нямате ли дърва за цепене или сняг за разриване, да го пратиш твоя да се изпоти малко... ха-ха-ха! Чудесно, нацелила си голямата болка на всички женици, които само с тия сериали живеят
  • Трябва ти или нов телевизор или нов съпруг!Мога да ти дам телефона на един познат зъболекар...
  • абонирай се за Vbox а стратегията ще я уточним
Random works
: ??:??