Jan 27, 2013, 11:41 AM

Приказки по таратора: Алиса в огледалния свят 

  Prose » Stories for kids
1425 0 6

Живяло някога момиче, наречено Асила. Тя била грозна, дебела здрачанка, която супер много ме дразнела, затова няма да разказвам за нея.

Но в нейното огледало живеело друго момиче, което изглеждало точно като Асила, но се казвала Алиса и не била здрачанка.

Един ден Алиса застанала пред огледалото и казала:

- Огледалце, огледалце на стената, коя е най-красива на земята?

- Не ти – отвърнало огледалото, което било голям задник. Алиса се ядосала, грабнала една златна ябълка и я хвърлила към огледалото, а то станало на хиляди парченца, разкривайки вход към друг свят.

- Може би в този друг свят ще съм по-щастлива – казала Алиса и прекрачила, но не била по-щастлива и се върнала.

 

Край

© Михаил Костов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ще се запозная, бъди сигурен!
  • Привет! Усещам от кого си повлиян, пишейки точно по- този начин, и е забавно. Хареса ми много! Давай още истории в този стил
  • точно затова написах: разбрах те
    ...
    ( асоциацията беше: след супата следва таратора )
  • Лина, както казва Луис Карол, послание може да се намери навсякъде. В случая обаче исках просто да напиша нещо малоумно, понеже натам ме влече.
    Таня, ти явно не си запозната с по-ранните ми произведения.

    Подготвил съм още няколко истории от "Приказки по таратора" и обещавам те да са много по-откачени, така че никой да не се обърка, че може да има някакво послание.
  • Разбрах те.
  • На фона на досегашните ти творби приемам този текст като някаква голяма шега!
Random works
: ??:??