Feb 11, 2024, 10:55 AM  

Приятелчетата на Юрая Хийп 

  Prose » Others
160 4 10
6 мин reading

Пак ще кажа – не бива да се мисли. Живей си като нашенски Юрая Хийп – винаги с тези, които са на власт. Те, вярно – властват за кратко време. Но – ще ти стигне да ги възхваляваш, далъжеш, да ругаеш противниците им, а сетне да се лепнеш към победителите. Прилепало – рибки, които се захващат за по-големи и най-често хищни рибоци, а когато друг рибок излапа доскорошния господар – лепват се за победителя…

Така не само оцеляват, но и даже се изживяват като модерни и силни. Нали винаги са с тоя на върха на хранителната стълбица…

Подобни изврякаха веднага след като Такер Карлсън  направи интервю с Путин…

И поискаха – журналистът да не бъде допуснат обратно в САЩ, да бъде закрит канала му, че даже да го осъдят…

Юрайчетата даже не се замислиха – а как Такър се оказа в Русия? Два пъти искал да отиде, не му позволяват и сега… Изненада?

Защо? Байдън и господарите му не са любители на Такър и подобните му. Но го пуснаха. По-скоро изпратиха…

Тъй като Байдън е старчок с деменция, който си говори с мъртвите / последно с Митеран и Кол/, обаче още се движи някак си. И почти правилно озвучава думите на господарите си.

А Такър Карлсон е демократ, но не привърженик на Тръмп. И за него онзи е невъзпитан, простак и наглец, риск за държавата. Та се налага да избира между изкукал и критин…

Целта на интервюто е ясна 0- Путин успя няколко пъти да намекне за преговори. Със САЩ, не с прокситата им.

Което засегна прокситата. И техните Юрайчета се метнаха в атака.

Заглавие в българския интернет, пробутвано за информация – макар да е откровена, фйкова пропаганда. Предназначена за планктона и прилепалата.

„Полското Външно министерство опроверга 10-те лъжи на Путин“

Бре,бре,бре…

Харесвам Полша – със странната и интересна история, бил съм там, имам познати /едно момче даже живее с жена си във Варшава/, един приятел бая време работи там.

И не съм съвсем съгласен, че поляк е диагноза, а полякиня професия…

Макар…

Прочетох „разгрома“. Тъпо! Предназначено за Юрая Хийпчетата, не за хора като мен с някои бегли исторически познания…

  1. "Полша сътрудничеше на хитлеристка Германия"…

Ма, не – те просто имали договор, както и други. Вярно, обаче фашисткият режим на санация, начело с Пилсудски, ПРЪВ сключва договор с Хитлер. Само една година след като оня заема властта.

И – второ обвинение – наистина предизвиква германците.

Въпрос на народопсихология. Поляците са страдащи от комплекс за свръхчовеци. И, когато Хитлер иска коридор до Прусия – отказват. Убедени са, че за седмица ще поят конете си на Елба… А сетне атакуват танкове с кавалерия…

И нещо, което поляците и либералните пропагандатори все „забравят“

Тешинска област…

В Чехия нахлуват две армии. От запад немци, от север поляци. Които АНЕКСИРАТ Тешинска област.

Тоест – да сме точни. Втората световна не започва с нападението на Германия срещу Полша, ас Мюнхенския сговор. И продължава с агресията на Германия и Полша срещу Чехия…

Юрая мълчи?

„Полша стана жертва на политиката, която провеждаше срещу Чехословакия, тъй като според добре известния Пакт Молотов-Рибентроп, част от тази територия, включително Западна Украйна, трябваше да бъде дадена на Русия."…

Путин не е прав. Според международния договор от Париж, „линията Кързон“ разделя Полша и Русия. Само дето през 1920 година Полша НАПАДА Съветска Русия, превзема Киев, отблъсната е и при Варшава разбива фанфарона Тухачевски, заграбвайки РУСКИТЕ земи. Руски – и по международните договори.

След което си връща тия земи – и нито сантиметър. А Полша след войната получава НЕМСКА Силезия с Бреслау като компенсация. И 5 000 000 немци са изселени, над 2 милиона измират при евакуацията…

„Така Украйна всъщност е изкуствена държава, създадена от Ленин и Сталин".

Което е факт. Украйна е изкуствена, както Македония. Същите промивки на мозъците, по същите планове.

НИКОГА преди създаването на СССР не е имало Украйна! А Украини – много. Покрайнини.

В Руската империя имало Новорусия, Малорусия – не и Украйна. И Донбас – руски, прибавен, за да „вкарат работници“ в селската измислена държава. Камо ли пък Крим – присъединен незаконно и по съветските закони от неграмотния тъпанар Хрушчов…

6. "Левият бряг на Днепър, включително Киев, е историческа руска земя".

Ами там започва Рус. Не някаква „Киевска Рус“ – държава съществуваща само в писанията на немските историци преди два века. После столицата се мести в Москва. Същата династия – Рюриковичи, с друга столица. Както Римската империя не става Византия /измеслена държава/, а просто мести столицата в Константинопол. Както кан Омуртаг мести столицата от Плиска в Преслав…

Примери много, но Юрайчетата не четат, не знаят, не мислят…

. "На територията на Украйна са създадени бази на НАТО".

Няма, бе…

Ние рупаме доматите с кОлците, не надничаме в интернет, не следим даже българските разследвания за това /Диляна Гайтанджиева/..

9. "В Украйна бяха извършени два държавни преврата, за да се прекъснат изкуствено връзките й с Русия."

Ма, кви преврати? Прогониха законно избрания президент, атакуваха регионите, където хората отказаха да признаят превратаджиите, другаде гориха недоволните, назначиха си алкохолик, а после и един шут, за президенти…

Няма преврат…

На тъпана ли да вярваме?

10. "През 2014 г. Москва беше принудена да защитава Крим, защото беше в опасност."

Прогониха бандеровците, проведоха референдум с международни наблюдатели…

А Косово? Или – по американски – то е „друго нещо“?

Изобщо – интересно е. Като преговор. Защото се върти едно и също – неграмотно и нагло.

Като за нашенския Юрая Хийп, който вече сигурно пее гневни песни срещу Путин…

Е, още Ботев го е описал: „продава си и душата“…

Ама май я няма. И не се грижи за нея. Има задник. Който е изнесъл на пазара…

Юрая Хийп…

 

 

 

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря!
  • Даа. Историята не е това, което е било, а това което ти поднасят медиите.
  • Благодаря ви!
  • Весело е...
    Или тъжно?...
    Поздравявам те.
  • Юрая😂😂Поздрави, Генек.
  • Не случайно е най-уважавания лидер: прагматичен, остроумен, безжалостен, с чувство за хумор, с чувство за мярка... колко фенове има в Щатите и в Канада вече... за Африка и Азия да не говорим. С него "правим сделки всякакви", но ако може да не се разчуе хахах. Гигант по отношение на правене на политика, въпреки масовата буги истерия, която се създава около него. "Приятелчетата" в нужда започнаха да не се познават Беше супер интервю. Радвам се, че мога да те чета, Генек!
  • Благодаря!
  • И май е по-удобно да се забравя или направо да се пренаписва всичко било.
  • Не слушай какво говорят, гледай какво правят. И едните и другите, та и третите.
  • И нито дума повече!
Random works
: ??:??