Jun 29, 2012, 10:09 AM

Приятели 

  Prose » Others
859 0 7

Приятели

 

     Поканих приятели. Сложих богата трапеза за тях. Те дойдоха. Ядохме, пихме, веселихме се. На трапезата не остана нищо и приятелите си тръгнаха.

     Нямах какво да сложа на трапезата си и останах сама. От тишината изникна въпросът: Защо ги нарекох приятели?

     Отидох да работя - мъчих се, преуморявах се, унижавах се. Събрах достатъчно отново да сложа трапеза.

     Поканих приятели. Нямах много и сложих скромна трапеза. Приятелите дойдоха, донесоха със себе си още храна и трапезата стана богата. Ядохме, пихме, веселихме се. На трапезата не остана нищо, но приятелите останаха още малко.

     Трябваше да работим. Мъчихме се, преуморявахме се, унижавахме се. Аз се разболях и нямах нищичко да сложа на трапезата си. Приятелите дойдоха. Сложиха богата трапеза за мен. Ядохме, пихме, веселихме се. На трапезата остана още храна и поканихме още приятели.

     Те дойдоха. Донесоха със себе си още храна и ядохме, пихме, веселихме се. После трябваше да работим. Но си бяхме обещали, че пак ще сложим богата трапеза, ще ядем, ще пием, ще се веселим... Ще бъдем просто приятели.

© Даниела Тодорова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря! Да, имам тази слабост към изказа!
  • Много ми хареса, написано е като притча и е изпълнено с мъдрост. Поздравления!
  • Софрата събира хората от зората на времената - семейството се събира на софрата, на софра се събираме по всички поводи: радостни или тъжни. Храната има своето основополагащо, първостепенно значение в живота ни! Няма народен или църковен празник без да се приготви обредна софра! Така че, аз не разбирам, кое е странното? Дори чашката кафе е претекст просто да се видиш с някого. ...
  • Абсолютно съм съгласен - перфектно си го казала!
    Браво!
  • Приятели и софра, странно е, че ги свързвате...
  • Ще бъдем просто приятели!Толкова е трудно да намериш истински приятели...
Random works
: ??:??