- Цяла сутрин ли ще си мълчим? Кафето готово, закуската идва, децата са при баба им и дядо им, кое не е наред?
- Нещо да съм казала?
- И аз това питам, защо нищо не казваш?
- А цяла нощ като говоря, а ти мълчиш?
- Цяла нощ ли? Нищо не съм чул. Спал съм.
- Да не си спал!
- Ти пък от кога си започнала през нощта да говориш?
- Може и да не съм. Няма как да знаеш, като спиш. Е това не е наред! Основният проблем на двойките е в общуването. Докато единият говори, другият спи.
- Сега пак аз виновен, че не слушам през нощта какво си говори жена ми насън!
- От къде знаеш, че е насън? Нали си спал? Така каза и психологът в предаването, че в повечето случаи единият се прави, че не е чул.
- Какво предаване, какъв психолог? Имаме си две деца, и двамата работим, и кафе, и закуска ти правя, какъв е проблемът?
- Аха, кафе и закуска ми правел! Това ли ти е проблемът? За това ли се правиш цяла нощ, че спиш? За един уикенд ли ще се караме, кой да сложи едно кафе? Ами да спра да пия кафе, а? И да не закусвам, то и без това скоро ще обядваме? А да спра и да говоря не искаш ли?
- ....ооох, хубаво си мълчахме, кой ме би през кафето да попитам...
...и съботният скандал започна! 🤐
© П Антонова All rights reserved.