Jun 6, 2021, 6:27 PM  

Проклятието 

  Prose
577 3 21
2 мин reading

          Той беше бонвиван, купонджия, сваляч, мачо. Мацките се лепяха на рояци, той ги сменяше като носни кърпички. Една от тях, се беше влюбила в него до полуда, а той я изостави, заради което една врачка го прокле до момента, когато се срещнат отново на тази малка земя.

 

          И той я срещна. Беше късна вечер в един бар, клиентите се бяха разотишли и очите му фиксираха на бара една неземна красавица, страхотна, секси, облечена в костюм на дяволче. Сръбваше си питието безучастно, черната й опашка мърдаше лениво, изпод разкошните къдрици стърчаха мънички рогчета.

 

          - Познаваме ли се отнякъде? – премести чашата си до нея. Когато очите им се срещнаха го прониза мълния, всичко се обърна в него – Сърф на Хаваите ,   Карнавалът в Рио  ,   Октоберфест   ?      

 

          Тя мълчаливо го наблюдаваше, докато той по стар навик се опитваше да я омае. С всички сили се стараеше, очакваше лесна победа както винаги. Почувства леко стягане в гърлото, обектът изглеждаше непробиваем, което още повече го въодушеви.

 

          - Не летяхме ли заедно на делтапланер?

          - Триста думи, почти всичките ги използва напразно – последва леден отговор.

          - Три...   – гърлото му се сви ужасно и той я позна.

 

          В главата му нахлуха старите спомени, плявата от геройските му подвизи започна да избледнява. Да, това беше Тя! Всички потискани чувства се върнаха, прекрасните спомени с нея, дългите им разходки, безумната любов и страст ... дяволският й костюм започна да се оцветява в бяло и на гърба й започнаха да растат крила. Обзе го непознато желание, искаше я завинаги, каквото и да става ..

 

          - Обичам … те ... завина ... – изхриптя той ...

 

          Повече думи не му останаха и той със сетни сили я прегърна

 

         - Цял живот те чаках, прощавам ти и снемам проклятието  - промълви тя.

 

© Пламен All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пенелопи, компанията тук е много добра, на човек бързо му минава ... 😎
  • Джони, не ми харесва тук...
  • Пенелопи, не се притеснявай. Помислих, че модераторът с добри намерения ми дава съвет как да се впиша в заданието, а то било просто подвеждане за декласиране ... стара история
  • Прочетох този разсаз, а после и коментарите и тук нещо ме притесни- Останах с впечатлението, че някой вменява окастряне на текста и авторът е длъжен да го прави ли? Но как се окастря мисъл, фантазия, вдъхновение...?
  • Ха , Ха , Ха .... появило се е ново правило от 2 юли ... само че трябваше да пише ... !!! Всяка Мисъл !!! за ...( и нататък по новия текст) .. Редакции на вече качени произведения също са нежелани и ще водят до отпадане на творбата
  • , това не го пише никъде
  • Съответно редакции не са позволени, докато предизвикателството не е приключило/ Ще сваля разказа от участие
  • Една от тях, се беше влюбила в него до полуда, изоставена, понечи да се самоубие. Една врачка я спаси, а него прокле до момента, когато се срещнат отново .... съответно намаляване на излишните думи
  • " Мацките се лепяха на рояци, той ги сменяше като носни кърпички."
    Така погледнато, героините може да са много. Не мисля, че споменаване на врачката я прави пълноценен герой. Можеше с две три изречения схематично да бъде разказана срещата с нея и проклятието.
  • Една от тях, се беше влюбила в него до полуда, а той я изостави, заради което една врачка го прокле до момента, когато се срещнат отново на тази малка земя.
  • Поне трима герои. Кой е третият?
  • Зиги, Костадин, Георги , Ирен ... а също Роси, Вал и Блу ... много благодаря за отзивите и пожеланията 😍. Честно казано - беше трудно , защото ... от начало разсеяно написах А, след това Б и ... се ужасих от брояча на думи, после погледнах назад и видях с колко глупости съм си изхарчил лимита 😲 , върнах се , започнах да пиша умности - резултатът беше абсолютно същия 😲 и тогава - описах собствения си ужас от приближаващата се последна дума ... и ... за мое щастие и с моя помощ се появи моят ангел и каза 'прощавам ти' и думите ми се върнаха 😎 (и можах да напиша тези още 100 думи )
  • Успех и от мен!
  • Харесах и огласих!
  • Глас и успех Пламене.Поздрав.
    П.п Сори дал съм си гласовете ама успех де.
  • Пламенееее, кефиш ме, човече! Да, и под 300 думи пак се справяш страхотно! Голям фен съм ти, ей! 😊
  • Благодаря Роси, успех и на тебе 😎
  • Пламен, имаш един собствен стил, който много ми харесва! Хареса ми! Успех!
  • Много благодаря Вал, наистина беше геройство да се впиша в лимита ... толкова много ми се щеше да приложа обстойно описание на пробуждането му, та май изглежда доста сухо, нямаше място и за радостни сълзи .... ...
  • ... останаха ми само 5 думи ... ( с този коментар си изчерпах лимита )
  • jonnnn, много необичайно за теб - да напишеш нещо, което се чете за по-малко от 15 минути. Направо се изкушавам да преброя дали думите са 300.
Random works
: ??:??