Jul 10, 2008, 9:13 PM

Прощална сълза 

  Prose » Narratives
1679 0 39
2 мин reading

 

 

Ако беше сълза в очите ми, нямаше да плача никога повече, за да не те изгубя.

 

 

Нали съм силна жена, ще се оправя.

Когато се запознахме... Ти се появи така внезапно в моя живот. Вече бях престанала да чакам любовта. Тази, за която бях мечтала, за която бях чела и изведнъж...

Ти ме покани на... Не, не на кафе и на вечеря не. На залез. Помислих си колко е романтичен! Чак после разбрах, че си женен и имаш дъщеря, но не можех да се спра да те обичам и да те искам само за себе си.

После... После аз бях онази, другата. Която ви разделя. „Какво хареса в нея? С какво е по-различна от мен?"

Когато ми купуваше подаръци, знаех, че ги лишаваш тях от нещо и ме болеше. Не исках нищо от теб, исках теб. Но се разкъсвах от угризения.

Отново ще остана сама, за да им е добре на тях. Аз лошата...

Ах, колко ни беше хубаво. Любовта между нас беше толкова красива! Помня първите дни. Дразнеше те задръстването, звънеше ми през пет минутки.

- Идвам да ми стоплиш ръцете...

Тогава си мислех, че това е любов, приличаща на сън. Как съм живяла без теб, как?

Бих дала всичко, за една твоя прегръдка, но... Вече знам, че няма смисъл да се раздирам от мисли. Трябва ли, има ли смисъл? Не, няма. И на теб не ти е лесно. Понякога идваш при мен, за да си починеш. А аз къде да избягам и на чие рамо да поплача?

Тайното ми желание беше да не остана сама, сигурно ще се сбъдне. Но кога? Аз не живея, само чакам, чакам...

Но нали поне за кратко бяхме щастливи. Нали се обичахме, това не е малко. Нали най-много от всичко на света искаме да ни обичат, искаме любов. А даваме ли?!

Най-лошо е да чакаш. Стоя и гледам вратата. Чакам да звъннеш. Ето, ти си тук и аз съм пак в прегръдката ти.

Заплаках. Сълзите ми се стичаха по твоите бузи. И нямаше нужда от думи. Когато някога ти се присъня, всичко ще ти обясня. Сега тръгвай! Желая ти щастие в личния живот!

 

От заглавия на песни, изпълнени от Алла Пугачова, се получи това.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Зарежи я тая Носталгия, хич не й обръщай внимание. Като си дойдеш в България какви работи ще ти наговоря за нея, та няма да я погледнеш никога повече. Ще говориш само за нас - групата от сайта и за твоите приятели, разбира се. Тази Носталгия толкова е гадна, познавам я лично и хич не ми харесва, мани я, моля ти се!!! Поздравче!!!
  • ОК! Ще четем.Аз съм любител, Бейби. Пиша тъжни работи само, когато вещицата Носталгия ме яхне.
  • Пуснах, бейби, само не съм сигурна дали ще ти хареса, не е в моя стил, опитвам се да съм малко тъжна. Дали ми се получава само се чудя?! Пиши и ти, можеш го, казвала ли съм ти го?! Е, сега да си го знаеш!!!
  • Липсваш ми, Светланке.Не ,че няма какво твое да си чета. Нещо ново е добре дошло.Спирам да пиша , защото ще нацвъкаме форума като гугутки.
  • Тъкмо да ти повярвам и...тази усмивчица накрая малко ме...шашардиса, но дали вярно не взема да ти повярвам, а?! И тогава...ще настане такъв живот, че не ми се мисли!!! Среднощни поздрави специално за теб Марко и Благо Даря!!!
  • Вярвай, Светле! На мен може да се вярва.
  • Ах, мила ми Рия...само щастие занапред ти желая!!!
    Марко, ако продължаваш така, ще си повярвам и...
  • От заглавия на песни, изпълнени от Алла Пугачова, се получи това.
    Невероятна си , Светлана! Прекрасна идея, прекрасно сътворена!
  • Преди 15 години минах и през този сценарий. Тези връзки са убийствени и за двамата. Не искам да си спомням.
  • Благодаря ти, Етчи!!! Йоанна, пожелавам ти го от сърце, дано ти се случи!!!
  • Много ми е необятно всичко описано... Как мечтая да ме поканят и мен - на залез.
    Красива...
  • Прекрасно се е получило.

    Поздрав и усмивка.
  • Я прямо в ночь свое окно открою
    чтоб небо пело нам над головою
    и гдето там зад далью голубою
    мъ будем до утра вдвоем с тобою...
  • А где мне взять такую песню
    И о любви, и о судьбе,
    И чтоб никто не догадался,
    Что эта песня о тебе?
  • Благодаря ти Таня! Сега ще напиша разказ по едно изречение от песен на Ирина Аллегрова. Направо ме гръмна! Целувки и за теб Иванова! Атанасова, "другата" понякога отнема всичко, но не от любов, а просто така, за да си докаже, че може. От злоба и ниско самочуствие. Има и такива за жалост, които развалят нещо градено с много любов. Шарен свят. Ради, благодаря! Анета, аз ти благодаря! Петинка, гуш и от мен! Витания, спосибо за любовь! Иванова, пак забрави! Ице...чакам! Аз съвсем забравих Вилдан, че ти си добрата фея. Как можах?! Пенко!!! Люси, обичам да съм номер едно! Благодаря Кире! Стами и ти ме кефиш!
  • Много хубаво се е получило и много истинско!!!
    Браво Светле оригинална си ,кефиш ме много хехе
  • Прекрасно е . Аплодисменти Светле
  • Освен твоя фенка, ставам и нейна
    Но ще си номер едно, както и сега!
    Целувки
  • Ама наистина ли?
  • Светле, мислиш ли, че случайно избрах точно любимата ти песен?!Все пък като фея имам някои и други паранормални способности...
  • Виждам те в една нова светлина...
    Очарован съм!!!
    Аплодисменти, светулке!!!

    За руската музика ще си говорим някой път с теб. Изпадна ми един диск и ще се опитам да ти пратя по пощата песните. Жестоки са. А виж тука този клип.

    http://video.mail.ru/mail/seregausa/953/963.html
  • Знаешь, это серьезно -
    Поздние грозы меня не сломали
    И если увидишь в глазах моих слезы,
    Не верь, что от горя, они лишь от счастья.
    Птицы дни нашей жизни -
    Улетают, тают безмолвием,
    Только об этом я не жалею,
    Готова и дальше пить чашу любви моей.

    Спасибо, любовь,
    За радость и боль,
    За мой непокой
    И главную роль.
    Спасибо, любовь,
    Сгораю дотла.
    Спасибо, любовь,
    За то, что была.

    Крылья я не сложила,
    Я в небо взлетаю
    к мирам бесконечным,
    Я не заплачу в час мой последний
    Я чувствую сердцем, ты рядом, любовь моя.

    Спасибо, любовь,
    За ночи без сна,
    За то, что душа
    Светом полна.
    Спасибо, любовь,
    Ты силы дала,
    Спасибо, любовь,
    За то, что была,
    Спасибо, любовь...


    http://www.youtube.com/watch?v=SB6ql3hliDw&feature=related

    ...
    Поздрав!
  • И в тази светлина те харесвам и обичам, Светланчик!
    Умницата ми тя!
    Гушкам те!
  • Аз само ще кажа, че всичко излязло от твоето перо, всичко което съм прочела от това перо ме е задъхвало! А това ме кара да хълцам!
    Благодаря ти за усещанията, които ме караш да чувствам!
    Прегръщам те, Светле!
  • Трогателна изповед
  • Страшно много ми хареса!Едно наистина трогателно признание, много лично и искрено звучи.Смятам, че си се справила блестящо в отразяването на тези сложни чувства, на другата жена...Просто...какво да кажа?!
  • Прекрасно се е получило!
    Описала си сътоянието и изживяванията на всяка, влюбена в "чужд".
    Твоите разкази са съдба, която всички тук съприживяваме!
    Обичам те, Светле!
  • Ти просто си прекрасен човек, Маги, а не че аз съм...но поне се старая.
  • при теб винаги се получава...и то най-доброто...
    наистина правиш дните...и нощите ни...по-добри...с обич.
  • Прегръдки и за теб!!! Е на това му се казва щастлив край, лека нощ!!!
  • Иска ми се...Благодаря все пак Щастлив край!!! Ах колко обичам, когато има HappyEnd!!!
  • Не Пер, ти ме изненада приятно!!! А това е за теб Доче: Я поднимаю свой бокал, чтоб въпить за твое здоровье! Но не вином хочу бъть пьян, хочу бъть пьян твоей любовью! Пожелавам ти да го чуваш по-често от любимия човек!!!
  • Миллионы алых роз...про тебя дорогая...
  • Видях те в непозната светлина. Изненада ме!... При това приятно!
  • Ще чакам, Ани!
  • В триъгълника има любов, има миг, но не и щастие...
    Светланчик, ще ти драсна два реда на личната, за да ми отговориш (ако имаш желание), искам да ти изпратя една руска песен, точно по темана, но утре, че сега съм дежурна...
  • Ах, Вилдан!!! Ти ме върна една година назад, когато бях само на 25 години. Всяка сутрин отивах до приятелката ми, с която работехме заедно и живееше в съседния блок. Пиехме кафенце, гримирахме се и мъжът й после ни караше до работата. Аз влизах и пеех тази песен, беше ми любима. Аз много харесвам песните на Раймонд Паулс, страхотен композитор! И така един ден, докато Митко се бръсне го чувам: Ще я убия тая, рускиня ли е украинка ли е! Толкова мразя руски песни, а сега се бръсна моля ви се и си пея: Без меня тебе любимъй мой...Тая ще ме довърши...Как не се заклах като се усетих, че пея на руски...аз. Ако някой ми беше казал, че ще пея песен на Алла щях да му се изсмея в лицето, а сега...Как се оправят тея мъже с харемите, мен тея двете ми се качиха на главата? Мъж съм бил, ама друг път. Аз ако бях мъж, те щяха да видят!!! Ласка, благодаря!!!
  • "Когато някога ти се присъня, всичко ще ти обясня."
    Позрав!
  • Поздравче!
    http://youtube.com/watch?v=sP8SKxiYLBQ&feature=related
Random works
: ??:??