Jun 23, 2007, 1:47 AM

Пуснах духа от бутилката и лъсна истината за семейната ни изневяра 

  Prose
1672 0 24
2 мин reading
 

  „Мъжът на една жена се прибрал по-рано вкъщи от командировка и я заварил в спалнята с любовника й"- така започват сума ти вицове. И аз ги слушах и разказвах, но никога не съм мислила, че ще изпадна в подобна ситуация.

  Семейният ни живот не вървеше. На всичкото отгоре мъжът ми все ходеше по командировки, а аз все си седях сама вкъщи. Бяхме си като чужди. В един момент мой колега започна усилено да ме ухажва. Беше ми приятно, че някой ми обръща внимание - нали вкъщи бях неодушевен предмет. Преди миналогодишния Великден мъжът ми обяви, че заминава в поредната си командировка. За мен оставаха поредните самотни вечери.  Колеги ме поканиха на купон

  От дълго време не бях се чувствала толкова добре. Той се грижеше през цялата вечер чашата ми да е пълна с любимото ми вино, канеше ме на танци, притискаше ме към себе си и шепнеше колко съм неповторима. Беше една прекрасна вечер със смях и вино до насита. Накрая кавалерът ми ме изпрати с такси и когато му казах да ме изчака, докато се кача и запаля лампата, защото съм сама, той ме сграбчи и ме зацелува така, както само съм мечтала. А когато се озовахме в леглото, изгарящи от страст, откъм антрето чухме шум. Изтрезнях за секунди. С един скок събрах дрехите му и ги набутах заедно с него под спалнята. Навлякох нощницата и легнах. Треперех цялата от страх. „Какво ти е? Много си бледа." - попита ме мъжът ми, влизайки в стаята. „Ох, добре, че си дойде! Страшно ми е зле, нямам сила да стана да повикам „Бърза помощ" по телефона.

  Не след дълго на леглото до мен седеше лекар, а аз го гледах в очите и му правех отчаяни знаци да ми помогне. Човекът ме разбра и помоли мъжа ми да донесе лъжичка, за да ми види гърлото. Щом излезе, аз се разревах от страх и заобяснявах, че нищо ми няма, само дето под леглото ми има чужд мъж.Докторчето беше младо, влезе ми в положението и без много-много приказки изпрати мъжа ми с рецепта веднага да купи лекарства...

  Когато на сутринта разказах на приятелката си какво ми се беше случило, тя отсече: „Ако моят мъж беше лекар, какъвто е моралист, направо щеше да те издаде." „Да бе, вкъщи всички те са моралисти, ама навън..." „Я кажи в колко се прибра мъжът ти?" „Не помня точно, но беше след полунощ." „От командировка?! Тридневна, до Русе?!" Погледнах я изумено и загрях. „Ама разбира се, сигурно и него са го сгащили като мен посреднощ в чуждо легло! Затова и той се довлече по никое време от Русе!"

  Наскоро след тази случка разбрах, че моят благоверен си е имал любовница, чийто мъж често пътувал в командировка, та покрай него и моят току се „командироваше". Може би никога нямаше да узная истината, ако онази вечер не бях пуснала на свобода добрия дух от бутилката вино. Разведохме се. Аз вече не съм онзи „сухар", който бях преди. Мисля, че и на мъжа ми раздялата се отрази добре. Сега често излизам с колегата на чаша вино, а после той ме изпраща до вкъщи и до...леглото. Само дето сега ми липсва тръпката - мъжът ми да се върне ненадейно от командировка, че да се чудя как да се оправям. Друго си е!        

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мими, аз се чудех на кого ми приличаш. Чак сега ми светна - на Жулиета, разбира се!!!
  • Е, така е! Добре, че ми висят навързаните чаршафи през балкона, та все да викам: "Простирам, скъпи, простирам!"
  • Сияна, това е по действителен случай. Освен, че много говоря се понаучих и да слушам, когато съм в компания. После малко доукрасявам и ето какво се получава. Анета, широко затворени очи ли? Нинче, благодаря за чудните пожелания!!! И нищо да не ни забраняват, или това, което ние си изберем! Благодаря на всички!!! Вие ме зареждате с много любов!!!
  • Вили, друго си е като има емоции, иначе е пълна скука! Петинка, как не съм се сетила? Мерси за съвета! Ох, ох, ох...Деси, ти си от наш'те, знаеш как е! Стефани, мерси!!! Ице, ти ме разби с безкрайния щур купон! Почне ли всеки да споделя, после ще има: "Я повтори, че не разбрах! Я покажи да го видя на живо! А тука сме се събрали едни уникати, просто не ми се мисли!!!
  • Светле, хиляди извинения за закъснелите ми пожелания по повод Рождения ти ден. Бъди ни жива и здрава, все така ведра, слънчева и добронамерена!
    Поздрав за разказа!
  • Сладък е забраненият
    плод !
    А ти си невероятна !
    ЧРД !
    Поздрави и целувки
    /на патерица / за
    най-светлата Светлана
    на света !
  • Светле, ти направо ми отвори очите
  • Незнам как ти идват тези щури идеи,
    но много ме радват!
    Поздрав!
  • Така значи. Аз пиша за групови сексове, ти за мъж под леглото...
    Сега какво следва? Следващия, моля!!! Да си каже всеки за скрития грях. И после заедно да се отдадем на един безкраен щур купон...

    Поздрави за настроението, Светле!!!

    И Честит Рожден Ден!!!
    Много здраве, щастие и весели дни ти желая!!! Носи ни все така настроение и радост. Сбъдване на мечтите и Любов!!!
    Честит Празник!!!
  • Ех,съдба,съдба...
    Аплодирам те!
  • Ех, тръпката...тръпката...там е истината!!!
    Светле, дишам те като чист въздух, душице!!!
  • Амииии... Светле, направи си пак триъгълник бе, мила!
    Ама този път с двама любовника по едно и също време
    и така ще си получиш тръпката!
    Прегръщам те!
  • Екстремните ситуации са най-сладките! Жалко, че не си могла да направиш сравнение между него и съпруга ти и да разбереш кой е по-голямо злато! Но съпругът ти нали е разбрал, че ти си по-златна? Това не те ли радва? Още веднъж - Честит рожден ден!
  • Креми, Дарче, аз все пак си падам по екстремните ситуации. Просто ме влече. Целувки!!!
  • Ох, мани ти тая тръпка... хахаха!

    Благодаря ти за сутрешните усмивки!
    Обичкам те!
  • Танюшка, ти си ми слънчице!!! Айде и Мери също!!!
  • Светле,ти си способна скъпа по всяка тема,да напишеш невероятен разказ.И този е прекрасен!Иневярата,тръпката,адреналина,любовта,така добре си ги пресъздала.Ти наистина четеш в човешката душа!
    Благодаря ти ,че те има.
  • Адреналинки, а? И ти благославяш писалката. Ами сега като ти дойдат с лаптопа, и ...
  • Добре, че съм аз да оправя нещата. Или ти, Ани, та да ме посетиш какво съм искала да кажа!!!
  • А казваха, че днешната медицина не била загрижена и отзивчива към "болката" на пациентите си. Ето това е истината, това ...
    Благодаря ти Светле, с твоя помощ, още една несправедлива оценка бе поправена.


    Поздрав и усмивка.
  • Какво говориш, Здравче, без него...не ми се мисли. Благодаря ти!!!
  • Галка, да не ти се случва по-добре!!! Стами, без тръпка не може в тоя живот! Благодаря ви, момичета!!!
  • Ех ,тази Светланка .....друго си е да има тръпка в живота, иначе става много скучен и еднообразен!!!Друг е въпроса дали всеки може да пусне духа от бутилката
    Поздравче за интересния разказ ,Светле!!!
  • Прелестна си!
    В такава ситуация съм обедена,че аз нямаше да мога да се справя чак толкова добре!!!!
    Поздравления за разказа!
Random works
: ??:??