Jun 12, 2013, 8:28 PM

Разковани дъски - 32 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1571 0 10
5 мин reading

Вие си мислите, че отчитате точно времето. Всъщност, отчитате онова, което е останало от него, защото то винаги Ви изпреварва...

 

 

 

Подобно на някои вещества в Природата, Човекът рядко се среща в свободно състояние...

 

 

 

Понеделникът е такъв ден, в който доста хора не разбират защо са се /с/хванали на работа...

 

 

 

Извадка от IT Библия: "По Ай Пи-тата ще ги познаете..."

 

 

 

Винаги ми е било безинтересно да споря с идиоти, защото знам какво ще си кажа...

 

 

 

Доста хора не знаят къде са, но го знаят от сигурен източник.

 

 

 

Рано е да се каже, дали вече не е късно...

 

 

 

Мислех си, че съм хванал златната рибка, а тя се оказа болна от жълтеница...

 

 

 

 

Повечето погрешни решения имат оптимистична предистория...

 

 

 

С питане можеш да стигнеш до Цариград, а с пълзене и до трона. И все пак, по-добре е да Ти е комфортно на ума, отколкото да Ти е удобно на задника...

 

 

 

Усмихвам се - значи съществувам!

 

 

На някои хора пиенето яко им пречи да осъзнаят,че всичко се върти около тях само поради една причина...

 

 

 

Ако някой е открил топлата вода, да ми се обади спешно, че ми свърши тази в бойлера.

 

 

 

За да се вслушам в съвестта си, трябва да наруша основното си правило да не преговарям с терористи...

 

 

 

Той:
- Моля, Те, кажи ми с две думи какво мислиш за мен?
Тя:
- Без коментар.

 

 

 

И при дините, и при жените, първите плахи опити да разбереш дали са сладки, започват с опипване и почукване...

 

 

 

Най-страшният затвор за мисълта, това е съвършено празната глава...

 

 

 

Познавам хора, на които главата не е отделена от тялото, но се държат така, сякаш е.

 

 

 

Само си представете, ако в прогнозата за времето съобщаваха къде ще падне дъжд, градушка, правителство...

 

 

 

... И дълбоко замечтан, затворникът си мислеше, колко хубаво щеше да бъде, ако му липсваха първите седем години...

На депутатите им е нужен ПарлаМентаЛен контрол...

 

 

За тези, които обичат определен сезон: тази зима ще ни бъде още по-скъпа от предишната!

 

 

На малкия екран от първи септември - Шифровизацията...

 

 

Първият статус на Юлий Цезар във ФБ:
Дойдох, видях, споделих.

 

 

Преди спестявах от закуски, сега започнах да ги прескачам...

 

 

През главата ти могат да минават всякакви неща, стига да не са смъртоносни...

 

 

 

Нашите политици и митничари са готови и обучени за крупиета в Лас Вегас - владеят до съвършенство движенията да прибират...

 

 

Съвестта не е разменна монета, а най-рядката и с най-голяма нумизматична стойност.

 

 

Български корупционен феномен: трябва да гледаш депутата непрекъснато в ръцете, защото те са винаги из чуждите джобове...

 

 

Никога няма да имаш сърдечни проблеми, ако Ти изтръгнат душата.

 

 

Сто грама хубаво уиски веднага промениха отношението ми към Света в положителна посока!

 

 

Сензация!
Марсианскси учени са открили в една детска градина огнище на разумен Живот в България...

 

 

Всички политически събития, които се случват в България, са несъвместими с Живота...

 

 

Единственото нещо, което ми пречи да започна да слушам чалга, е това, че съм психически здрав.

 

 

- Насила хубост не става! - фръцна се златната рибка и отказа да изпълни третото желание на фолк певицата...

 

 

Българската преса прилича на тежко болен пациент - колкото повече го преглеждаш, толкова по-силно се убеждаваш, че положението е безнадеждно...

 

 

Най-голямото богатство на днешните деца са богатите им родители...

 

 

Хубавото на фейсбука е, че тук можеш безобидно да харесаш всякакви неща, които в нормалния живот дори няма и да забележиш...

 

 

В бокса трябва да си отваряш очите на четири, иначе ще Ти затворят и двете.

 

 

Ако вълкът е сит, а агнето цяло, нещо не е наред като цяло.

 

 

По традиция, в българските правителства напоследък само един министър е без портфейл. Останалите са без акъл.

 

 

Във всички цивилизовани държави отчитат продължителността на живота в години, а у нас - посредством прагове на поносимост...

 

 

Мързелът превръща и най-големия талант в уродлив брат на успеха...

 

 

Бързият и услужлив ум е универсално средство за пътуване във времето и пространството...

 

 

Трудностите ни събират, когато отнетото от други щастие ни раздели...

 

 

Тайната на безсмъртието досега е надживяла всички останали тайни...

 

 

PC Pray: Oh, My Holy Mother/board/ !

 

 

Как изглеждаме ние мъжете в женските очи. Класация:
1. Красив
2. Умен
3. Богат
4. Забавен
5. Секси
....
999. Моят

 

 

Ние пак сме от грешната страна на успеха.

 

 

... И тя погледна на Света с други очи. Змийски.

 

 

 

Кирето, 06-12.06.2013 г., Бургас

 

 

© Кирил Ганчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Какво да кажа.... бисери
  • Анита,
    добре дошла и благодаря за добрите думи!
    Поздравче!
  • Рано е да се каже, дали вече не е късно...

    Това може да го направиш само сутрин, ако не си проспал мъдростта и...

    Винаги се забавлявам с остроумието ти.
    Поздравявам те за което!
  • Здравейте Приятели !
    Танче,
    къде е твоят източник, да му дам да прочете в аванс следващата порция. Ако не гушне букета от смях, ще правя корекции. Води се като рекламация

    Викторе,
    "ухилен като доживял до пенсия камикадзе" - цитат

    Вики,
    бързата кучка ги раждала слепи, а търпеливата - образовани

    Сър Димитри,
    идеята ми, е по моя си идиотски начин, да разсмивам хората и да правя живота им малко по-сладък. Десет минути смях, на фона на заливащата ни простотия, са си чист професионален успех!

    Страннице,
    порцийката смях гарантира,че няма да изпитваш глад за новини през целия ден. Боря се със сивотата, като експериментирам с думите колкото ми позволява моят скромен ум.

    Поздрави на всички! Бъдете добри и се обичайте!
  • Взех си порцията смях за доста време! Страшно оригинаални и точни изрази! Поздрави, Кире!
  • "...И при дините, и при жените, първите плахи опити да разбереш дали са сладки, започват с опипване и почукване...".
    Пак си... невероятно оригинален и Фантастичен!!! Честно... развесели ми деня! Харесах!
  • №1 ми е фаворитът напоследък Поздравче, Кире ))
  • Благодаря за сутрешната порция смях Как ти ги ражда главата, чудя ти се
  • Кире, от сигурен източник знам, че на твоята страничка доброто настроение е гарантирано! Абе, направо си е част от програмата
Random works
: ??:??