Feb 18, 2010, 3:35 PM

Различна и сама 

  Prose » Narratives
1186 0 6
1 мин reading

Бях отегчена и разстроена от караниците с нашите. Нали бях отличничка, бях добра, различна от другите, тогава защо не ме разбираха..

Изведнъж в съзнанието ми изскочи Той - човекът, който исках да е до мен в най-трудните ми моменти, но го нямаше и сега, той беше зает да е с "приятелите си" и отново да играе някаква роля. Беше вече много тъмно, светеха само уличните лампи, само те ме пазеха от тъмнината. Вървях по студените улици и мечтаех за живот, в който ще съм щастлива и свободна. Живот, в който да открия мен самата, да разбера чувствата и желанията си.

Внезапно се озовах там, на място, на което бях прекарала един прекрасен миг с него. На една простичка улица, близо пред една малка къща беше пейката, на която бяхме седяли всяка вечер под лунния блясък и безкрайните звезди. Това място беше нашето място, изпълнено с любов, радости, дори понякога сълзи от щастие. Сякаш тогава имахме светулки в очите, блестяха и блестяха, погледите ни се засичаха и все едно бяхме само двамата на този свят.

Стоях сама и си мислех да му се обадя, но знаех, че няма да ми обърне огромно внимание... нали беше с тях, "приятелите си".

Спомените ме връхлитаха и имах нуждата да избягам от там, за да забравя. Да забравя любовта си, да забравя, че той не е до мен сега, макар да знаем, че по принцип в живота сме заедно. Дали защото бях различна от другите, се задължавах сама да понасям тези удари, не зная, но вече не можех да мисля за това. Станах от някога хубавата пейка и отново тръгнах, натам, накъдето беше светло, защото се страхувах от тъмнината. Озовах се пред дома на приятелката, която някога беше до мен. Сега и нея я нямаше, тя беше далеч, много далеч. Имах чувството, че всичко ме поглъща и ме гори като огън, бях сама... съвсем сама. Караниците вкъщи ме подтискаха. Човекът, който уж беше до мен, все го нямаше. Най-добрата ми приятелка се изгуби в превратите на живота... а къде бях аз...?

Надявам се някой ден да открия пътя... правилния път...!!!

© Христиана Нешева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Благодаря..
  • Много хубав разказ и както каза Евгения Попандова предимство е да бъдеш различен. Според мен най-хубавите творби се раждат в тъгата и самотата. Пожелавам ви да имате поводи и за по-жизнерарадостни творби. Поздрав
  • Предимство е да бъдеш различен ,някой ден ще го усетиш с всичката му сила...но когато си на 16 -ти се смеят .Не бъди безлична,продължавай с богатата си душевност!
  • Mnogo e xubav0o.. Strahotna istoriq.. ama da ne se slychva na nikog0..
  • Една простичка улица, близо пред една малка къща беше пейката, на която бяхме седели всяка вечер под лунния блясък и безкрайните звезди.
    Това определен не звучи добре. Поправи си го!
    Един интелигентен човек никога не може да остане самотен. И не всяка житейска ситуация означава литературно произведение. Това по-скоро ми звучи като страница от дневник.
  • Всеки е имал лоши периоди,важното е да запомниш това:"Най-тъмно е точно преди зазоряване..."Гледай напред,бъди силна,бъди себе си и ще успееш.Тези,които са ти обърнали гръб ще ти се кланят.Успех
Random works
: ??:??