Jun 21, 2023, 8:02 AM

Римите на едно убийство (Финал) 

  Prose » Narratives
339 0 0
2 мин reading

5.
Останалото бе съвсем рутинна работа. На местопрестъплението имаше достатъчно доказателства, просто досега нямаше съвпадение...
Знаейки вече кого издирват, не беше трудно да открият лицето й на старите записи, а когато й щракнаха белезниците пръстовите отпечатъци се оказаха достатъчни за доживотната присъда.
А в същото време инспектор Колев с тъга си помисли, сглобил вече картинката, че човешката злоба, алчност, завист убиват дори и в поезията...
Представяше си как онази по някакъв начин открива тайната на тетрадките, а после всичко е ясно - една никому неизвестна библиотекарка умира, за да се роди поредната звезда... оказала се просто стъкалце от шише с отрова, огряно от светлината на една истинска такава...

15.0б.2023. 

© Георги Каменов All rights reserved.

1
Инспектор Колев четеше и убиваше всъщност свободното си време. И тъй, като основно се занимаваше с подобен тип престъпления, с ирония си помисли, за пореден път, че никога и никъде не можеше да избяга от работата си. Въпреки, че убиването на времето с поезия по същество си беше едно доста нежно та ...
  853  40 
Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??