Jun 6, 2021, 7:13 PM

Шоколадови бонбони 

  Prose » Narratives
1360 7 38
2 мин reading

 

- Дъщеря Ви ще остане инвалид за цял живот. Съжалявам!

Тези думи на доктор Кацаров още кънтяха в ушите на Васил. Малкото му момиченце! Само заради глупавата грешка на доктор Мазнев.

Васил почука на вратата на кабинета и влезе. Младата лекарка вътре му се усмихна.

- Доктор Мазнева, искам да благодаря, че спасихте мой близък. Моля, приемете този малък подарък!

- О, нямаше нужда!

Мъжът ѝ подаде кутията, взе си довиждане и излезе.

Докторите не познаваха всички близки на свои пациенти.

След като бе узнал тежката новина, Васил живя в агония дълги седмици. И тогава се появи лъчът надежда. Научи, че дъщерята на доктор Мазнев работеше в същата болница. Първоначално отхвърли идеята за отмъщение, но с времето тя все по-често занимаваше мислите му. Накрая живееше само заради това.

И ето че бе купил кутия шоколадови бонбони, бе инжектирал отрова в тях и ги бе подарил на дъщерята на доктора.

А когато се установеше каква е причината за смъртта ѝ, щяха да търсят роднини на нейни пациенти, а не на баща ѝ.

Некомпетентността трябваше да бъде наказана. Око за око!

......

Доктор Мазнева крачеше замислено по улицата. Наистина този случай я озадачаваше. Трябваше да се консултира с някого, но с кого? Толкова се беше унесла, че не забеляза връхлитащата я кола.

В последния момент една жена бе успяла да я избута встрани.

- Благодаря, не знам какво ми става. Спасихте ми живота! Моля, вземете тези бонбони като малък жест.

......

Жената се прибра вкъщи, отвори кутията и постави няколко бонбона на бюрото на съпруга си.

.......

- Доктор Мазнева, защо гледате така втренчено пациента? Поел е отрова, но Вие го спасихте....

- Струва ми се познат. Мисля, че вчера бе в кабинета ми и ми донесе бонбони. Естествено, не е знаел, че съм диабетик.

 

© Ф Ф All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Таня, благодаря за отзива!
  • Благодаря! Поздрав
  • Пишеш много занимателно и увлекателно! Лошото се връща! Вселената е мъдра и безкомпромисна! Поздравления!
  • ИнаКалина, благодаря!
  • винаги е интересно
  • Благодаря, PetarStoyanov!
  • Също като бумеранг,.. много ми хареса разказът
  • Благодаря, Роси, SMooth, радвам се, че прочетохте!
  • Хубава идея, хареса ми! Няма случайности
  • Много хубав разказ! Харесва ми как пишеш! Браво! Заслужава да е в предизвикателството!
  • Благодаря, Ивелина!
  • Без колебание се присъединявам към коментарите преди мен. Много ми хареса! Поздравления!
  • Ирен, Георги, благодаря!
  • И на мен много ми хараса. Браво!
  • Хареса ми!
  • Благодаря, Ирина, Харпун!
  • /няма ненаказано добро/Наистина хубава поука се извлича от разказа ти Флавия.Поздрав.
  • Съдбоносно. И страхотно написано, браво!
  • Благодаря, Скитница! 😚
  • Поздравления и от мен! Какъв обрат... Майстор си!
  • Зигфрид, Бистра, Лидия, много ме зарадвахте с коментарите си!
  • За много поговорки се сещам след прочита на този разказ: „Неведоми са пътищата Господни“, „Каквото повикало, такова се обадило“... Поздравления, Flavia Fiore! Много хубав разказ!
  • А такаааа! Нека позная? Натровеният е отровителят? Много як разказ!
  • Ехеее! Майсторка си на внезапните обрати, дето никой не подозира! Много ми хареса разказа!!
  • Ивита, Миночка, сърдечно благодаря!
  • Много добър разказ! Хареса ми, Флавия и според мен мястото му е в предизвикателството!☺
  • Завладяващ разказ, много ми хареса!
  • Благодаря, Светлана, Таня, Валентина, Наде! Ценя мнението на всеки от вас 😘
  • Да, трябва да бъде в предизвикателството.
  • Разказ с неочакван край.
  • Разказът е хубав и отговаря на изискванията на предизвикателството, би имал голям успех!
  • Покъртителна и много добре написана история. Поздрави!
  • Благодаря, Пепи! Радвам се, че ти харесва.
    Пламен, благодаря за отзива! Първоначално го пуснах за конкурса, но размислих.
  • Браво! Готина врътка, много ми хареса!
  • Интересен обрат от 293 думи. Само че за участие в конкурса трябва или да се уведоми модератора за това желание ('докладвай за нередност' ), или да го редактираш - сменяш името и изтриваш текста и го оставяш така, след което го пускаш отново в страничката на конкурса с клавиша 'Участвай'
  • Да, написах го за конкурса, но се отказах да участвам.
  • Мислех, че участва в конкурса. Отговаря на условията според мен.
Random works
: ??:??