May 7, 2024, 11:47 AM  

Щастливата нормалност /начало/ 

  Prose » Narratives, Fantasy and fiction, Humoristic
248 3 12
1 мин reading

Иван закуси нормално – солидно, вкусно, полезно хапване. Да държи сито до обяд. Когато отново смяташе да напълни стомаха с нещо хем даващо сили, хем наслада. И вечерта – трето зареждане на организма. Не толкова сито, но също така много, много вкусно.

Закуската беше лека – пастет от гъсечици, пюре от пиявици, дървеници на шишчета,  плюс пресен сок от медузи.

На обяд – кюфтенца от земни червеи, кебап от къртица, сладкиш от  попови лъжички в естествена захар от пчелояд. А вечерята беше лека – гущерови лапи в сос от хлебарки, гарнирани с дъвчащи човки от жабчета…

Полезно, приятно, вкусно…

Отдавна човечеството беше минало на модерен хранителен режим. Месо и мляко от животни си позволяваха само изоставащите в развитието си хора от богатата класа. Те се движеха след нормалните паботещи. Но затова пък, утешаваха се пролетариите, богаташите бяха принудени да плащат скъпо и прескъпо за храната. Както и за облеклото, транспорта, бита си изобщо.

С две думи – светът се развиваше правилно. И възподящо.

Назад към естеството. Вече пропагандистите убеждаваха изостаналите пролетарии в предимствата на приземения бит – живот в землянки. Натам беше ясно – по дърветата.

И човечеството затваряше кръга на цивилизацията. А кръгът, както знаеха едно време хората, е висша форма в геометрията. По-висша е само сферата…

Бъдеще реално…

/Натам карайте сами. Или ще го преживеете/

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Не звучи зле. Жалко, че няма да видя как пада завесата, че sled толкова представления човекът e започнаl да си вярва, а това не е добре
  • Благодаря!
  • Със закъснение... Честито имен ден и творческото вдъхновение да бъде винаги с теб.
    А тук, хумористично, но актуално и в крак с новата модна тенденция в живота
  • Бъдеще реално предстоящо време... Кой го дочака д... да му е яко.
  • Аз пък се уплаших! Какво ли ни чака...
  • 😀
  • Мъдър си, сенсей.
  • Ама ако знаеш колко дтрудно се подържа. Аз следващата седмица пътувам и ще си имам занимавка точно с една такава, дето не е пипана от миналотолято.
  • 織工夢の (Акеми Йошида)👍😍
  • И аз да го науча как се прави тая японска градинка, Пепс.
  • Май ще го прижевеем 😵‍💫
    Поздравявам те.
  • Ха-ха! "Назад към естеството"
    Генек, уби ме! Горкият първобитен човечец! Ходел на лов, мъчел се, а той всичко си имал в къщи! 🤣 Само една японска градинка с гьолче с медузи и жаби пред пещерата му липсвала!
Random works
: ??:??