May 21, 2008, 10:16 AM

Ще останеш ли за закуска 

  Prose » Narratives
1540 0 22
3 мин reading
 

Ще останеш ли за закуска?!

 

Влюбена съм! До болка! Ах, как лудо го искам! Трябва да го задържа по-дълго за себе си, ако може завинаги!

Седя и разлиствам едно женско списание. „Десет съвета как да задържите мъжа до себе си", „Без страст връзката не издържа", „Тайната на романтичната любов". Изчитам всичко това на екс, но се оказва, че си го знам. „Ще останеш ли за закуска?", а това заглавие ме впечатли! И следват рецепти за нещо по-специално. Набирам номера на любимия и го каня на вечеря. Всичко е уредено, ще бъде тук в осем. Имам време старателно да се погрижа за обстановката, за да създам истинска еротична вечеря с неочаквано вълнуващ край.

Чета: „Трябва да има подходяща атмосфера - тиха музика и мека светлина." Има го! „За масата - елегантни съдове и лъснати до блясък прибори, букет цветя." Прибори - не! Ще сложа деликатеси под формата на хапки и нарязани екзотични плодове. Взимаш и подаваш с ръка, това което те изкушава. Гледала съм го по филмите, хареса ми.

Букет?! Звъня отново и казвам, че има малка промяна в плана. Трябва да купи букет, защото сме канени на рожден ден на приятелката ми и се налага да отидем поне за час. После ще му кажа, че рожденият ден се отлага за събота например и букетът ще остане за мен.

 Така... Да не забравя, че мъжете обичат с очите, а жените с ушите. Ще си придам романтичен и вълнуващ вид с леко полупрозрачна рокля с тънки презрамки. Ще го замая!

Започвам да чета рецептите. Тази вечер ще сервирам афродизиаци, по-добре, отколкото да му поднеса синьо хапче все пак. Нали мозъкът е най-голямата ни ерогенна зона. Само да подбера правилно менюто.

Топло мляко с ванилия. Това е стара индуска рецепта, обещаваща бурни нощи.

Аспержи с лек сос или авокадо, нарязано на салата с различни сирена и сметана. Своето име авокадото е получило от ацтеките, които наричали така мъжките тестиси.

Лучена супа. В ислямската, китайската, европейската и индийската любовна традиция, нито един продукт не се използва толкова широко, както лукът. Въздействието му е толкова силно, че казват - дори бил забранена храна в манастирите.

Стриди. За тях с възторг са говорили Казанова, Наполеон, Рабле и Волтер. Разпространено било схващането, че колкото повече стриди изяжда един мъж или една жена, толкова по-неудържим става в любовното ложе.

Трюфели. Тези ароматни сексуални стимулатори са ми малко скъпи.

Пшенични кълнове с кисело мляко и мед. Те са изключително богати на знаменития „сексуален" витамин Е. Приемайки тази храна всеки ден забележително може да се промени любовният ви живот.

Риба с розмарин или шафран са мощни афродизиаци.

И предложенията завършват с... любимия ми Шоколад. Ацтеките го наричали: „храна на боговете". А маите вярвали, че той има силата да отключва скрити копнежи. В комбинация с чаша вино е страхотен десерт.

Да не забравяме и чесъна! Не мога да повярчам, но е факт. Чесън - афродизиак.

Напазарувах според възможностите си, подредих масата и на вратата се повъни. Колко е точен!

Прегърна ме и ме целуна. Сложих цветята във вазата и...

... О, каква нощ!

Бях страстно влюбена и можех да мина и без еротичната кухня, но е хубаво от време на време да се поглезим малко.

А тайната на страстта, която държи една връзка, може да бъде изразена със следното равенство: Надежда плюс съмнение, равно на страст. И малко афродизиаци правят чудеса!

На сутринта ми каза:

     - Страхувам се да не те загубя! Ти си съкровище!

     - След толкова години брак, ако ме имаше за даденост или както се казваше като „в кърпа вързана", щеше отдавна да избягаш от мен.

Прочетох нещо интересно и го изпробвах и имаше великолепен ефект. Аз просто много обичам да чета. Това е рецептата за интересен живот. А когато към страстта прибавим и приятелство, и уважение, си е направо истинско щастие.

Изводът е: Четете повече! И експериментирайте! А ако по време на вечерята ви подарят и пръстен с диамант, това сигурно е неземно щастие. Аз така мисля, но не съм много сигурна. Трябва да измисля нещо по въпроса. Е, ако е пред заплата, две-три мили думи и някой и друг комплимент пак биха свършили работа. Абе, трябва си четене, това е!

 

© Светлана Лажова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пробвай поне веднъж, де! Дето се вика да ти отпочинат ръцете. Рия, смях се от сърце!!!
  • Толкова мн. пари, за да нахраня някой, само за едно голо изчукване?Бах, мама му, по- добре да си карам на мастурбация...
  • Криси, за да подсиля нещата взех, че веднъж сготвих. Хем да види, че мога.
  • Че ти самата си афродизиак, за какво си се трепала да готвиш... Чудесна си!!!
  • Малко авантюристка си падам, Вилдан. А твоят експеримент ми е един от любимите!!! Стами, затова го написах, не исках само аз да се възползвам, нали съм добра! Ангар, скъпи мой, на вас ви омекват коленцата...Ние си можем. А лично аз и още и още ...други неща де. А за излишната думичка и мен ме впечатли като тебе, но просто преписах от списанието.
  • Какво си направила Светланал - след такава вечеря той сигурно те е разкатал - и дълго време да пуснеш друго разказче няма да можеш!
    Съвършена си и като остроумие, и като разказвачка!
    Само една излишна думичка си допуснала: че индианците наричали с думичката авокадо "мъжките тестиси"! Да не би да има и женски тестиси?
    А най-големият афродизиак е чай и сирене."Моите войници само това закусват ...!" - казал генералът.
  • Хехе аз затова те чета Светле ,все има какво да науча от теб!
    Поздравче и прегрътки !!!
  • Падаш си по експериментите, значи...Екзотичното ти меню сигурно струва най-малко две учителски заплатиЛично аз мога да си позволя екперимент със свежа пролетна зелена салата /без нитрати/от вилата на татко и домашна ракийка...За десерт-ягоди и череши в неограничено количество...
  • Уникална си, Нели!!! Смях се с глас, как не се сетих първа за нашенската муха?! Уф, чак ме е яд, но довечера...ще види той! И аз ти благодаря, взаимно сме си полезни!

  • Знаех си аз, че в глада му е майката!!!
    Спирам да готвя!
    Ако се размръкна, и една българска муха, би свършила работа, че нямам път към Испания
    п.с. Благодаря за съвета, Светле!
  • Пенко, рано ти е за записки! А аз не чета чак толкова много, докато се любя де. Но си помага. Петинка, аз знам, че нямаш много свободно време напоследък , та затова се погрижих. Иванова, така си е! Пита се кой му е таткото, защо винаги това се пита?! Вероник, благодаря ти много! Любослава, нека мъжете по-малко да говорят, просто защото ние го правим по-добре. И нека не ни го казват, важното е да ни го доказват! Но...хич не е лошо и да го чуваме понякога, това "обичам те!" Няма да им се счупи езика, да пробват. Пепи, толкова усилия, скъпа моя, за да ми е хубаво на мен. А щом сме на едно мнение, нека бъде неговото! Ице, обади се, кога идваш, ще ти приготвя...изненадка! Нели специално за теб - диета за любовници! Според древните китайци, тайната на добрия секс е глад. Ако се притесняваш /не ти/ как ще се справиш, три дни преди еротичната вечеря изкарай само на вода. Казват, че след такава диета, мъжете могат да сътворят чудеса и да покажат небивала сексуална фантазия. Екатерина Медичи, за да разпалва страстта си се хранела основно с мед, артишок и чесън. Хвани си една "испанска муха", крилцата на която съдържат веществото кантаридин, предизвикващо силна сексуална възбуда. Във времената на Великата френска революция, тази мушица била неотменна част от така наречените "Любовни бонбони" и напитки и казват, че някои известни личности, за които четем в учебниците, дори злоупотребявали с нея. Магдалена, много си миличка! Даже малко се надух. Анетче, щях ли да съм сред вас, ако не бях съкровище,а?! Дора, много ми стана гот от коментара ти! Ради, толкова ти е рано, че...След седемдесетте, може накоя рецепта да помогне. Ти на закуска, аз на вечеря и глей що стана. И аз се хваля. Бромът действал чак след пенсиониране. Всички обичаме със сърцата. Глухи, слепи, млади, стари, всеки иска внимание и любов. Щом сме живи и то тупти искаме да обичаме и да ни обичат. Благодаря ти, Чар, наистина се опитвам! Венец, развихряш фантазията си и...Едно и също е май, а?! Дали да не го опиша по-така?! Ще опитам.
  • омайващо разказваш
  • Четох аз, четох, продължавам и смятам пак да те чета!
    И бях поканил една дама на закуска... та досега. Не се оплаквам, хваля се!
    По отношение на афродизиаците - ако човекът отсреща не стига... хмм... А и без това съм роден с един пазар напред, та и бромът не помага!
    Хрумна ми и едно въпросче, не че поставям под съмнение твърдението, - като цяло е вярно, - ама как обичат слепите мъже!? А глухите жени!? Говоря за буквалните, за метафоричните значения отговорът е ясен!
    Поздрави, Светлише!
    П.П. Извинявай, че те накарах да прочетеш този дългичък комент, ама нали каза, че четене трябва!
  • Хах Голям кеф!!!
    Чета, чета
  • Абе, съкровище си си и това е!
  • Ти си като учебник...тебе задължително трябва да те чете човек...
    толкова полезни неща научих...ех...Светлина си ни ти...с обич.
  • Божкей! Съвсем ще му отънее джоба на моя, бе, Светле, от толкова афродизиаци.
    п.с. Май по-добре е само от четене да я докараш!
    Поздрав!
  • Прочетох и аз. И ми се прииска да опитам, понеже съм пощелив
    Та, кога да намина?
  • Ха-ха и толкова усилия за един мъж,аххаха...Светле,прости,малко съм цинична напоследък
  • Светланче, аз не се обвързвам с твърдения. Днес чух едно и само ще ти го цитирам - "мъжете рядко казвали, че обичат, защото се страхували да не изгубят индивидуалността си." А както знаем, да си с някого значи да забравиш своето Аз. Доста контрасти, нали?!
    Поздрав!
  • А така, тъй де - четене му е майката!
    Аз за това и те чета, щото ми поднасяш всичко наготово!
    Цунки* Светланчик!
  • Светлано, Светланке! През цялото време съм си водил записки. Ша ги имам в предвид. Ама мани туй четене, бре! Четеньето е странна форма на любенье.

Random works
: ??:??